Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Łódź: Wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV w budynku nr A33 - elewacje południowa, północna i wschodnia na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej,
Numer ogłoszenia: 135443 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 631 33 00, fax 042 631 33 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.style.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV w budynku nr A33 - elewacje południowa, północna i wschodnia na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na okna z profili PCV w budynku nr A33 - elewacje: południowa, północna i wschodnia na Wydziale Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej adres: ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, tel. 0-42, 631-33-00.Wymiana obejmuje również wymiane parapetów podokiennych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1.Zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1-3 ustawy ) 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Na wykonane prace wykonawca udzieli gwarancji na okres 5 lat 4.Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót objętych przetargiem ( roboty zawierające wymianę stolarki budowlanej - okien) udokumentowane wykonaniem co najmniej 5 zamówień zawierających te roboty o cenie brutto min. 200 tys. zł. każde.Roboty te powinny być rozpoczęte nie wcześniej niż 10 czerwca 2003r i zakończone do dnia 10 czerwca 2008r Do wykazu należy dołączyćreferencje potwierdzające odpowiednią jakość i terminowość wykonanych robót (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót) 5.Wykonawca zatrudnia w pełnym wymiarze co najmniej 5 osób na stanowiskach produkcyjnych. Osoba przewidziana przez oferenta na kierownika robót niniejszego zamówienia musi posiadać odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane ) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przedstawić aktualne zaświadczenia o Przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (przed podpisaniem umowy). Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu oinformacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniemwykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć: - Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny - Oświadczenie o spełnieniu warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 29.01.04 ( Dz. U nr 164 poz. 1163 z 2006 z późn. zm. ) - zał. 2 - Oświadczenie wykonawcy dotyczące osób przewidzianych na kierowników realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem - zał. 4 - Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat - zał. 3 - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane przez osoby uprawnień do kierowania robotami wymaganymi przez ustawę Prawo budowlane. - Oświadczenie oferenta o okresie działalności, stanie zatrudnienia i kadrze technicznej - zał. 4 - Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - zał. 5
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 , ul. Żeromskiego nr 116, 90 - 924 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów, Dziekanat Wydziału, Budynek A33, II p. pokój 230 , ul. Żeromskiego nr 116, 90 - 924 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.