To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Chełm: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1801L Bakus Wanda- Bekiesza, gmina Wierzbica
Numer ogłoszenia: 135467 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98503 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1801L Bakus Wanda- Bekiesza, gmina Wierzbica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1801L Bakus Wanda- Bekiesza, gmina Wierzbica W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 14019/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: a)prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. b)kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. c)sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. d)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. e)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. f)uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. g)egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy robót. h)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. i)kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. j)zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. k)kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę robót dokumentów. l)kontrola postępu wykonywanych robót. m)potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. n)weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. o)uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. p)uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. q)zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi) Trasa dróg w terenie równinnym- 1,30 km. I.ROBOTY ZIEMNE: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 10-15 t na odl. do 1 km. Grunt kat. III-IV- 225,00 m3 2.Formowanie i zagęszczanie nasypów spycharkami 55 kW (75 KM). Nasyp o wysokości do 3,00 m. Grunt kategorii III- 225,00 m3 3.Zagęszczanie nasypów ubijakami mechanicznymi. Grunt spoisty kategorii III- 225,00 m3 II.PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI- 3 SZT.: 1.Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego o grubości nawierzchni 15 cm- 54,00 m2 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, w gruntach kategorii II-IV- 54,00 m2 3.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm- 54,00 m2 4.Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych. Część przelotowa przepustu z rur o średnicy 60 cm z zastosowaniem kruszywa- 27,00 m 5.Ułożenie mechaniczne rur betonowych lub żelbetowych o średnicy 60 cm na gotowym fundamencie. Przepust jednootworowy- 27,00 m 6.Zasypanie wykopów przepustu wraz z zagęszczeniem warstwy piasku gr. 25 cm. Grunt kat. I-II- 13,50 m3 7.Nawierzchnia z kamienia tłuczonego, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm- 54,00 m2 8.Plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie. Grunt kategorii I-III- 60,00 m2 III.NAWIERZCHNIA: 1.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu- 7 150,00 m2 2.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- 7 150,00 m2 3.Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową, standard II, w ilości 50 kg/m2, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t- 357,50 t 4.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- 7 150,00 m2 5.Nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfalt. standard II, warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4 cm. Transport sam. samowyładowczym 15-20 t - 7 150,00 m2 6.Skropienie krawędzi nawierzchni drogowych asfaltem- 520,00 m2 IV.ZJAZDY- 31 SZT. (4x4 m): nawierzchnia z kamienia tłuczonego frakcji 0-31,5 mm, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm- 496,00 m2 V.POBOCZA SZER. 0,75 m: nawierzchnie gruntowe z mieszanek piaszczysto- gliniastych, grunt rodzimy gliniasty, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- 1 875,00 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy, 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Michalski - Zakład Usług Budowlano-Drogowych "DROGBUD"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Michalski - Zakład Usług Budowlano-Drogowych "DROGBUD"
- Łukasz Michalski - Zakład Usług Budowlano- Drogowych DROGBUD, Mokre 24d, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3690,00
Oferta z najniższą ceną: 3690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku przeznaczony do anestezjologii oraz na blok operacyjny
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w branży ogólnobudowlanej i drogowej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania - Scalanie gruntów obszaru wsi Wysoka oraz części obszaru wsi Łętownia Etap III (zagospodarowanie poscaleniowe)
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.