eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Kursy dodatkowe branż różnych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Brzesko: Kursy dodatkowe branż różnych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 135597 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy dodatkowe branż różnych w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów zawodowych z branży ekonomicznej i handlowej w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Kurs spawacz TIG dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 2: Kurs przedłużania włosów dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 3: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów ZS w Szczurowej. Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Kursy realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę. 3) W ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką kursu harmonogram. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania (zaparafowany) i podpisany przez właściwego Dyrektora Szkoły. 4) Zamawiający wymaga aby szkolenia planowane były zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. 5) Jeśli w załączniku nr 1 do określenia długości kursu użyto terminu ,,godzina,, to należy przyjąć, iż jedna godzina jest równa 60 minutom, jeśli zaś długość opisano z użyciem ,,godziny lekcyjnej,, to należy przyjąć iż jedna godzina lekcyjna jest równa 45 minut. 6) Sale i pracownie przewidziane na realizację kursu w danej szkole udostępnia się Wykonawcy nieodpłatnie jeśli w załączniku nr 1 do SIWZ określono, iż dany kurs odbywać się będzie na terenie tej właśnie szkoły. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 8) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, biurowych oraz wszelkich innych produktów to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 9) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym kursie. 10) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć (wzór zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 luty 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. nr 23, poz. 225, z późn. zm.)), listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników w każdym dniu szkolenia i podpisaną przez prowadzącego zajęcia (wzór listy obecności zostanie przekazany Wykonawcy przez właściwego lidera szkolnego po podpisaniu umowy na realizację kursu), listy przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja kursu określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń/certyfikatów. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, certyfikatów przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 11) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 12) Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursów (od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu). Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 13) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 14) W przypadku niemożliwości ukończenia kursu przez uczestnika z przyczyny leżącej po jego stronie (tj. długotrwałej choroby, śmierci lub dobrowolnej rezygnacji) Wykonawca zamiast zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu kursu, o których mowa punkcie 15 przekaże Zamawiającemu stosowne oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 15) CERTYFIKATY i ZAŚWIADCZENIA dla kursów: Każdy z uczestników zajęć (posiadający min 80% obecności) otrzyma zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie kursu. Na zaświadczeniu/certyfikacie winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem liczby godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia oraz zapis właściwy dla nazwy kursu występujący w nazwie każdego zadania tj.: np. dla zadania 3: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów ZS w Szczurowej, będzie to sentencja: ,,Kurs florystyczny I stopnia współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. Ponadto: 15a) Obok wyżej wymienionych zaświadczeń w przypadku realizacji: Zadania 1, Wykonawca wyda uczestnikom, także zaświadczenie (zawierające treści jak wyżej wymienione) na podstawie § 6 rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 15b) W przypadku Zadania 1 Wykonawca na swój koszt zorganizuje jednokrotne podejście każdego uczestnika który ukończył kurs do państwowego egzaminu spawacza. Uczestnicy, którzy pozytywnie zdadzą egzamin otrzymają dokument uprawniający do wykonywania prac spawalniczych na podstawie - książeczki spawacza ważnej na terenie kraju oraz w krajach Unii Europejskiej, certyfikat z Instytutu Spawalnictwa w wersjach polsko-angielskiej i polsko-niemieckiej. 16) CATERING dla kursów: Wykonawca zapewni na każde zajęcia, dla każdego uczestnika kursu co najmniej jeden gorący posiłek (o masie min. 200 g. i wartości energetycznej nie mniejszej niż 250 kcal) na osobę oraz ciepłą herbatę i kawę. Posiłki muszą być wyporcjowane oraz zostać zaserwowane w pierwszej połowie zajęć. Na okres spożywania w/w posiłku Zamawiający zapewni dodatkowe pomieszczenie do tego celu. Wszystkie posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 17) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 18) Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń / certyfikatów, o których mowa w rozdziale II ustęp 2 punkt 15 oraz oryginałów dokumentów o których mowa w punktach 10 , 11 i 14 SIWZ 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzesku Wydział Edukacji (I p. pok. 117) ul. Piastowska 2 32-800 Brzesko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku Sekretariat (II p. pok. 213) ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Kurs spawacz TIG dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 150 godzin. 3. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu końcowego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Program kursu powinien uwzględniać zróżnicowany poziom wiedzy i kwalifikacji uczestników oraz obejmować wiadomości i umiejętności zgodne z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Kurs przedłużania włosów dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników kursu - 15 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin (2 dni) w tym dziennie 1,5 godziny zajęć teoretycznych i 6,5 godziny zajęć praktycznych. 3. Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu przedłużania włosów dla 15 uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Łysej Górze w ramach którego uczeń opanuje praktyczną umiejętność: zagęszczania włosów, przedłużania włosów dwiema metodami: metoda keratynowa, metoda microrings, ściągania włosów przedłużanych i zagęszczanych, pielęgnacji włosów przedłużonych i zagęszczanych. 4. Tematyka kursu zawierać musi co najmniej: Część teoretyczna: gatunki i rodzaje włosów do przedłużania, techniki przedłużania i zagęszczania włosów, pielęgnacja i modelowanie włosów przedłużanych, techniki ściągania włosów przedłużanych i zagęszczanych. Część praktyczna: przedłużanie i zagęszczanie włosów na główce treningowej każdą z metod wymienioną w pkt.4, ściąganie włosów przedłużanych i zagęszczanych, pielęgnacja włosów przedłużanych i zagęszczanych. 5. Wykonawca zapewni na własność dla każdego uczestnika kursu niezbędny zestaw materiałów składający się z: zgrzewarka do pasemek, keratyna, cążki do usuwania łączeń keratynowych, płyn do usuwania łączeń keratynowych, podkładki ochronne, mikroringi, nawlekacz do przedłużania włosów za pomocą micro-rings, szczypce do zakładania i zdejmowania micro-rings, szczotka do włosów przedłużonych, główka treningowa, włosy do przedłużeń (naturalne i syntetyczne), szampony i odżywki do włosów przedłużonych. Materiały zostaną rozdane uczestnikom kursu na pierwszych zajęciach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Kurs florystyczny I stopnia dla uczniów ZS w Szczurowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników kursu - 10 uczniów. 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godz. lekcyjnych, w tym 6 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych. 3. Tematyka kursu zawierać musi co najmniej: organizację pracy kwiaciarni, omówienie narzędzi pracy florysty, florystykę okolicznościową, artystyczne pakowanie prezentów, dekorowanie stołów, dekorację kwiatów doniczkowych, sztukę układania kwiatów w naczyniach, podstawy florystyki ślubnej. W części praktycznej kursu każdy z uczestników wykona po jednej z wyżej wymienionych dekoracji. Wszystkie czynności mają być omawiane i demonstrowane przez instruktora, a następnie samodzielnie wykonywane przez uczestników kursu. Wykonawca przy pomocy uczniów w porozumieniu z liderem szkolnym przygotuje wystawę prac kursantów na terenie szkoły. 4. Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz wszelkie materiały szkoleniowe, materiał florystyczny niezbędny do przeprowadzenia kursu dla każdego uczestnika kursu oraz dla części teoretycznej zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie wraz z długopisem dla każdego uczestnika kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.