eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wymiana drzwi i dostawek wewnętrznych drewnianych na drzwi i dostawki aluminiowe oszklone na korytarzach przy klatkach schodowych w budynku szkolnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Gliwice: Wymiana drzwi i dostawek wewnętrznych drewnianych na drzwi i dostawki aluminiowe oszklone na korytarzach przy klatkach schodowych w budynku szkolnym
Numer ogłoszenia: 135274 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Piastów Śląskich, ul. Orląt Śląskich 25, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 270 55 57, fax 032 27055 57.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi i dostawek wewnętrznych drewnianych na drzwi i dostawki aluminiowe oszklone na korytarzach przy klatkach schodowych w budynku szkolnym.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wewnętrznych i dostawek wewnętrznych drewnianych na drzwi i dostawki aluminiowe oszklone na korytarzach przy klatkach schodowych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Gliwicach, ul.Orląt Śląskich 25 Zakres prac: · Demontaż konstrukcji drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami · Montaż kompletnych drzwi w konstrukcji aluminiowej zimnej koloru brązowego z szybami bezpiecznymi, · Demontaż konstrukcji drzwi drewnianych wraz z oszklonymi dostawkami, · Wykonanie nowych dostawek wraz z kompletnymi drzwiami w konstrukcji aluminiowej zimnej koloru brązowego z szybami bezpiecznymi, · Wywóz i utylizacja odpadów Rodzaj, powierzchnia drzwi i dostawek określone zostały w przedmiarze robót. Przedmiar robót opisuje obmiary drzwi i dostawek wyłącznie do oszacowania wartości robót. Oferent powinien zapoznać się z omawianym elementem w każdym przedstawionym na schemacie miejscu. Celem określenia wartości robót do składanej oferty. Obmiar otworu drzwiowego, dostawki z drzwiami powinien być wykonany w taki sposób, aby ościeżnica, obudowa dostawki w otworze była osadzona z tolerancją maksymalnie 1,5 cm. Drzwi i dostawki powinny być konstrukcyjnie i stabilnie osadzone w murze. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższym opracowaniach: 1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8). 2. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 9). Szczegółowy zakres robót zawarty jest w poniższym opracowaniu: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 9).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki przystąpienia do postępowania 1.1. Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalności w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentu opisanego w punkcie VIII.2. 1.2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - wykonanie, co najmniej trzech robót polegających na montażu drzwi metalowych wewnątrz budynku o wartości co najmniej 100 000 złotych brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w punkcie VIII.4. Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem: kierownik robót uprawniony w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów. Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w punkcie VIII.5. * W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i liczba pracowników zdolnych do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu. 1.3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia tego warunku - dostarczenie dokumentów opisanych w punkcie VIII.6. * W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. 1.4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Ocena spełnienia tego warunku - Oświadczenie złożone na ZAŁĄCZNIKU NR 2 * W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać każdy z podmiotów działający wspólnie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania 2.1. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VIII i IX niniejszej, SIWZ. 2.2. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt VII.1.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 specyfikacji wraz zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.(Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) 2. Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników. 3. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3 Dokumenty, o których mowa w pkt 4.1 lit. a) i b) oraz pkt 4.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 4.1 lit. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym i budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie pkt. VII.1.2. (ZAŁĄCZNIK NR 3) 5.Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót (ZAŁĄCZNIK NR 4) z udokumentowaniem kwalifikacji zawodowych (uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów) z uwzględnieniem wymogów opisanych w punkcie VII.1.2. 6. Oświadczenie finansowe złożone na załączniku nr 5, potwierdzające posiadanie środków finansowych, zgodnie z wymaganiami pkt. VII.1.3.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.um.gliwice.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Piastów Śląskich ul.Orląt Ślaskich 25 44-100 Gliwice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.