eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1139F W MIEJSCOWOŚCI BIEŻYCE OD KM 0+000,00 DO KM 0+350,00

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Krosno Odrzańskie: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1139F W MIEJSCOWOŚCI BIEŻYCE OD KM 0+000,00 DO KM 0+350,00
Numer ogłoszenia: 135251 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, fax 068 3836098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1139F W MIEJSCOWOŚCI BIEŻYCE OD KM 0+000,00 DO KM 0+350,00.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1139F na odcinku Gubin- Żarków w miejscowości Bieżyce od km 0+000,0 do km 0+350,0 wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej według opisu przedmiotu zamówienia, zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1.Roboty pomiarowe. Wyznaczenie geometrii drogi oraz kanalizacji deszczowej. - 0,64 km 2.Usunięcie warstwy humusu, grubość w-wy śr. 15 cm. -1402 m2 3.Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo- piaskowej (materiał Wykonawcy). -12 mb 4.Rozebranie nawierzchni z płytek drogowych betonowych, grubość do 15 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową (materiał Wykonawcy) - 40m2 5.Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej, brukowca na podsypce piaskowej(słabe krawędzie drogi oraz pod kanalizację) (materiał Inwestora) - 442m2 6.Cięcie mechaniczne nawierzchni asfaltowej przecinarką, głębokość cięcia do 10 cm (słabe krawędzie drogi oraz pod kanalizację) - 798 mb 7.Rozebranie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych o średniej grubości 8 cm (krawędzie drogi oraz pod kanalizację) (materiał Wykonawcy) - 462m2 8.Rozebranie podbudowy z betonu o średniej grubości 15 cm (materiał Wykonawcy) - 80 m2 9.Wywóz kostki kamiennej (brukowca) pochodzącej z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległość do 3 km (Obwód Drogowy Gubin) - 63,54 m3 10.Wywóz materiałów betonowych i masy bitumicznej (płytki betonowe, krawężniki betonowe, nawierzchnia asfaltowa, podbudowa betonowa) pochodzących z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na składowisko Wykonawcy (uwzględnić opłaty za składowanie) - 55,50 m3 11.Regulacja pionowa uzbrojenia i studzienek dla urządzeń podziemnych - 2,9 m3 II. ROBOTY ZIEMNE 12.Roboty ziemne w gruntach kat. II- IV - w szczególności odwóz gruntu z koryta trasa główna, zjazdy, odwóz i dowóz humusu. Odwóz na składowisko Wykonawcy lub w przypadku gruntu z koryta trasy głównej - uwzględnić w cenie odwóz do 10 km na miejsce wskazane przez Inwestora - 436,5 m3 13.Formowanie nasypów z gruntu kategorii I- II w cenie uwzględnić pozyskanie piasku oraz dowóz do miejsca wbudowania.- 438 m3 14.Zagęszczanie nasypów , grunt sypki kategorii I-II - 438 m3 III. ODWODNIENIE I KANALIZACJA DESZCZOWA 15.Wykopy liniowe pod kanalizacją głębokość wykopu do 3,50m grunt kat. II-IV - 2184 m3 16.Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką balami drewnianymi w gruntach suchych kategorii I - IV - 2926 m2 17.Zasypywanie wykopów liniowych grunt kat I- IV - 1966 m3 18.Zagęszczanie warstwami zasypki kanalizacji. - 1966 m3 19.Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o grubości 15 cm - 80,2 m3 20.Kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 315 mm, łączone na wcisk - 342,5 mb 21.Kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 400 mm, łączone na wcisk - 293,9 mb 22.Kanały z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm, łączone na wcisk (przykanaliki) -114 mb 23.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy 1200mm o głębokości do 3m w gotowym wykopie ( razem32m) - 14 szt. 24.Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem i syfonem - 22 szt. 25.Próba szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 315 mm - 342,5 mb 26.Próba szczelności kanałów rurowych o średnicy nominalnej 400 mm - 293,9 mb 27.Montaż elementów konstrukcji o rozpiętości do 4,00m podwieszeń rurociągów i kanałów - 6 kpl. 28.Demontaż elementów konstrukcji o rozpiętości 4,00 m podwieszeń rurociągów i kanałów - 6 kpl. IV. PODBUDOWY 29.Wykonanie koryta o zmiennej grubości do 30 cm w gr. kat. I-IV, odwóz gruntu uwzględniono w dziale Roboty Ziemne i zawiera się w ilości 200m3 - 1076,5 m2 30.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruntach kategorii I-II - 1866,5 m2 31.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych i podbudów - 4200 m2 32.Skropienie nawierzchni drogowych i podbudów emulsją asfaltową 0,5 kg/m2 - 4200 m2 33.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm ( poszerzenia trasa główna oraz odtworzenie podbudowy po wyk. kanalizacji deszczowej) - 1042 m2 34.Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubość w-wy po zagęszczeniu 15 cm ( zjazdy) - 236,5 m2 35.Podbudowy z mieszanek mineralno- asfaltowych z BA - standard II grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm ( trasa główna) - 840 m2 36.Wyrównanie do założonego profilu istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką BA - standard II - 138,25 t V. NAWIERZCHNIE 37.Odtworzenie po przekopach kanalizacyjnych nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi BA standard II w-wa wiążąca 4 cm. - 202 m2 38.Odtworzenie po przekopach kanalizacyjnych nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi BA standard II w-wa ścieralna 4 cm. - 202 m2 39.Warstwa ścieralna z mieszanek mineralno- asfaltowych BA - standard II grub. warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 2100 m2 40.Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej grub. 8 cm -cegiełka szarej 50%, czarnej 50% układanej na podsypce cem. - piaskowej 1:4 grub. 5 cm, spoiny wypełniane piaskiem. - 756 m2 41.Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej grub. 8 cm - cegiełka czerwonej na podsypce cem.- piaskowej 1:4 grub. 5cm, spoiny wypełniane pisakiem - 236,5 m2 VI. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 42.Humusowanie skarp z obsianiem trawami niskim przy grubości warstwy humusu 10 cm, (uwzględnić pozyskanie humusu)- 621 m2 VII. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU 43.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na przejściach dla pieszych - 12 m2 44.Pionowe znaki drogowe, ustawienie słupków z rur stalowych o średnicy 60 mm - 2 szt. 45.Pionowe znaki drogowe D-6 o powierzchni > 0,3 m2 - 2 szt. VIII. ELEMENTY ULIC 46.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych B- 15, F= 0,07 m2 na podsypce cementowo- piaskowej. Uwzględnić w tej ilości materiał na zjazdy: 60 m krawężników najazdowych oraz 30 m przejściowych - 820 mb 47.Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 410 mb 48.Ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm szarej układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 oraz ławie bet. B- 15, F= 0,04 m2 - 700 mb UWAGI: 1.Materiały betonowe, czyli płytki chodnikowe, krawężniki betonowe i podbudowa betonowa oraz masa mineralno - asfaltowa, pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy. 2.Materiał kamienny, czyli kostka kamienna (bruk) pochodzący z rozbiórki należy przetransportować na teren Obwodu Drogowego w Gubinie przy ulicy Poleskiej 42.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę zbliżoną zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia, czyli związaną z budową lub przebudową drogi lub ulicy, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.000.000,0 zł.; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje osobą posiadającą uprawnienia do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej bez ograniczeń; 3) dysponują potencjałem technicznym, czyli narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Koparką lub koparko - ładowarką - 1 szt.; - Równiarką - 1 szt.; - Skrapiarką do bitumu - 1 szt.; - Rozkładarką mas bitumicznych (z podgrzewaną ławą) - 1 szt.; - Zagęszczarką wibracyjną - 1 szt.; - Walcem stalowym gładkim - 1 szt.; - Walcem ogumionym - 1 szt.; - Samochodami ciężarowymi o ładowności od 5 do 15 ton - 2 szt.; - Samochodami ciężarowymi o ładowności od 15 do 25 ton - 4 szt. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej 1.000.000,0 zł. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6) spełniają wymagania określone ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1). Uzupełniony formularz oferty; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2). Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3). Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4). Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5). Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6). Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry. 7). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 8). Formularz cenowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9). Podpisany wzór umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 10). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 11). Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - tj. kserokopię uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 12). Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie: - warunków udziału w postępowaniu, - przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, o których mowa w pkt. 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 10) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), zawierającą co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia; - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy; - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.