eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane polegające na przebudowie piętra i poddasza nad kaplicą Wieczystej Adoracji Najświętszego Sakramentu w budynku przy ul. Gołębiej 1 w Poznaniu oraz adaptacji na pomieszczenia biurowe- ETAP II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Poznań: Roboty budowlane polegające na przebudowie piętra i poddasza nad kaplicą Wieczystej Adoracji Najświętszego Sakramentu w budynku przy ul. Gołębiej 1 w Poznaniu oraz adaptacji na pomieszczenia biurowe- ETAP II.
Numer ogłoszenia: 135312 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8520003, fax 061 8528002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wosoz.bip-i.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://wosoz.bip-i.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na przebudowie piętra i poddasza nad kaplicą Wieczystej Adoracji Najświętszego Sakramentu w budynku przy ul. Gołębiej 1 w Poznaniu oraz adaptacji na pomieszczenia biurowe- ETAP II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Części III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia- w załącznikach: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar. Prace będą wykonywane na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków miasta Poznania pod nr A 149 decyzją z dn. 25.02.1931 r. Prace będą wykonywane zgodnie z Decyzjami nr 587/2007 Prezydenta Miasta Poznania z dnia 16.03.2007 dot. Zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, z dnia 18.12.2007r. nr rej. UA.V.A09/73510-193/07 o przeniesieniu decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu ul. Gołębia 2 61-834 Poznań, wydanej pierwotnie dla Parafii Rzymskokatolickiej p.w. M.B. Nieustającej Pomocy i św. Marii Magdaleny, Kolegiata Poznańska, ul. Klasztorna 11 61-779 Poznań, w związku ze zgodą na przeniesienie, przejęciem warunków decyzji oraz prawem dysponowania ww. nieruchomością na cele budowlane, z dnia 28.05.2008 o zmianie pozwolenia na budowę oraz Pozwoleniem nr 9/08 z dnia 15.01.2008r. Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru oraz Decyzją nr 41/08 zmieniającą, z dnia 17.04.2008. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na warunkach określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac wyłącznie w sposób umożliwiający normalne funkcjonowanie urzędu- w godzinach pracy urzędu- PN. 8-18, WT.- PT. 8-16. Wykonawca jest w całości odpowiedzialny za ustalenie we własnym zakresie warunków dostarczania materiałów budowlanych na plac budowy oraz przechowywania i usuwania ewentualnych odpadów z innymi instytucjami, w szczególności z Urzędem Miasta Poznania i Gospodarstwem Pomocniczym Pozserwis. Zamawiający przewiduje następujące możliwości korzystania i rozliczenia mediów w trakcie prac budowlanych: udostępnienie mediów- woda, prąd przez Zamawiającego z rozliczeniem ryczałtowym po zakończeniu robót z rozbiciem- woda- 500 zł., prąd- 500 zł. Zamawiający udostępnia w celach informacyjnych pełną dokumentację robót budowlanych na obiekcie- przedmiot niniejszego postępowania obejmuje wyłącznie zakres określony specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i przedmiarem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.1 posiadanie doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- minimum trzech robót budowlanych w obiektach zabytkowych o wartości minimum 150000 zł. oraz minimum trzech robót o charakterze adaptacji i wykończenia lub modernizacji bądź robót budowlanych wykonywanych wewnątrz budynków, a także posiadanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót; Zamawiający dopuszcza wykazanie się doświadczeniem w zakresie tylko trzech robót jeśli dotyczyły one jednocześnie robót o charakterze adaptacji i wykończenia lub modernizacji bądź robót budowlanych wykonywanych wewnątrz budynków i były wykonywane w obiektach zabytkowych- każda o wartości minimum 150000 zł 2.2 dysponowanie do wykonania niniejszego zamówienia minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą aktualny wpis na odpowiednią listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą: -co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych lub -posiadającą zaświadczenie o kwalifikacjach w zakresie kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wydane na podstawie §19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz §17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55); 3 Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1 posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 150000 zł., 3.2 posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150000 zł. 4 Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 u. p. z. p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. p. z. p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W/w dokument służy potwierdzeniu spełniania warunku nr 1 oraz 4. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; W/w dokument służy potwierdzeniu odpowiedniego spełniania warunków nr 1 do 4. 6. Wypełniony i podpisany wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie- zał. nr 3 do SIWZ; W/w dokument służy potwierdzeniu spełniania warunku nr 2 w zakresie posiadanego doświadczenia. 7. Wypełniony i podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- zał. nr 4 do SIWZ. W/w dokument służy potwierdzeniu spełniania warunku nr 2 w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (minimum 150000 zł.) lub zdolność kredytową (minimum 150000 zł.) wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W/w dokument służy potwierdzeniu spełniania warunku nr 3. 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150000 zł. W/w dokument służy potwierdzeniu spełniania warunku nr 3. Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 1. Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiaru zawierający dla każdej pozycji cenę jednostkową i cenę za pozycję; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają odpowiednie dokumenty wymienione w § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wosoz.bip-i.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu ul. Gołębia 2 61-834 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu ul. Gołębia 2 61-834 Poznań - sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 09.08.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.