eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla miasta Słubice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Słubice: Wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla miasta Słubice.
Numer ogłoszenia: 135330 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 7592019, 7592010, fax 0-95 7592011.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla miasta Słubice..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót geodezyjno - kartograficznych związanych z modernizacją osnowy poziomej i wysokościowej dla miasta Słubice. Zamowienie obejmuje: a) analizę istniejących materiałów geodezyjno - kartograficznych znajdujących się w zasobie, b) wywiad terenowy i ocena stanu aktualności osnów - analiza musi dotyczyć każdego punktu oddzielnie; przy ocenie stanu osnów należy wykorzystać operat KERG: 869-89/2006, c) wznowienie, uzupełnienie stabilizacji i zamierzenie wszystkich punktów węzłowych sieci poziomej metodą GPS z zachowaniem pierwotnych warunków geometrycznych sieci (dopuszcza się inne techniki pomiaru, w przypadku braku możliwości zastosowania pomiaru metodą GPS); wznowieniu podlegają następujące punkty: 7W, 46W, 62W, 88W, 165W, 208W, 277W, 318W i 349W nawet, gdy znajdują się pod jezdniami, d) uzupełnienie, zagęszczenie i pomiar osnowy poziomej na obszarze określonym w załączniku graficznym jako zakres pomiaru. Osnowę pomiarową należy zagęścić w terenie zabudowanym w pasach drogowych; długości boków winny być dostosowane do sytuacji terenowej i wynosić max 150 m. Projekt modernizacji osnowy poziomej zatwierdza Geodeta Powiatowy, e)stabilizację wznowionych i nowo założonych punktów w następujący sposób: w terenie zabudowanym - tradycyjna stabilizacja naziemna i podziemna, a jeżeli warunki terenowe nie pozwalają na to, wówczas stabilizację należy wykonać znakami pomiarowymi z wygrawerowanymi numerami punktów, w terenie nie zabudowanym - stabilizacja naziemna i podziemna, f)określenie współrzędnych X i Y punktów osnowy wysokościowej (wszystkich 57 punktów) metodą pomiaru bezpośredniego, g)zaktualizowanie i wykonanie opisów topograficznych punktów osnowy (na opisach topograficznych winno być co najmniej 4-5 miar ), h)jednoczesne wyrównanie współrzędnych wszystkich punktów (również poza zakresem pomiaru) osnowy poziomej w układach: 2000 i 1965, i)opracowanie bazy punktów osnowy poziomej i wysokościowej wraz z opisami topograficznymi w programie Bank Osnów.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w SIWZ
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 2 dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferenta do występowania w obrocie prawnym (wypis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zezwolenie lub koncesja) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3 upoważnienie do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów, 2.Dokumenty należy składać w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatslubicki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 20, 69-100 Słubice pok. 201.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starsostwo Powiatowe w Słubicach przy ul. Pilsudskiego 20 , na parterze w Biurze Obsługi Interesanta.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.