eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie zadań remontowych polegających na remoncie elewacji i schodów wejściowych, wymianie ław kominiarskich, remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Szczecin: Wykonanie zadań remontowych polegających na remoncie elewacji i schodów wejściowych, wymianie ław kominiarskich, remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 135530 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie , ul. T. A. Starzyńskiego 1, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4803502.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadań remontowych polegających na remoncie elewacji i schodów wejściowych, wymianie ław kominiarskich, remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie przy ul. Płk. T.A. Starzyńskiego 1 robót budowlanych polegających na: remoncie elewacji i schodów wejściowych, remoncie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymianie ław kominiarskich łącznie z przemurowaniem kominów. Zakres robót obejmuje: Część I - Remont elewacji i schodów wejściowych oraz remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych: - remont elewacji i schodów wejściowych:wymianę spękanych kształtek gzymsu wieńczącego oraz portalu wejściowego, dorobienie i zamontowanie brakujących kształtek gzymsu wieńczącego, wymianę zaprawy spoin muru ściany frontowej, wzmocnienie pozostałej zaprawy spoin pomiędzy kształtkami gzymsu, czyszczenie całej elewacji i zabezpieczenie jej preparatami hydrofobowymi, wymianę rynien i rur spustowych wraz z instalacją grzewczą rynien z użyciem kabli grzewczych samoregulujących, rozebranie schodów wejścia głównego do budynku oraz postumentów, na których zainstalowane są ozdobne maszty oświetlenia zewnętrznego, wykonanie fundamentów i ponowne odtworzenie z cegły klinkierowej schodów wejścia głównego do budynku oraz postumentów, wymianę nawierzchni przed wejściem głównym, wymianę fundamentów oraz murków okalających zieleńce wejścia głównego, przeniesienie złącza kablowego, piaskowanie oraz malowanie proszkowe elementów stalowych balustrad i lamp oświetlenia wejścia głównego oraz lamp oświetleniowych bocznych klatek schodowych, wymiana osprzętu elektrycznego oraz renowacja kloszy lamp oświetleniowych, wykonanie poręczy po obu stronach wejścia głównego, - remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych: demontaż siatki gięto-ciągnionej będącej wypełnieniem balustrady, demontaż krat pomostowych i ich renowacja, malowanie konstrukcji stalowej balustrad, malowanie proszkowe krat pomostowych. Część II - Wymiana ław kominiarskich łącznie z przemurowaniem kominów: przemurowanie trzech kominów budynku wysokiego, wymianę istniejących ław kominiarskich na dachu dwuspadowym budynku wysokiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.32.00.00-6, 45.23.21.30-2, 45.26.13.20-3, 45.26.25.21-9, 45.45.31.00-8, 45.26.25.00-6, 45.26.25.10-9, 45.23.14.00-9, 45.11.13.00-1, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.22.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100) - dotyczy tylko I części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia wadium w innych formach. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A. 20 Oddział w Szczecinie, nr rachunku: 02 1500 1722 1217 2006 5167 0000 podając tytuł wpłaty tj.: Przetarg nieograniczony na wykonanie: Remontu elewacji i schodów wejściowych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Okręgowym NBP w Szczecinie - część I. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 7. Dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 2) - 5), muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p., przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wymaganej kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie p.z.p. 8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w jednej z ww. form, należy dołączyć do oferty (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości dokumentu). 9. Zamawiający zwróci wadium na warunkach określonych w ustawie p.z.p. 10. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie p.z.p.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia (umowy) odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna: 1. Remont polegający na czyszczeniu i renowacji elewacji łącznie z wymianą/odtworzeniem elementów ozdobnych w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 350.000,00 złotych brutto z jednej umowy - dotyczy I części zamówienia. 2. Roboty modernizacyjne lub remontowe dachu o wartości robót nie mniejszej niż 18.000, 00 złotych brutto z jednej umowy - dotyczy II części zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I Część zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. takimi, które są aktualnie wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (co najmniej jedna osoba), - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (co najmniej jedna osoba), albo inne uprawnienia, umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane projektowe w tych specjalnościach, II Część zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. takimi, które są aktualnie wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (co najmniej jedna osoba), albo inne uprawnienia, umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane projektowe w tych specjalnościach,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 złotych. II część zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 40 000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie, ul. Płk. T.A. Starzyńskiego 1, pok. 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Płk. T.A. Starzyńskiego 1 70-952 Szczecin, Biuro przepustek (portiernia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji i schodów wejściowych oraz remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont elewacji i schodów wejściowych obejmujący: a) wymianę spękanych kształtek gzymsu wieńczącego oraz portalu wejściowego, b) dorobienie i zamontowanie brakujących kształtek gzymsu wieńczącego, c) wymianę zaprawy spoin muru ściany frontowej, d) wzmocnienie pozostałej zaprawy spoin pomiędzy kształtkami gzymsu, e) czyszczenie całej elewacji i zabezpieczenie jej preparatami hydrofobowymi, f) wymianę rynien i rur spustowych wraz z instalacją grzewczą rynien z użyciem kabli grzewczych samoregulujących, g) rozebranie schodów wejścia głównego do budynku oraz postumentów, na których zainstalowane są ozdobne maszty oświetlenia zewnętrznego, h) wykonanie fundamentów i ponowne odtworzenie z cegły klinkierowej schodów wejścia głównego do budynku oraz postumentów, i) wymianę nawierzchni przed wejściem głównym, j) wymianę fundamentów oraz murków okalających zieleńce wejścia głównego, k) przeniesienie złącza kablowego, l) piaskowanie oraz malowanie proszkowe elementów stalowych balustrad i lamp oświetlenia wejścia głównego oraz lamp oświetleniowych bocznych klatek schodowych, ł) wymiana osprzętu elektrycznego oraz renowacja kloszy lamp oświetleniowych, m) wykonanie poręczy po obu stronach wejścia głównego, 2. Remont podjazdu dla osób niepełnosprawnych obejmujący: a)demontaż siatki gięto-ciągnionej będącej wypełnieniem balustrady, b) demontaż krat pomostowych i ich renowacja, c) malowanie konstrukcji stalowej balustrad, d) malowanie proszkowe krat pomostowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana ław kominiarskich łącznie z przemurowaniem kominów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana ław kominiarskich łącznie z przemurowaniem kominów obejmująca: a) przemurowanie trzech kominów budynku wysokiego, b) wymianę istniejących ław kominiarskich na dachu dwuspadowym budynku wysokiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.