eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzyciąż › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycjąOdnowa centrum Trzyciąża

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Trzyciąż: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją: Odnowa centrum Trzyciąża
Numer ogłoszenia: 135401 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127496 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzyciąż, Trzyciąż 99, 32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie, tel. 0-123894001 w. 51, faks 0-12 3894002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją: Odnowa centrum Trzyciąża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją Odnowa centrum Trzyciąża: Zakres robót objętych inwestycją obejmuje wykonanie I i II etapu Odnowy centrum Trzyciąża m. inn.: - Boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej, - Bieżni i zeskoczni do skoku w dal, - Skate Parku, - Poszerzenia drogi gminnej, drogi wewnętrznej i parkingu, - Odwodnienia powierzchniowego i wgłębnego drogi gminnej, drogi wewnętrznej parkingów i Skate Parku, - Oświetlenia parkingów i Skate Parku oraz Rozdzielni głównej. - Przebudowa dróg i chodników, oświetlenia ulicznego; - Elementy małej architektury, uporządkowanie zieleni. 1. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie min.: a. Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej; b. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie ze Zleceniodawcą w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; e. Sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego. f. Podejmowanie w toku budowy wspólnie ze Zleceniodawcą decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy. g. Przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową z Wykonawcą. h. Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi wniosków wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień. i. Informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych. j. Potwierdzenie gotowość do odbioru, dokonanie odbioru, przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 49146.77 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: MRPO na lata 2007-2013, działanie 6.2 Rozwój obszarów wiejskich, schemat A Odnowa centrów wsi..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych i Inżynieryjnych Kazimierz Morawski, ul. Targowa 17, 32-043 Skała, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40000
  • Oferta z najniższą ceną: 40000 oferta z najwyższą ceną: 40000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.