eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wińsko › ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG GMINNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Wińsko: ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 135588 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wińsko , pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898100 w. 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG GMINNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa dróg gminnych na terenie Gminy Wińsko. Roboty będą obejmowały prace polegające na mechanicznym wykonaniu korytowania dróg na głębokość 20 cm, wykonaniu profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy podbudowy, wykonaniu dolnych warstw podbudowy z tłucznia niesortowanego na wys. 8cm,wykonanie górnych warstw podbudowy z odpadów z remontów i przebudowy dróg na wys. 8cm, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową grysem kam. 5-8 mm. Zamawiający w trakcie zlecania prac dokładnie określi zakres prac niezbędnych do wykonania na danym odcinku drogi. Zamawiający do wykonania prac dostarcza materiał w postaci tłucznia oraz odpadów z remontów i przebudowy dróg W trakcie realizacji zakres robót może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Szczegółowy opis zamówienia z podaniem technologii , ilości i zakresu prac na danej drodze gminnej zawiera: a) Zestawienie dróg do wykonania stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) udokumentują wykonanie tj. zakończenie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej czterech robót budowlanych dotyczących remontów dróg a w tym: mechaniczne wykonane korytowania dróg, wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy podbudowy, wykonanie dolnych i górnych warstw podbudowy z tłucznia, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy i nadzorowania robót drogowych w zakresie dróg dojazdowych, lokalnych i zbiorowych. d) dysponują maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w tym: Minimum- jednym walcem samojezdnym wibracyjnym o mocy min. 7,5-12 ton, równiarka samojezdną o mocy min.100KM, spycharką gąsienicową o mocy min 100KM, ładowarką lub koparką o pojemności min 1,25m3, skrapiarką do bitumitu. e) posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest na sumę min. 100 000 PLN. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży w ofercie dokumenty wymienione w punkcie VI. SIWZ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnianiespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI.1. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. a.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 VI.2. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. b.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierające: nazwę , adres i telefon zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót każda z robót na co najmniej 100 000 zł - wg. załącznika nr 5 do SIWZ. b) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. VI.3. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. c.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) imię i nazwisko osoby która będzie sprawować funkcję kierownika budowy , kierownika robót wg. załącznika nr 7 do SIWZ b) kopię uprawnień budowlanych ww. osoby c) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające jej przynależność do danej Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. izby. Wraz z dowodem wpłaty należnych składek, z których wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert VI.4. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. d.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz posiadanego sprzętu wg. załącznika nr 6 do SIWZ zawierający opis posiadanego sprzętu oraz ilość sprzętu wg. załącznika nr 6 do SIWZ. VI.5. Na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie V. e.) oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Wińsko pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Urzędzie Gminy Wińsko pl. Wolności 2, 56-160 Wińsko pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.