eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup i dostawa w okresie od 15.02.2010 r. do 31.01.2011 r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek fabrycznie nowych i nierefabrykowanych o najwyższej pojemności, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Bydgoszcz: Zakup i dostawa w okresie od 15.02.2010 r. do 31.01.2011 r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek fabrycznie nowych i nierefabrykowanych o najwyższej pojemności, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 13541 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy , ul. Ogrodowa 9, 85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 325-44-10, faks 0-52 3215535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbydgoszcz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc Społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa w okresie od 15.02.2010 r. do 31.01.2011 r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek fabrycznie nowych i nierefabrykowanych o najwyższej pojemności, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa w okresie od 15.02.2010 r. do 31.01.2011 r. materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek fabrycznie nowych i nierefabrykowanych o najwyższej pojemności, lub równoważnych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz komórek i jednostek organizacyjnych MOPS w Bydgoszczy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: załącznik nr 3 - Część Nr 1: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek załącznik nr 4 - Część Nr 2: zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadają wiedzę i doświadczenie; - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2.Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletu złożonych dokumentów wymienionych w części IV SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 1 do SIWZ; 2) podpisane/y wykaz/y asortymentowo-ilościowy/e sporządzony/e w oparciu o wykazy dołączone do SIWZ - załącznik nr 3 - Część Nr 1 lub/i załącznik nr 4 - Część Nr 2, 3) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 4) informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za lata od 2006 do 2008 r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, których wynik finansowy w każdym roku kalendarzowym nie był ujemny - załącznik nr 2 do SIWZ; 5) kserokopię Certyfikatu ISO 9001:2000 na system wytwarzania produktów (jeśli zdecyduje się na rozwiązanie równoważne); 6) kserokopię Certyfikatu ISO 14001 na system zarządzania producenta towaru (jeśli zdecyduje się na rozwiązanie równoważne); 7) kserokopię wyników testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardów międzynarodowych STM lub ISO 19752- dotyczy laserów monochromatycznych na produkt przedstawiony w ofercie (z wyłączeniem sytuacji, gdy oferowany towar wytwarzany jest przez firmę produkującą wskazane urządzenie); 8) przedstawi gwarancję na oferowany materiał eksploatacyjny równoważny i zagwarantuje naprawę lub konserwację urządzenia w przypadku, gdy dostarczony przez Wykonawcę materiał eksploatacyjny równoważny spowoduje uszkodzenie lub nieprawidłowe działanie drukarki; 9) po 5 próbek każdego materiału eksploatacyjnego (jeśli Wykonawca zdecyduje się na rozwiązanie równoważne);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 85-043 Bydgoszcz ul.Ogrodowa9 II piętro,pokój nr 43.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 85-043 Bydgoszcz ul.Ogrodowa9 II piętro,pokój nr 43.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 27.02.2010.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek wg załącznika nr 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek wg załącznika nr 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.