eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzkowice › Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na odcinku drogi gminnej m. Dzierzkowice Zastawie I długości 0,435 km (na działce o nr ew. 472, od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Dzierzkowice: Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na odcinku drogi gminnej m. Dzierzkowice Zastawie I długości 0,435 km (na działce o nr ew. 472, od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej )
Numer ogłoszenia: 135251 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice, ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, fax 081 8221500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na odcinku drogi gminnej m. Dzierzkowice Zastawie I długości 0,435 km (na działce o nr ew. 472, od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na odcinku drogi gminnej m. Dzierzkowice Zastawie I długości 0,435 km (na działce o nr ew. 472, od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej ) w zakresie: - Mechaniczne oczyszczenie ist. nawierzchni bitumicznej z zebraniem zanieczyszczeń i usunięciem ich poza pas drogowy - 348 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy min-asfaltowej, standard II, w średniej ilości 60 kg /m2 ( w tym remont ubytków i deformacji) - 83 Mg - Wykonanie Warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm jak dla ruchu KR1/2, standard II o grub. po zagęszczeniu 3 cm - 1796 m2 - Plantowanie poboczy z uzupełnieniem ubytków gruntem, wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania, uzupełniania gruntem, do 10 cm - 653 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, złożą: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożą: a) dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dróg. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 7) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 8) w przypadku wyboru oferty wpłacą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% proc. ceny brutto. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Potwierdzony formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr I do SIWZ) 6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 1 do formularza ofertowego) 6.3. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie(a) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione(go) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 2 do formularza ofertowego 6.4. Aktualne zaświadczenie: właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego .- ( zał. Nr 3/1 do formularza ofertowego) oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego .- (zał. Nr 3/2 do formularza ofertowego) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.5. Wykazu osób które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w specjalności : drogi - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 4 do formularza ofertowego) do wykazu należy dołączyć kserokopie: dokumentu stwierdzającego posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dróg, oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy wymienionego w wykazie 6.6. Wykaz stawek i narzutów - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 5 do formularza ofertowego) 6.7. Wykaz podwykonawców i ich zadań - ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do formularza ofertowego) 6.8. Kosztorys ofertowy - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 7 do formularza ofertowego) sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót który stanowi załącznik nr II do SiWZ 6.9 Parafowany projekt Umowy na roboty budowlane, który stanowi załącznik Nr 8 do formularza ofertowego UWAGA: a) wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w innym przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. b) pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa c) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty w w/w wymienionych punktach od 6.3 do 6.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego, i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/dzierzkowice

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, I piętro, p. nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, sekretariat I piętro, p. nr 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.