eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze Niżne › Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Łapsze Niżne: Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 135323 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łapsze Niżne , ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie, tel. 18 2659310, faks 18 2659315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapszenizne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz i odwóz) uczniów: 1)Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa im. Bronisława Czecha i Gimnazjum we Frydmanie, 2)Zespołu Placówek Oświatowych w Niedzicy, 3)Zespołu Placówek Oświatowych w Łapszach Niżnych, w roku szkolnym 2016/2017. 2.Transport (dowóz i odwóz) uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej z uwzględnieniem przerw wakacyjnych i ferii oraz innych przerw w nauce. 3.Ilość objęta niniejszym zamówieniem 34 600 km a prawem opcji 5 900 km (maksymalnie 40 500 km)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I - II zamówienia posiadanie zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewodu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz.1414 ze zm.) lub ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewodu osób wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dla części III zamówienia posiadanie licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewodu osób, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz.1414 ze zm.) lub ważnej licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewodu osób wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo innego dokumentu potwierdzającego uprawnienia do transportu drogowego osób na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi w zakresie transportu osób o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto łącznie oraz wykazanie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych usług na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Dla części II wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi w zakresie transportu osób o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto łącznie oraz wykazanie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych usług na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Dla części III wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi w zakresie transportu osób o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto łącznie oraz wykazanie, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w przypadku rozliczeń za wykonane usługi w walucie obcej (innej niż PLN) przeliczając wartość tych usług na PLN, należy stosować przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania; jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, należy przyjąć kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 część zamówienia, powyższe wymagania dla poszczególnych części podlegają sumowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia dysponowanie min. 1 autobusem dopuszczonym do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r., poz.1137 ze zm.) o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 25 + kierowca. Dla części II zamówienia dysponowanie min. 3 autobusami dopuszczonymi do ruchu na podstawie ustawy - Prawo o ruchu drogowym o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 46 każdy + kierowca. Dla części III zamówienia dysponowanie min. 1 pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu osób o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 8 + kierowca, dopuszczonym do ruchu na podstawie ustawy - Prawo o ruchu drogowym. W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia, powyższe wymagania dla poszczególnych części podlegają sumowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I zamówienia dysponowanie min.1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania autobusami, o których mowa w ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz.627 ze zm.). Dla części II zamówienia dysponowanie min.3 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania autobusami, o których mowa w ustawie o kierujących pojazdami. Dla części III zamówienia dysponowanie min.1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi o liczbie miejsc siedzących nie mniejszej niż 8 + kierowca, o których mowa w ustawie o kierujących pojazdami. W przypadku składania ofert na więcej niż 1 część zamówienia powyższe wymagania dla poszczególnych części podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    obowiązek wskazania w wykazie dotyczy tylko usług potwierdzających spełnianie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, to jest dla części I wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie usługi w zakresie transportu osób o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto łącznie, dla części II wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie usługi w zakresie transportu osób o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto łącznie, dla części III wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie usługi w zakresie transportu osób o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto łącznie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dołączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie lub wykonywanie; nie wymaga się informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz dokumentów dotyczących: 1)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin płatności faktur - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zmiana terminu wykonania zamówienia pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: a) przerw w realizacji usług powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z powodu siły wyższej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, 2)Zmiana wysokości stawki podatku VAT oraz będąca konsekwencją tego zmiana kwoty brutto wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości stawek podatku VAT przez przepisy odrębne. Podana w ofercie stawka netto nie ulega zmianie. 3)Zmiana w zakresie powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom lub rezygnacja z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 tejże ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz posiada stosowne uprawnienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/uglapszenizne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Łapszach Niżnych, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, Dziennik podawczy (czynny: poniedziałek, środa - piątek 7:30 - 15:30, wtorek: 10:00 - 18:00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport uczniów z miejscowości Falsztyn oraz z miejscowości Niedzica-Zamek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z miejscowości Falsztyn do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa im. Bronisława Czecha i Gimnazjum we Frydmanie wraz z ich odwozem oraz odwóz uczniów z Zespołu Placówek Oświatowych w Niedzicy do miejscowości Niedzica-Zamek, ilość objęta niniejszym zamówieniem 4 100 km a prawem opcji 1 400 km (maksymalnie 5 500 km)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin płatności faktur - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport uczniów Gimnazjum w Łapszach Niżnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z miejscowości Niedzica-Zamek, Niedzica i Kacwin do Gimnazjum w Łapszach Niżnych (w tym na odcinku Niedzica-Zamek - Niedzica dowóz uczniów z miejscowości Niedzica-Zamek do Zespołu Placówek Oświatowych w Niedzicy) wraz z ich odwozem oraz dowóz uczniów z miejscowości Trybsz, Łapszanka i Łapsze Wyżne do Gimnazjum w Łapszach Niżnych wraz z ich odwozem, ilość objęta niniejszym zamówieniem 27 000 km a prawem opcji 3 000 km (maksymalnie 30 000 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin płatności faktur - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport uczniów na terenie miejscowości Łapsze Niżne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów na terenie miejscowości Łapsze Niżne z ulicy Potok oraz z ulicy Leśnej do Zespołu Placówek Oświatowych w Łapszach Niżnych wraz z ich odwozem, ilość objęta niniejszym zamówieniem 3 500 km a prawem opcji 1 500 km (maksymalnie 5 000 km).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin płatności faktur - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.