Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Dzierzkowice: Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na nw odcinkach dróg:
1. droga gminna nr 108536L w m Terpentyna, gm. Dzierzkowice, długości
0,508 km (na działce o nr ew. 102, od km 0+000 do km 0+508 wg
kilometracji roboczej )
2. droga gminna w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice, długości 0,044 km wraz z
parkingiem o powierzchni 114,00 m2 ( na działce o nr ew. 174, droga od
km 0+000 do km 0+044 wg kilometracji roboczej)
Numer ogłoszenia: 135160 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dzierzkowice, ul. Terpentynowa 1, 23-251 Dzierzkowice, woj. lubelskie, tel. 081 8221006, fax 081 8221500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na nw odcinkach dróg: 1. droga gminna nr 108536L w m Terpentyna, gm. Dzierzkowice, długości 0,508 km (na działce o nr ew. 102, od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej ) 2. droga gminna w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice, długości 0,044 km wraz z parkingiem o powierzchni 114,00 m2 ( na działce o nr ew. 174, droga od km 0+000 do km 0+044 wg kilometracji roboczej).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa( remont) istniejącej nawierzchni bitumicznej w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej, na nw odcinkach dróg: 1. droga gminna nr 108536L w m Terpentyna, gm. Dzierzkowice, długości 0,508 km (na działce o nr ew. 102, od km 0+000 do km 0+508 wg kilometracji roboczej ) 2. droga gminna w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice, długości 0,044 km wraz z parkingiem o powierzchni 114,00 m2 ( na działce o nr ew. 174, droga od km 0+000 do km 0+044 wg kilometracji roboczej) w zakresie: - Mechaniczne oczyszczenie ist. nawierzchni bitumicznej z zebraniem zanieczyszczeń i usunięciem ich poza pas drogowy - 818 m2 - Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy min-asfaltowej, standard II, w średniej ilości 60 kg /m2 ( w tym remont ubytków i deformacji) - 110,50 Mg - Wykonanie Warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm jak dla ruchu KR1/2, standard II o grub. po zagęszczeniu 3 cm - 1935 m2 - Plantowanie poboczy z uzupełnieniem ubytków gruntem, wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania, uzupełniania gruntem, do 10 cm - 508 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, złożą: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złożą: a) dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dróg. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą: a) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 7) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 8) w przypadku wyboru oferty wpłacą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% proc. ceny brutto. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Potwierdzony formularz ofertowy ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr I do SIWZ) 6.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 1 do formularza ofertowego) 6.3. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie(a) do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione(go) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 2 do formularza ofertowego 6.4. Aktualne zaświadczenie: właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego .- ( zał. Nr 3/1 do formularza ofertowego) oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego .- (zał. Nr 3/2 do formularza ofertowego) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6.5. Wykazu osób które będą kierować wykonaniem zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych w specjalności : drogi - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 4 do formularza ofertowego) do wykazu należy dołączyć kserokopie: dokumentu stwierdzającego posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dróg, oraz ważną na dzień składnia ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy wymienionego w wykazie 6.6. Wykaz stawek i narzutów - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 5 do formularza ofertowego) 6.7. Wykaz podwykonawców i ich zadań - ( wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do formularza ofertowego) 6.8. Kosztorys ofertowy - ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr zał. Nr 7 do formularza ofertowego) sporządzony na podstawie Przedmiaru Robót który stanowi załącznik nr II do SiWZ 6.9 Parafowany projekt Umowy na roboty budowlane, który stanowi załącznik Nr 8 do formularza ofertowego UWAGA: a) wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, w innym przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. b) pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale, notarialnie potwierdzonej kopii lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa c) w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty w w/w wymienionych punktach od 6.3 do 6.4. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego, i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/dzierzkowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, I piętro, p. nr 5..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierzkowice, Terpentyna 1, 23-251 Dzierzkowice, sekretariat I piętro, p. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
- Roboty budowlane na drogach na terenie Gminy Miasta Redy w roku 2024: Ulepszenie nawierzchni polegające na wykonaniu utwardzenia nawierzchni gruntowych płytami IOMB
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.