Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Pińczów: Dostawy konserw, tłuszczy do Zakładu Karnego w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 135153 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Pińczowie , ul. 3-go Maja 34, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3577372, faks 041 3577373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieziennictwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy konserw, tłuszczy do Zakładu Karnego w Pińczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie nw tłuszczy zwierzęcych: - smalec zwykły w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 1500kg, - smalec domowy w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 800kg, Część B zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie nw tłuszczy roślinnych: - margaryna śniadaniowa do smarowania pieczywa (w kostkach) kod CPV 15431100-9: waga 1kostki 250g-szt., roczna ilość około 13000kg, - olej roślinny uniwersalny kod CPV 15412200-3: pojemność do 5litrów -szt., roczna ilość około 700litrów. Część C zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w n/w produktów: - Konserwa turystyczna - waga 1 puszki 130g-szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2100kg, - Pasztet wieprzowy w puszce - waga 1 puszki 360g-szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2100kg, - Konserwa wieprzowa mięsna - waga 1 puszki 300g-szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2500kg, - Pasztet drobiowy w puszcze - waga 1 puszki 130g-szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2500kg,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: część A zamówienia: 250,00zł, część B zamówienia: 1200,00zł, część C zamówienia: 1400,00zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią nw warunki dotyczące (art.22 ust.1 ustawy): 1). Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2). Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 ustawy. 2). Zaoferują realizację pełnego asortymentu składającego się na całość lub wybraną do realizacji część zamówienia. 3). Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń i dokumentów zawartych w niniejszej SIWZ. 4). Złożą wszystkie dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w SIWZ. 5). Utrzymają stałe ceny podane w Formularzu Ofertowym przez okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy. 6). Zaakceptują płatność faktur przelewem w terminie minimum 30 dni licząc od daty otrzymania faktur przez Zamawiającego. 7). Wniosą w terminie wymagane wadium. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie: wykazał/ nie wykazał. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą (wykazał-nie wykazał). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców; 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców; 3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4. Każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek złożyć oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 i 2; 5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę , w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których w art.22 ust.1 ustawy, należy złożyć Oświadczenia- zał. nr 1 do SIWZ o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2). W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24ust.1 ustawy należy złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. Nr 2 do SIWZ 3). Oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ 4). Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Dokumenty i oświadczenia winny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i podpisania oferty i przedstawione w formie oryginału lub dowolnej formie sporządzonej wg wzoru przedmiotowych załączników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia nieodpłatnie na pisemny wniosek zainteresowanego można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 20 lub ściągnąć ze strony internetowej www.sw.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Zakładu Karnego w Pińczowie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.06.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy smalcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie n/w tłuszczy zwierzęcych: - smalec zwykły w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 1500kg, - smalec domowy w opakowaniu do 3kg, kod CPV 15412100-0: roczna ilość około 800kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy margaryny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w Pińczowie n/w tłuszczy roślinnych: - margaryna śniadaniowa do smarowania pieczywa (w kostkach) kod CPV 15431100-9: waga 1kostki 250g/szt., roczna ilość około 13000kg, - olej roślinny uniwersalny kod CPV 15412200-3: pojemność do 5litrów/szt., roczna ilość około 700litrów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy konserw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy loco magazyn Zakładu Karnego w n/w produktów: - Konserwa turystyczna - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2100kg, - Pasztet wieprzowy w puszce - waga 1 puszki 360g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2100kg, - Konserwa wieprzowa mięsna - waga 1 puszki 300g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2500kg, - Pasztet drobiowy w puszcze - waga 1 puszki 130g/szt. kod CPV -15131000-5, roczna ilość około 2500kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.