eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanów › Zamówienie składa się z czterech odcinków, opisanych poniżej, które w treści specyfikacji posiadać będą nazwyPotrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej lub modernizacja drogi gminnej w miejscowościach::Przążewo-Kargoszyn, Gumowo-Rutki Bo



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Ciechanów: Zamówienie składa się z czterech odcinków, opisanych poniżej, które w treści specyfikacji posiadać będą nazwy: Potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej lub modernizacja drogi gminnej w miejscowościach::Przążewo-Kargoszyn, Gumowo-Rutki Borki, Rydzewo-Wólka Rydzewska, Rutki Marszewice-Gorysze.
Numer ogłoszenia: 135425 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ciechanów, ul. Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722646 w. 116, fax 023 6722646 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaciechanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gminaciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie składa się z czterech odcinków, opisanych poniżej, które w treści specyfikacji posiadać będą nazwy: Potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gminnej lub modernizacja drogi gminnej w miejscowościach::Przążewo-Kargoszyn, Gumowo-Rutki Borki, Rydzewo-Wólka Rydzewska, Rutki Marszewice-Gorysze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Wykonanie potrójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni kruszywem naturalnym z zastosowaniem emulsji K1-65 lub K2-65 dróg gminnych w miejscowościach:z podziałem na cztery odrębne odcinki: 1.Przążewo-Kargoszyn - odcinek 1500 m: długość 1.500 m, szerokość 5 m planowanej nawierzchni rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65, powierzchnia nawierzchni do wykonania: 7.500 m2 roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. 2.Gumowo-Rutki Borki - odcinek 3200 m: długość 3200 m, szerokość 4 m planowanej nawierzchni rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65, powierzchnia nawierzchni do wykonania: 1.280 m2 roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. 3. Rydzewo-Wólka Rydzewska- odcinek 1900 m: długość 1.900 m, szerokość 5 m planowanej nawierzchni rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65, powierzchnia nawierzchni do wykonania: 9.500 m2 roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. 4.Rutki Marszewice-Gorysze - odcinek 2000 m: długość 2.000 m, szerokość 5 m planowanej nawierzchni rodzaj nawierzchni: 3 warstwy kruszywa naturalnego o trzech frakcjach uziarnienia (różne w każdej z warstw) z zastosowaniem emulsji asfaltowej K1-65 lub K2-65, powierzchnia nawierzchni do wykonania: 10.000 m2 roboty wstępne: mechaniczne profilowanie istniejącej podbudowy żwirowej równiarką z zagęszczeniem walcem ogumionym. II. Szczegółowy zakres prac określa: szczegółowe specyfikacje techniczne dla zadań (do wglądu w siedzibie zamawiającego)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Forma i zasady wnoszenia wadium 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 18.000,00.zł (słownie:osiemnaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BS Płońsk o/Ciechanów nr: 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002 najpóźniej w dacie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie Zamawiającego. Kserokopię dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce, oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą. Uwaga: Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona. 3) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania. 4) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy ; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zwrot wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: 1.upłynął termin związania ofertą; 2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3.zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4.Zamawiający zwróci wadium w ciągu trzech dni od daty pisemnego zgłoszenia wniosku przez Wykonawcę: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona, Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Utrata wadium. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w sytuacjach wskazanych w Dziale VI pkt 3 ppkt. 4 lit a, b i c SIWZ...

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a.kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r, Nr 5, poz.42 ze zm.), o stażu całkowitym min. 10 lat, jako kierownik dla podobnych robót - 3 lat, b.majster - staż min. 5 lat, dla podobnych robót min. 3 lat, c.laborant - staż min. 3 lata, dla podobnych robót - min. 2 lata 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4.wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 5.udokumentują, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 zamówień obejmujące roboty w zakresie będącym przedmiotem umowy o porównywalnym charakterze i złożoności, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot. 6.dysponują niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym - sprzętem (własnym lub dzierżawionym) - zestawienie sprzętu wymaganego: a.skrapiarka do emulsji z komputerowym programowaniem natrysku o pojemności min. 9000 l - 1 szt., b.rozsypywarka lub rozściełacz kruszywa - 1 szt., c.walec stalowy gładki - 1 szt., d.walec ogumiony średni - 1 szt., e.samochód dostawczy - 1 szt., f.samochód samowyładowczy - szt. 4, g.cysterna do emulsji - szt. 2. 7.Posiadają na własność lub mają dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia, 8.Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym zgodne z przepisami odrębnymi. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca musi udzielić na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 36 miesięcy. 2) Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik do SIWZ; 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a.Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b.Oświadczenie o treści określonej na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ; c.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d.Wykaz co najmniej 5 robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta zostały wykonana należycie - załącznik własny wykonawcy; e.Wykaz osób, określonych w pkt. III.1.2 które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz załącznikami: uprawnieniami kierownika budowy i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - załącznik własny wykonawcy, f.wykaz wymaganego dla realizacji zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, określonego w pkt III.1.6 - załącznik własny wykonawcy; g.Dane dotyczące laboratorium, które wykonawca posiada lub do którego będzie miał dostęp (lub stosowne oświadczenie); h.Oświadczenie o technicznym zabezpieczeniu robót zgodnym z wymogami określonymi w pkt III.1.8 - załącznik własny wykonawcy. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006, Nr 87, poz. 605) 3.Formularz cenowy, stanowiący zbiorcze zestawienie wartości robót z poszczególnych kosztorysów ofertowych i kosztorysy ślepe - stanowiące wraz z przedmiarem robót załącznik nr 5 do SIWZ (dopuszczalne jest złożenie kosztorysów ofertowych na własnym formularzu, jednakże muszą one zawierać wszelkie pozycje - mieć tożsamą zawartość zgodną z kosztorysem ślepym i przedmiarem robót); 4.Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg załącznika do SIWZ; 5.Dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 6.Dane dotyczące podwykonawców - wykonawca w formularzu oferty musi wskazać część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku wystąpienia takiej okoliczności); 7.Opis materiałów które wykonawca będzie stosował do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik własny wykonawcy. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w cz. III pkt 2.2) od a) do c) Specyfikacji muszą być złożone przez każdy podmiot w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (lidera), pozostałe dokumenty przez lidera b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) Oferta oraz wzór umowy muszą być podpisane przez pełnomocnika o którym mowa w lit. b). Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego wykonania umowy. IV. Opis sposobu obliczania ceny oferty 1.Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty podatku VAT oraz ceny brutto oferty zgodnie z kosztorysami ofertowymi i formularzem cenowym. 2.Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia może być realizowany w 4 częściach - oddzielnie obliczana będzie cena każdej części zamówienia. 3.Cena netto każdej części zamówienia będzie sumą wartości wszystkich pozycji kosztorysu danej części zamówienia. Wartości poszczególnych kosztorysów należy umieścić w odpowiadających im pozycjach formularza cenowego. 4.Do poszczególnych części zamówienia należy doliczyć stawkę podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami i wykazać ją w odpowiednich pozycjach formularza cenowego. 5.Wartość całego zadania, z uwagi na fakt, iż może być w częściach, będzie określana następująco: Cena netto dla całego zadania obliczana będzie jako suma cen netto wszystkich części, podatek VAT dla całego zadania obliczany będzie jako suma podatku VAT dla wszystkich części zadania. Cena brutto dla całego zadania obliczana będzie jako suma cen brutto dla wszystkich części zadania. 6.Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z poź. zm.). 7.Podana cena oferty będzie stała i będzie obowiązywać w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 8.Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 9.Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny oraz w przypadku, gdy wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny będą powodem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 6 i 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciechanów ul.Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów Tel./fax (23) 672-26-46 e-mail:urzad@gminaciechanow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy Ciechanów ul.Fabryczna 8, 06-400 Ciechanów Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (sala konferencyjna), piętro I, w dniu składania ofert, o godzinie 12.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.