eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwąTermomodernizacja oraz remont budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej ul. Leśna 15 w Lidzbarku Warmińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Lidzbark Warmiński: Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja oraz remont budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej ul. Leśna 15 w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 135509 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179418 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja oraz remont budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej ul. Leśna 15 w Lidzbarku Warmińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Termomodernizacja oraz remont budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej ul. Leśna 15 w Lidzbarku Warmińskim. 2. Zakres oraz opis, w tym lokalizacje robót, które maja zostać objęte nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa, na którą składają się projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót - zał. Nr 9 do siwz. 3. Strony ustalają, że pełnienie obowiązków Nadzoru Inwestorskiego będzie odbywało się w trakcie realizacji umowy przez wykonawcę robót budowlanych, związanych z realizacją projektu Termomodernizacja oraz remont budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im Marii Grzegorzewskiej ul. Leśna 15 w Lidzbarku Warmińskim objętych pozwoleniem na budowę z dnia 10/09/2010, realizowanych w ramach przetargu nieograniczonego na roboty budowlane ogłoszonego w kwietniu bieżącego roku. 4. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Inspektora Nadzoru z funkcją Kierownika Budowy 5. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy zwanego w dalszej części umowy Nadzorem Inwestorskim należy: a) Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z obowiązkami określonymi przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z pózn. zm.) oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy; b) Rozliczanie powykonawcze wykonanych robót tj. sprawdzanie ilości robót, potwierdzanie i przygotowywanie dokumentów w tym protokołów odbioru częściowych i końcowych z uwzględnieniem robót zanikających i podlegających zakryciu. c) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych i administracyjnych związanych z realizacją projektu. d) Zarządzanie i koordynacja realizacją budowy. e) Zatwierdzenie harmonogramu robót budowlanych. f) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 6. Na etapie prowadzenia robót budowlanych: Nadzór Inwestorski jest upoważniony i zobowiązany w szczególności do: a) obecności na terenie budowy minimum dwa razy w tygodniu (a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - częściej) przez okres trwania realizacji przedmiotu umowy. Czas pracy Nadzoru Inwestorskiego winien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego; b) uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy; c) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; d) wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy i niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; e) wnioskowania o usuniecie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy; f) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych przedstawicieli - Inspektorów Nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane i warunkami pozwolenia na budowę; g) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; h) nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc, gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; i) prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej. j) żądania przedłożenia do kontroli dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi itp., w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce; k) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego, o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, (które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania, pogorszenie jakości robót,) oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; l) udzielania wykonawcy robót budowlanych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących budowy; m) organizowania oraz przewodniczenia raz na dwa tygodnie (a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby - częściej) naradom dotyczącym postępu robót (rad budowy), w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizacje zadania inwestycyjnego stron (Projektant - Nadzór Autorski, Wykonawca robót budowlanych, Nadzór Inwestorski, Zamawiający oraz inni zaproszeni przedstawiciele), w celu podejmowania bieżących decyzji, dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp robót. sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od dnia narady; n) monitorowania postępu robót pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z zawartymi umowami o roboty budowlane i obowiązującymi harmonogramami robót; o) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; p) nadzorowania badań wbudowywanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych; q) polecania wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badan materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; r) weryfikowania rysunków zamiennych i rysunków powykonawczych sporządzanych przez wykonawcę robót budowlanych; s) ścisłej współpracy z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego; t) sprawdzania obmiaru wykonanych robót sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych; u) sprawdzania autentyczności wszelkich certyfikatów, polis, zabezpieczeń i gwarancji, własności urządzeń itp., za które zgodnie z umową na roboty, odpowiedzialny jest wykonawca robót budowlanych oraz sprawdzania i opiniowania , czy są odpowiednie; v) zatwierdzania przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez wykonawcę robót budowlanych; w) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności; x) sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienia wykonawcę robót budowlanych o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; y) sporządzania protokołu na okoliczność usunięcia wad przez wykonawcę robót budowlanych; z) przeprowadzenia odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości, przedłożonych przez wykonawcę robót budowlanych, dokumentów wymaganych do odbioru. aa) sprawdzenia miesięcznych ( kwartalnych) ilości i wartości wykonanych robót potwierdzonych w dokumentach rozliczeniowych; bb) poświadczenia terminu zakończenia robót; cc) sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót budowlanych po zakończeniu etapów robót; dd) doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót budowlanych oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych, a także, jeśli to możliwe, zapobiegania roszczeniom i opóźnieniom; ee) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach miedzy dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; ff) przeprowadzenia końcowej inspekcji oraz przygotowania listy wad oraz brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową z wykonawcą robót budowlanych; gg) zweryfikowania i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym; hh) współdziałania z wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; ii) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót - po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego; jj) opiniowania i wskazywania sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym. kk) prowadzenia dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej do comiesięcznych raportów Nadzoru Inwestorskiego, składanych Zamawiającemu. ll) regularnego przekazywania Zamawiającemu wszelkiej korespondencji związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy i robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24750,06

  • Oferta z najniższą ceną: 24750,06 / Oferta z najwyższą ceną: 103320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.