eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzemeszno › Adaptacja zespołu trzech obiektów na Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami i Chorych Psychicznie - remont budynków nr 1 i 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Trzemeszno: Adaptacja zespołu trzech obiektów na Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami i Chorych Psychicznie - remont budynków nr 1 i 2
Numer ogłoszenia: 135255 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsko - Wiejska Trzemeszno, ul. gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno, woj. wielkopolskie, tel. 061 415-43-06, fax 061 415-44-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzemeszno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja zespołu trzech obiektów na Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami i Chorych Psychicznie - remont budynków nr 1 i 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty murowe 2) Roboty stropowe 3) Stolarka okienna 4) Stolarka drzwiowa 5) Roboty tynkowe 6) Roboty malarskie 7) Roboty posadzkowe 8) Elewacja 9) Instalacje elektryczne 10) Instalacja gazowa 11) Instalacja technologiczna kotłowni i centralnego ogrzewania 12) Instalacja wod-kan Dane ogólne o budynkach: budynek nr 1 budynek nr 2 powierzchnia zabudowy 143,50 m2 143,50 m2 powierzchnia użytkowa 92,17 m2 81,95 m2 kubatura 1080 m3 1320 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 130.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w tym celu obowiązany jest dostarczyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000 zł równowartości oraz zobowiązanie (oświadczenie wykonawcy, że po upływie ważności polisy będzie ona odnawiana na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł przez cały czas trwania umowy). 2.Dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych w obiektach kubaturowych - budynkach, z których co najmniej jedna robota budowlana została zrealizowana w budynku zabytkowym o wartości wykonania robót nie mniejszej niż 350 000 zł. każda, obejmująca co najmniej następujący rodzaj wykonanych robót: elewacyjne, malarskie, tynkowe, instalacje elektryczne. Załączając dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Roczny obrót w zakresie sprzedaży robót budowlanych z okresu ostatniego roku musi wynosić co najmniej 700 000 zł.(słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100) i obejmować wyłącznie przedsięwzięcia obiektów kubaturowych - budynków. 4.Posiadać odpowiedni potencjał kadrowo-kierowniczy rozumiany jako 1 kierownik budowy oraz 2 kierowników robót z wymaganymi prawem uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz dokumentem o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa każdego z nich; kierownik budowy - do kierowania budową, 1 kierownik robót - w specjalności instalacyjnej c.o. i wod-kan oraz 1 kierownik robót - w specjalności instalacji gazowej, bądź jeden kierownik posiadający uprawnienia w w/w specjalnościach. 5.Dysponować bankowymi oświadczeniami o zdolności kredytowej lub poświadczeniami wystawionymi przez bank obsługujący o dysponowaniu środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 400 000 zł., przez okres realizacji robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp , 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. wykonywanie samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 6)kserokopia aktualnego zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 7)kserokopię dowodu wniesienia wadium, 8)w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - umowa tej spółki. 9)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 10)w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów - pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy oraz sporządzenie stosownego wykazu wg załączonego wzoru. 11)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, na obiektach kubaturowych (budynkach), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz charakterystyki obiektu, 12)bilansów oraz rachunków zysków i strat zgodnie z przepisami o rachunkowości, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 13)informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 14)polisę ubezpieczeniową lub inny dokument poświadczający ubezpieczenia OC. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków oraz dodatkowo załączyć pełnomocnictwo. Dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 4, (5 - jeżeli są podmiotami zbiorowymi), 6 - muszą złożyć wszyscy członkowie konsorcjum. Pozostałe wymagane dokumenty może złożyć tylko jeden z członków konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzemeszno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Trzemeszno ul. Dąbrowskiego 2 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Trzemeszno ul. Dąbrowskiego 2 62-240 Trzemeszno pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty murowe 2) Roboty stropowe 3) Stolarka okienna 4) Stolarka drzwiowa 5) Roboty tynkowe 6) Roboty malarskie 7) Roboty posadzkowe 8) Elewacja 9) Instalacje elektryczne 10) Instalacja gazowa 11) Instalacja technologiczna kotłowni i centralnego ogrzewania 12) Instalacja wod-kan Dane ogólne o budynkach: budynek nr 1 powierzchnia zabudowy 143,50 m2 powierzchnia użytkowa 92,17 m2 kubatura 1080 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty murowe 2) Roboty stropowe 3) Stolarka okienna 4) Stolarka drzwiowa 5) Roboty tynkowe 6) Roboty malarskie 7) Roboty posadzkowe 8) Elewacja 9) Instalacje elektryczne 10) Instalacja gazowa 11) Instalacja technologiczna kotłowni i centralnego ogrzewania 12) Instalacja wod-kan Dane ogólne o budynkach: budynek nr 2 powierzchnia zabudowy 143,50 m2 powierzchnia użytkowa 81,95 m2 kubatura 1320 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.21.00-5, 45.40.00.00-1, 45.31.10.00-0, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.