eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › PEŁNIENIE BRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI ZWIĄZANYMI Z REALIZACJĄ ZADANIAPRZEBUDOWA UL. MODLIŃSKIEJ NA ODC. OD MOSTU GROTA ROWECKIEGO DO MOSTU NAD KANAŁEM ŻERAŃSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Warszawa: PEŁNIENIE BRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI ZWIĄZANYMI Z REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA UL. MODLIŃSKIEJ NA ODC. OD MOSTU GROTA ROWECKIEGO DO MOSTU NAD KANAŁEM ŻERAŃSKIM
Numer ogłoszenia: 13546 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych , ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 550 18 00, faks 0-22 550 18 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmid.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE BRANŻOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI ZWIĄZANYMI Z REALIZACJĄ ZADANIA: PRZEBUDOWA UL. MODLIŃSKIEJ NA ODC. OD MOSTU GROTA ROWECKIEGO DO MOSTU NAD KANAŁEM ŻERAŃSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie branżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania: Przebudowa ul. Modlińskiej na odc.: od Mostu Grota Roweckiego do mostu nad Kanałem Żerańskim w Warszawie, w następujących branżach: 1 sanitarna - instalacje gazowe, 2. sanitarna - instalacje wodociągowe, 3. sanitarna - instalacje ciepłownicze , 4. sanitarna - kanalizacje sanitarne i deszczowe , 5. konstrukcyjno - budowlana , 6. konstrukcyjno - budowlana - budowle i urządzenia hydrotechniczne, 7. telekomunikacyjna , 8. ogrodnicza - zieleń drogowa ,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 2000,00 zł (dwa tysiące złotych zero groszy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i szczegółowe. 1.Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1., 1.2., 1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 3.Warunki szczegółowe: 3.1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1128 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione poniżej: L.P/STANOWISKO INSPEKTOR NADZORU/WYMAGANA LICZBA OSÓBDOŚWIADCZENIE NAWYMIENIONYM STANOWISKU/WYMAGANA WARTOŚĆ NADZOROWANYCH ROBÓT (W OKRESACH WYMIENIONYCH W DOŚWIADCZENIU NA WYMIENIONYM STANOWISKU) 1.ROBÓT GAZOWYCH -1 OSOBA- 5 LAT -1 MLN 2.ROBÓT WODOCIĄGOWYCH -1 OSOBA -5 LAT- 0,5 MLN 3.ROBÓT CIEPŁOWNICZYCH -1 OSOBA - 5 LAT - 1 MLN 4.ROBÓT KANALIZACYJNYCH -1 OSOBA -5 LAT -1 MLN 5.ROBÓT HYDROTECHNICZNYCH -1 OSOBA -3 LATA -0,5 MLN 6.ROBÓT BUDOWLANYCH - EKRANY AKUSTYCZNE -1 OSOBA -3 LATA -1 MLN 7.ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH -1 OSOBA -5 LAT -0,5 MLN 8.ROBÓT ZIELENIARSKICH - 1 OSOBA - 3 LATA - 0,25 MLN W przypadku uprawnień budowlanych wydanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunków doświadczenia. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 3.2.W zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej, Wykonawca musi wykazać: Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt 3.1., 3.2., spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 5. Wartości podane w walucie innej niż PLN w dokumentach potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt 3.1., 3.2., będą przeliczane na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania niniejszego ogłoszenia na stronie Urzędu Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr. 1A do oferty. 1.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr. 1B do oferty. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Informację o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) - zał. nr 2 do oferty. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymagane jest ich posiadanie (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 4.2.Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 1.2., oraz pkt. 1.3 winny być złożone przez każdy podmiot. 4.3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1.4., oraz w pkt. 1.5. powinien przedłożyć ten, lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmid.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych (Kancelaria - pok. Nr 9-10, za bramką) ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych (Kancelaria - pok. Nr 9-10, za bramką) ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.