eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Kielce: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych
Numer ogłoszenia: 135595 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach , ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3497277, faks 041 3497278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych określonych w pkt.III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6) i 7).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: Część I: 96,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt sześć) Część II: 48,00 zł (słownie złotych: czterdzieści osiem) Część III: 32,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa) Część IV: 128,00 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia osiem ) Część V: 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści ) Część VI: 128 zł (słownie złotych: sto dwadzieścia osiem ) Część VII: 51,00 zł ( słownie złotych: pięćdziesiąt jeden ) Część VIII: 32,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa) Część IX : 64,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt cztery) Część X : 96,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt sześć) Część XI : 16,00 zł (słownie złotych: szesnaście) Część XII: 32,00 zł (słownie złotych : trzydzieści dwa) Część XIII : 35,00 zł (słownie złotych: trzydzieści pięć) Część XIV : 240,00 zł (słownie złotych :dwieście czterdzieści ) Część XV : 21,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia jeden) Część XVI : 45,00 zł ( słownie złotych : czterdzieści pięć) Część XVII : 9,00 zł (słownie złotych: dziewięć) Część XVIII : 3,00 zł (słownie złotych: trzy ) Część XIX : 4,00 zł (słownie złotych : cztery) Część XX : 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć) Część XXI : 12,00 zł (słownie złotych: dwanaście) Część XXII : 18,00 zł (słownie złotych: osiemnaście) Część XXIII : 12,00 zł (słownie złotych: dwanaście) Część XXIV : 72,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa) Część XXV : 257,00 zł (słownie złotych :dwieście pięćdziesiąt siedem ) Część XXVI : 72,00 zł (słownie złotych :siedemdziesiąt dwa ) Część XXVII : 48,00 zł (słownie złotych : czterdzieści osiem) Część XXVIII : 64,00 zł (słownie złotych : sześćdziesiąt cztery) Część XXIX : 130,00 zł (słownie złotych : sto trzydzieści) Część XXX : 56,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt sześć) Część XXXI : 72,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt dwa) Część XXXII : 48,00 zł (słownie złotych: czterdzieści osiem) Część XXXIII : 192,00 zł (słownie złotych: sto dziewięćdziesiąt dwa) Część XXXIV : 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć) Część XXXV : 32,00 zł (słownie złotych: trzydzieści dwa) Część XXXVI : 238,00 zł (słownie złotych: dwieście trzydzieści osiem) Część XXXVII : 88,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt osiem) Część XXXVIII : 19,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście) Część XXXIX : 46,00 zł (słownie złotych: czterdzieści sześć) Część XXXX : 1,00 zł (słownie złotych: jeden) Wadium dla wszystkich części wynosi : 2617,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset siedemnaście złotych) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO - PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208. Na dowodzie przelewu należy wpisać Wadium- Znak sprawy DP-2310-68-10 wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych część W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Z treści załączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę/dostawę o charakterze i wielkości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi dostawy/ zostały wykonane należycie.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć: 1)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług/dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa/dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Z treści załączonego dokumentu winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć:1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Z treści załączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć:1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.Z treści załączonego oświadczenia winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący: a)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 PLN. Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy do oferty winni dołączyć: 1) Opłaconą polisę, a przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10 000 PLN. Z treści załączonego dokumentu winno jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił w/w warunek. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (Druk ZP-17), zgodnie z formułą spełnia nie/spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wpłaty wadium 2) wypełniony formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość materiałów promocyjnych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania i dostawy może ulec zmianie na pisemny, uzasadniony, zaakceptowany wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia -dotyczy części od I do XXXIX

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.edu.ujk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-369 Kielce ,ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2010 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET HUMANISTYCZNO- PRZYRODNICZY Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Projekt Rozbudowa Infrastruktury Dydaktycznej Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego w Kielcach - II etap budowy Campusu Uczelnianego. 2.Projekt eduProgres-Edukacja na rzecz Gospodarki. 3.Projekt grantProgres - Program Zwiększania Liczby Absolwentów na kierunkach kluczowych dla Gospodarki. 4.Projekt Kompetentny nauczyciel wczesnej edukacji inwestycją w lepszą przyszłość..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci zestawów piśmienniczych z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw piśmienniczy z nadrukiem- ilośc 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiów promocyjnych w postaci smyczy z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smycz metalowa z dodatkiem ekoskóry z nadrukiem- 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakośc materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci kubka z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubek ceramicznyz nadrukiem - 200szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakośc materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci pendriva.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive 4 GB z nadrukiem - 200szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci toreb reklamowych z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z nadrukiem- 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci teczki A4 z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka A4 z nadrukiem - 200szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci notesu z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notes A4 z nadrukiem - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów konferencyjnych w postaci długopisów z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis z nadrukiem - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Druk materiałów konferencyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk folderu informacyjnego o projekcie - 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 39.29.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałow promocyjnych w postaci tabliczek informacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tabliczki przydrzwiowe z wymienną treścią oraz druk treści - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci segregatorów z nadrukami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Segregator A4 z nadrukiem - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci teczki papierowej A4 z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka papierowa na dokumenty z nadrukiem- 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych w postaci pojemnika z karteczkami z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik na karteczki z karteczkami z nadrukiem - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych w postaci bluzy polarowej z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza polarowa z nadrukiem-100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych w postaci ołówków z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ołówek z nadrukiem -1750 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zestawu piśmienniczego z nadrukami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis i pióro w etui z nadrukami- 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci segregatora z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: segregator z nadrukiem - 50szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zeszytu A5 z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyt A5 z nadrukiem - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci toreb reklamowych z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z nadrukiem - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci etui na CD z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etui na cd z nadrukiem - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci torby sportowej z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba sportowa z nadrukiem - 20szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zegara z przybornikiem z nadrukiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegar z przybornikiem z nadrukiem - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałow promocyjnych w postaci teczki A4 z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka A4 z nadrukiem - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci Etui na długopisy z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etui na długopisy z nadrukiem - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci teczki A4 z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka A4 z nadrukiem - 400szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci klipa do notatek z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klip do notatek z nadrukiem- 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci toreb reklamowych z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba reklamowa z nadrukiem - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci segregatorów z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Segregator z nadrukiem - 400szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci teczki ofertowej z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka ofertowa z nadrukiem - 2000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci breloka z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Brelok okrągły z nadrukiem - 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci zegara z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zegar ścienny z nadrukiem - 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci czapki z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka z daszkiem z nadrukiem - 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci torby na ramię z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na ramię z nadrukiem - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjnych w postaci nalepek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nalepka przeźroczysta z nadrukiem - 65 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci zeszytu A4 z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyt A4 z nadrukiem - 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci pendriva z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pendrive z nadrukiem - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w postaci koszulki bawełnianej z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulka bawełniana z nadrukiem - 250 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałówpomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci teczki ofertowej z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Teczka ofertowa z nadrukiem - 300szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów pomocniczych dla studentów, promocyjnych i konferencyjnych w postaci długopisów z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis z nadrukiem - 3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałow konferencyjnych z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet składający się z : zeszytu, długopisu metalowego, teczki konferencyjnej, identyfikatora ze smyczą, planu miasta Kielce - ok. 150 kompletów z nadrukami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.92.94.10-0, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Jakość materiałów - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.