Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Przemyśl: Remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II
Numer ogłoszenia: 135605 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II. Część I zamówienia - wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego Przedmiotem zadania dla Części I jest wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego o wysokości 30,56m z nadstawką z rury o wysokości 1,04m o konstrukcji przestrzennej prętowej spawanej i przekroju kwadratowym, składającej się z 4 segmentów łączonych pomiędzy sobą na połączenia śrubowe, zlokalizowanego na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina. W związku z występującymi licznie pęcherzami i złuszczeniami powłoki ochronnej, która nienależycie zabezpiecza konstrukcję stalową masztu i powoduje korozję stali, niezbędnym jest wykonanie prac renowacyjnych masztu. Część prętów masztu wykazuje przekroczenie dopuszczalnych naprężeń i nie spełnia wymogów nie przekroczenia stanów granicznych nośności co skutkuje, że konstrukcja masztu nie odpowiada wymogom dotyczącym bezpieczeństwa konstrukcji. W związku z powyższym wymaga ona częściowego wzmocnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym dla masztu antenowego PSG w m. Wetlina wykonanym w listopadzie 2010 r. przez Biuro Projektów UNIPROJEKT mgr inż. Andrzej Gołaszewski, 33-300 Nowy Sącz, ul. Św. Kunegundy 15, - przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - skróconym opisie przedmiotu zamówienia, Część II zamówienia - remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia i instalacji odgromowej, przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach Przedmiotem zadania dla Części II jest: a. Przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach z remontem, dociepleniem i wykończeniem wszystkich kominów, b. Remont dachu polegający na częściowej wymianie (ok. 20% uszkodzonych elementów) więźby dachowej oraz wymianie pokrycia z blachy płaskiej na blachę dachówkową oraz wyprowadzenie wywiewek pionów sanitarnych ponad dach, c. Wymiana instalacji odgromowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym przedłużenia pionów wentylacji grawitacyjnej budynku PSG wykonanym w maju 2012r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - projekcie budowlanym i wykonawczym remontu budynku PSG wykonanym w czerwcu 2013r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - skróconym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na wykonane roboty w zakresie części I oraz II zamówienia udzielił gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. 3. Koszt zakupu SIWZ wynosi: - część I zamówienia - 100,50 zł brutto plus koszt przesyłki, - część II zamówienia - 799,50 zł brutto plus koszt przesyłki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.21.61.10-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia - 400,00 zł słownie: czterysta zł 00/100 Część II zamówienia - 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.07.2013 r. do godz. 1130
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w zakresie części I zamówienia jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem roboty przy konstrukcjach stalowych dla obiektu budowlanego o konstrukcji szkieletowej stalowej o kubaturze nie mniejszej niż 100 m3 lub masztu o konstrukcji stalowej i wysokości nie mniejszej niż 15 m. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu wykonanych robót. w zakresie części II zamówienia jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie lub remont konstrukcji dachu wraz z wykonaniem lub wymianą pokrycia w budynku mieszkalnym lub w budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu wykonanych robót
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował n/w sprzętem niezbędnym do realizacji zadania: w zakresie części I zamówienia - ogrodzeniem pełnym min. 20 m2, - samochodem dostawczym min. 2 t, - spawarką, - zabezpieczeniem w postaci pasów, szelek i lin niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. w zakresie części II zamówienia Zamawiający nie ustanawia dla części II zamówienia szczegółowych warunków w zakresie dysponowania potencjałem technicznym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: w zakresie części I zamówienia - minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającymi świadectwo do pracy na wysokości, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej o specjalności konstrukcyjnej , z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. W zakresie części II zamówienia - minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej o specjalności konstrukcyjnej , z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia (dotyczy części I zamówienia) 2. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia. 3. W przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę - osoby nie wymieniowe w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających realizację robót na tak długi okres, że może to zagrozić zakończeniem robót zgodnie z terminem umownym. Zmianę końcowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia będzie określać Zamawiający, biorąc pod uwagę warunki techniczne wykonania i odbioru robót, niezbędny czas i techniczne możliwości ich wykonania, pisemnie informując o nim Wykonawcę. b. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w razie rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu cofnięcia przydziału środków finansowych, c. zmiany wartości umowy w przypadku gdy na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług (VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37 - 700 Przemyśl
Sekcja zamówień publicznych
- część I zamówienia - wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego - 100,50 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane z środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania dla Części I jest wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego o wysokości 30,56m z nadstawką z rury o wysokości 1,04m o konstrukcji przestrzennej prętowej spawanej i przekroju kwadratowym, składającej się z 4 segmentów łączonych pomiędzy sobą na połączenia śrubowe, zlokalizowanego na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina. W związku z występującymi licznie pęcherzami i złuszczeniami powłoki ochronnej, która nienależycie zabezpiecza konstrukcję stalową masztu i powoduje korozję stali, niezbędnym jest wykonanie prac renowacyjnych masztu. Część prętów masztu wykazuje przekroczenie dopuszczalnych naprężeń i nie spełnia wymogów nie przekroczenia stanów granicznych nośności co skutkuje, że konstrukcja masztu nie odpowiada wymogom dotyczącym bezpieczeństwa konstrukcji. W związku z powyższym wymaga ona częściowego wzmocnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym dla masztu antenowego PSG w m. Wetlina wykonanym w listopadzie 2010 r. przez Biuro Projektów UNIPROJEKT mgr inż. Andrzej Gołaszewski, 33-300 Nowy Sącz, ul. Św. Kunegundy 15, - przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - skróconym opisie przedmiotu zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia i instalacji odgromowej, przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia i instalacji odgromowej, przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach Przedmiotem zadania dla Części II jest: a. Przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach z remontem, dociepleniem i wykończeniem wszystkich kominów, b. Remont dachu polegający na częściowej wymianie (ok. 20% uszkodzonych elementów) więźby dachowej oraz wymianie pokrycia z blachy płaskiej na blachę dachówkową oraz wyprowadzenie wywiewek pionów sanitarnych ponad dach, c. Wymiana instalacji odgromowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym przedłużenia pionów wentylacji grawitacyjnej budynku PSG wykonanym w maju 2012r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - projekcie budowlanym i wykonawczym remontu budynku PSG wykonanym w czerwcu 2013r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - skróconym opisie przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.21.61.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: "Rozbudowa odcinków dróg publicznych kategorii gminnej oznaczonych symbolami KDZ1 i KDL1 w mpzp Strefa Gospodarcza II
- Zakup samochodu specjalnego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z napędem 4x4 z podnośnikiem koszowym
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku dydaktycznego "Kolegium Wschodnie" Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- "Konserwacja techniczna, estetyczna, remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej pom. 103 i remont Sali Narad 62 w budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu" w ramach Rząd. Funduszu Polski Ład
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W DZIALE AMBULATORYJNYM - IZBA WYTRZEŹWIEŃ W MIEJSKIM OŚRODKU ZAPOBIEGANIA UZALEŻNIENIOM W PRZEMYŚLU
- Usługa czyszczenia pasa drogi granicznej
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Białogardzie
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Karczewie
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.