eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Organizacja i realizacja praktyk zawodoznawczych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-05-30

Tuchów: Organizacja i realizacja praktyk zawodoznawczych
Numer ogłoszenia: 135158 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bohaterów Bitwy pod Łowczówkiem w Tuchowie , ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów, woj. małopolskie, tel. 14 652 58 19, faks 14 652 58 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja praktyk zawodoznawczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja praktyki zawodoznawczej w ramach projektu pn: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w podziale na następujące zadania: 1) Zadanie I: Organizacja i przeprowadzenie praktyki zawodoznawczej o specjalności logistycznej dla grupy 11 uczniów w terminie od 27 czerwca 2011 do 1 lipca 2011 2) Zadanie II: Organizacja i przeprowadzenie praktyki zawodoznawczej o specjalności logistycznej dla grupy 11 uczniów w terminie od 25 do 31 sierpnia 2011r. 3) Zadanie III: Organizacja i przeprowadzenie praktyki zawodoznawczej o specjalności uprawa roślin dla grupy 11 uczniów w terminie od 27 czerwca 2011r. do 1 lipca 2011r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie potencjału technicznego (części od 1 do 3): o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których organizacja przedsiębiorstwa umożliwia realizację praktyki dla ustalonej liczby uczniów z podziałem na mniejsze ( 2-3 osobowe) grupy oraz którzy dysponują następującym potencjałem technicznym: Zadanie I: - pomieszczeniami administracyjnymi z wydzielonymi stanowiskami pracującymi z wyko-rzystaniem sieci wewnętrznej , - składem i hala magazynową o wysokim stopniu automatyzacji i komputeryzacji - środkami transportu wewnętrznego i zewnętrznego - wyposażeniem technicznym umożliwiającym: 1) monitorowanie zarządzania przedsiębiorstwem poprzez wewnętrzną sieć; 2)tworzenie i przetwarzanie bazy danych; 3) monitorowanie przepływu dokumentów pomiędzy komórkami organizacyjnymi 4) wykonywanie operacji handlowych zlecanych przez odbiorców poprzez wewnętrzną sieć informatyczną 5) zarządzanie magazynem poprzez sieć informatyczną 6) przygotowanie przesyłki wraz z dokumentacją transportową do spedycji 7) załadunek samochodów dostawczych 8) monitorowanie trasy pojazdów 9) potwierdzanie odbioru 10) organizację przewozów krajowych i zagranicznych Zadanie II: - pomieszczeniami administracyjnymi z wydzielonymi stanowiskami pracującymi z wyko-rzystaniem sieci wewnętrznej , - składem i hala magazynową o wysokim stopniu automatyzacji i komputeryzacji - środkami transportu wewnętrznego i zewnętrznego - wyposażeniem technicznym umożliwiającym: 1) monitorowanie zarządzania przedsiębiorstwem poprzez wewnętrzną sieć; 2)tworzenie i przetwarzanie bazy danych; 3) monitorowanie przepływu dokumentów pomiędzy komórkami organizacyjnymi 4) wykonywanie operacji handlowych zlecanych przez odbiorców poprzez wewnętrzną sieć informatyczną 5) zarządzanie magazynem poprzez sieć informatyczną 6) przygotowanie przesyłki wraz z dokumentacją transportową do spedycji 7) załadunek samochodów dostawczych 8) monitorowanie trasy pojazdów 9) potwierdzanie odbioru 10) organizację przewozów krajowych i zagranicznych Zadanie III -pomieszczeniami administracyjnymi - chłodniami - sortownią - pakowalnią -parkiem maszyn rolniczych - inżektorem o innymi urządzeniami wspomagającymi -liniami kroplującymi sterowanie automatycznie - wdrożonym systemem jakości Global Gape - wyposażeniem technicznym umożliwiającym: 1) prowadzenie analizy gleby 2) prowadzenie analizy owoców 3) sporządzanie pożywek przy fertyfikacji 4) poznanie technologii sadzenia pod osłonami 5) poznanie technologii nawożenia 6) poznanie technologii produkcji roślin bez środków ochrony roślin 7) zapoznanie z technologią przygotowania roślin od zbioru kontrolowanego do wysyłki roślin Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt.4.1 lit. a oraz dokumentu o którym mowa w pkt. b SIWZ Uwaga: Jeżeli Wykonawca w przetargu polega na zasobach innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu (tych podmiotów) do oddania mu do dyspozycji osoby z uprawnieniami jak wskazano wyżej na okres wykonywania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia - pkt. 4.1 lit. a

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. Wypełniony formularz oferty - według wzoru jak w zał. nr 3 b. Pełnomocnictwo dla osoby/osób zaciągających zobowiązania cywilno - prawne w imieniu Wykonawcy udzielone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań cywilno - prawnych w imieniu Wykonawcy (w przypadku gdy oferta oraz oświadczenia złożone w przetargu podpisane są przez osoby, których uprawnienia do podpisywania dokumentów w imieniu Wykonawcy nie wynikają z dokumentów załączonych do oferty). Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba. c. Informacja o Podwykonawcach - jeżeli dotyczy - według wzoru jak w zał. nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie prawa Zamawiającego do proporcjonalnego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku rezygnacji potwierdzonej nieobecnością na praktyce przez pojedynczych uczniów w dniu ddmm2011r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSP Tuchów ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów sekretariat Dyrektora.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2011 godzina 10:30, miejsce: ZSP Tuchów ul. Reymonta 19, 33-170 Tuchów sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pn: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD.1 logistyka 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie praktyki zawodoznawczej o specjalności logistycznej dla grupy 11 uczniów w terminie od 27 czerwca 2011 do 1 lipca 2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Logistyka 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie praktyki zawodoznawczej o specjalności logistycznej dla grupy 11 uczniów w terminie od 25 do 31 sierpnia 2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: uprawa roślin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie praktyki zawodoznawczej o specjalności uprawa roślin dla grupy 11 uczniów w terminie od 27 czerwca 2011r. do 1 lipca 2011r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.