eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Przemyśl: Remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II
Numer ogłoszenia: 135605 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina - etap II. Część I zamówienia - wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego Przedmiotem zadania dla Części I jest wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego o wysokości 30,56m z nadstawką z rury o wysokości 1,04m o konstrukcji przestrzennej prętowej spawanej i przekroju kwadratowym, składającej się z 4 segmentów łączonych pomiędzy sobą na połączenia śrubowe, zlokalizowanego na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina. W związku z występującymi licznie pęcherzami i złuszczeniami powłoki ochronnej, która nienależycie zabezpiecza konstrukcję stalową masztu i powoduje korozję stali, niezbędnym jest wykonanie prac renowacyjnych masztu. Część prętów masztu wykazuje przekroczenie dopuszczalnych naprężeń i nie spełnia wymogów nie przekroczenia stanów granicznych nośności co skutkuje, że konstrukcja masztu nie odpowiada wymogom dotyczącym bezpieczeństwa konstrukcji. W związku z powyższym wymaga ona częściowego wzmocnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym dla masztu antenowego PSG w m. Wetlina wykonanym w listopadzie 2010 r. przez Biuro Projektów UNIPROJEKT mgr inż. Andrzej Gołaszewski, 33-300 Nowy Sącz, ul. Św. Kunegundy 15, - przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - skróconym opisie przedmiotu zamówienia, Część II zamówienia - remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia i instalacji odgromowej, przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach Przedmiotem zadania dla Części II jest: a. Przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach z remontem, dociepleniem i wykończeniem wszystkich kominów, b. Remont dachu polegający na częściowej wymianie (ok. 20% uszkodzonych elementów) więźby dachowej oraz wymianie pokrycia z blachy płaskiej na blachę dachówkową oraz wyprowadzenie wywiewek pionów sanitarnych ponad dach, c. Wymiana instalacji odgromowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym przedłużenia pionów wentylacji grawitacyjnej budynku PSG wykonanym w maju 2012r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - projekcie budowlanym i wykonawczym remontu budynku PSG wykonanym w czerwcu 2013r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - skróconym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na wykonane roboty w zakresie części I oraz II zamówienia udzielił gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. 3. Koszt zakupu SIWZ wynosi: - część I zamówienia - 100,50 zł brutto plus koszt przesyłki, - część II zamówienia - 799,50 zł brutto plus koszt przesyłki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.21.61.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia - 400,00 zł słownie: czterysta zł 00/100 Część II zamówienia - 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 24.07.2013 r. do godz. 1130

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w zakresie części I zamówienia jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem roboty przy konstrukcjach stalowych dla obiektu budowlanego o konstrukcji szkieletowej stalowej o kubaturze nie mniejszej niż 100 m3 lub masztu o konstrukcji stalowej i wysokości nie mniejszej niż 15 m. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu wykonanych robót. w zakresie części II zamówienia jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie lub remont konstrukcji dachu wraz z wykonaniem lub wymianą pokrycia w budynku mieszkalnym lub w budynku użyteczności publicznej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie wykazu wykonanych robót

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował n/w sprzętem niezbędnym do realizacji zadania: w zakresie części I zamówienia - ogrodzeniem pełnym min. 20 m2, - samochodem dostawczym min. 2 t, - spawarką, - zabezpieczeniem w postaci pasów, szelek i lin niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. w zakresie części II zamówienia Zamawiający nie ustanawia dla części II zamówienia szczegółowych warunków w zakresie dysponowania potencjałem technicznym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: w zakresie części I zamówienia - minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającymi świadectwo do pracy na wysokości, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej o specjalności konstrukcyjnej , z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia. W zakresie części II zamówienia - minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej o specjalności konstrukcyjnej , z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia (dotyczy części I zamówienia) 2. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiednio dla danej części zamówienia. 3. W przypadku podpisania oferty wraz z innymi dokumentami oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę - osoby nie wymieniowe w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w związku z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających realizację robót na tak długi okres, że może to zagrozić zakończeniem robót zgodnie z terminem umownym. Zmianę końcowego terminu realizacji przedmiotu zamówienia będzie określać Zamawiający, biorąc pod uwagę warunki techniczne wykonania i odbioru robót, niezbędny czas i techniczne możliwości ich wykonania, pisemnie informując o nim Wykonawcę. b. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w razie rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu zamówienia z powodu cofnięcia przydziału środków finansowych, c. zmiany wartości umowy w przypadku gdy na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy nastąpi zmiana stawek podatku od towarów i usług (VAT).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Sekcja zamówień publicznych - część I zamówienia - wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego - 100,50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane z środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania dla Części I jest wzmocnienie konstrukcji masztu antenowego o wysokości 30,56m z nadstawką z rury o wysokości 1,04m o konstrukcji przestrzennej prętowej spawanej i przekroju kwadratowym, składającej się z 4 segmentów łączonych pomiędzy sobą na połączenia śrubowe, zlokalizowanego na terenie Placówki Straży Granicznej w m. Wetlina. W związku z występującymi licznie pęcherzami i złuszczeniami powłoki ochronnej, która nienależycie zabezpiecza konstrukcję stalową masztu i powoduje korozję stali, niezbędnym jest wykonanie prac renowacyjnych masztu. Część prętów masztu wykazuje przekroczenie dopuszczalnych naprężeń i nie spełnia wymogów nie przekroczenia stanów granicznych nośności co skutkuje, że konstrukcja masztu nie odpowiada wymogom dotyczącym bezpieczeństwa konstrukcji. W związku z powyższym wymaga ona częściowego wzmocnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym dla masztu antenowego PSG w m. Wetlina wykonanym w listopadzie 2010 r. przez Biuro Projektów UNIPROJEKT mgr inż. Andrzej Gołaszewski, 33-300 Nowy Sącz, ul. Św. Kunegundy 15, - przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - skróconym opisie przedmiotu zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia i instalacji odgromowej, przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - remont konstrukcji dachu z wymianą pokrycia i instalacji odgromowej, przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach Przedmiotem zadania dla Części II jest: a. Przedłużenie pionów wentylacji grawitacyjnej ponad dach z remontem, dociepleniem i wykończeniem wszystkich kominów, b. Remont dachu polegający na częściowej wymianie (ok. 20% uszkodzonych elementów) więźby dachowej oraz wymianie pokrycia z blachy płaskiej na blachę dachówkową oraz wyprowadzenie wywiewek pionów sanitarnych ponad dach, c. Wymiana instalacji odgromowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w: - projekcie budowlanym i wykonawczym przedłużenia pionów wentylacji grawitacyjnej budynku PSG wykonanym w maju 2012r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - projekcie budowlanym i wykonawczym remontu budynku PSG wykonanym w czerwcu 2013r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe INWESTPROJEKT Spółka z o.o., 38-400 Krosno, ul. Krakowska 13, - przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - skróconym opisie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.10.00-4, 45.31.10.00-0, 45.21.61.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.