eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › ORGANIZACJA DWÓCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH DO KANTONU VALAIS W SZWAJCARII DLA PRZEDSTAWICIELI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH ORAZ PRZEDSIĘBIORCÓW Z TERENU GMIN PODREGIONU GOTANIA W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 23 OSÓB W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Hrubieszów: ORGANIZACJA DWÓCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH DO KANTONU VALAIS W SZWAJCARII DLA PRZEDSTAWICIELI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH ORAZ PRZEDSIĘBIORCÓW Z TERENU GMIN PODREGIONU GOTANIA W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 23 OSÓB W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 135143 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79253 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA DWÓCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH DO KANTONU VALAIS W SZWAJCARII DLA PRZEDSTAWICIELI ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH ORAZ PRZEDSIĘBIORCÓW Z TERENU GMIN PODREGIONU GOTANIA W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 23 OSÓB W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja dwóch zagranicznych wizyt studyjnych do Kantonu Valais w Szwajcarii dla przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz przedsiębiorców z terenu gmin podregionu Gotania w łącznej ilości 23 osób. Usługa będąca kosztem organizacji wizyt studyjnych realizowana jest w ramach Projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zorganizowanie I wizyty studyjnej w Kantonie Valais w Szwajcarii, dla 12-osobowej grupy (przedstawicieli organizacji pozarządowych mających siedzibę na terenie gmin podregionu Gotania). Zamawiający ustala zasadę dotyczącą czasu podróży oraz wizyty: wyjazd uczestników wizyty z Hrubieszowa w poniedziałek - przyjazd do Szwajcarii we wtorek; wyjazd uczestników wizyty ze Szwajcarii w czwartek - przyjazd do Hrubieszowa w piątek. 2. Zorganizowanie II wizyty studyjnej w Kantonie Valais w Szwajcarii, dla 11-osobowej grupy (przedstawicieli przedsiębiorców z terenu gmin podregionu Gotania). Zamawiający ustala zasadę dotyczącą czasu podróży i wizyty: wyjazd uczestników wizyty z Hrubieszowa w poniedziałek - przyjazd do Szwajcarii we wtorek; wyjazd uczestników wizyty ze Szwajcarii w czwartek - przyjazd do Hrubieszowa w piątek. Data organizacji każdej z wizyt zostanie ustalona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy. 3. Usługa transportowa: transport samochodowy. Autokar lub BUS powinien być sprawny techniczne, posiadać min. 15 miejsc siedzących oraz odpowiednią ilość miejsca do przewozu bagaży z możliwością zawieszenia ubrań uczestników wizyty. Pojazd zapewniony przez Wykonawcę powinien posiadać m.in. rozkładane siedzenia, klimatyzację oraz powinien być dodatkowo wyposażony w lodówkę, sprzęt audio video oraz zapewnienie serwisu kawowego podczas podróży do Szwajcarii i w drodze powrotnej dla uczestników wizyt studyjnych; W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca na własny koszt zabezpiecza zastępczy środek transportu spełniający wymagania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia co najmniej dwóch postojów z dwoma posiłkami (obiad, kolacja) podczas podróży. 4. Przygotowanie szczegółowego programu i koordynacja dwóch wizyt studyjnych pod kątem osiągnięcia założonych celów, określonych jako: a) cel wizyty dla organizacji pozarządowych - zapoznanie się z doświadczeniami i najlepszymi praktykami w dziedzinie działalności i rozwoju szwajcarskich organizacji pozarządowych (zasady funkcjonowania, finansowania tamtejszych organizacji), - współpraca szwajcarskich organizacji pozarządowych z władzami Kantonu w dziedzinie tworzenia i rozwoju produktów turystycznych, - działalność szwajcarskich organizacji pozarządowych w zakresie promocji swojego regionu (przykłady zrealizowanych najlepszych projektów) - nawiązanie współpracy pomiędzy organizacjami pozarządowymi z podregionu Gotania a szwajcarskimi organizacjami pozarządowymi. b) cel wizyty dla przedsiębiorców - miejsce i wpływ lokalnego biznesu na kształtowanie kierunków rozwoju swojej gminy (współpraca władz lokalnych kantonu z przedsiębiorcami), - polityka władz wspierająca rozwój lokalnej przedsiębiorczości: otwartość na nowych inwestorów, ulgi podatkowe, zwolnienia, dotacje itp. - współpraca w zakresie promocji lokalnej przedsiębiorczości przez władze kantonalne 5. Zakres obowiązków Wykonawcy: W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania, opracowania programu wizyt studyjnych pod względem merytorycznym i logistycznym oraz organizację, realizację i rozliczenie dwóch wizyt umożliwiających realizację celów określonych w p. 4a) i 4b), w tym zwłaszcza: a) zorganizowania w przypadku każdej z wizyt co najmniej dwóch merytorycznych spotkań uczestników wizyty studyjnej odpowiednio z przedstawicielami organizacji pozarządowych, lokalnymi przedsiębiorcami, władzami Kantonu itp. pod kątem celów wizyt sformułowanych przez Zamawiającego w wymiarze min. 4 godziny dziennie. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi wstępny program wizyty pozwalający osiągnąć założone cele. W programie Wykonawca przekaże Zamawiającemu krótki opis wizyty ze wskazaniem dot. osób i instytucji, z którymi mają spotkać się uczestnicy wizyty oraz tematyki spotkań. Po podpisaniu umowy, najpóźniej 7 dni przed planowanym wyjazdem Wykonawca przedłoży ostateczny program wizyty, który będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego. Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca przystąpi do realizacji konkretnej wizyty; b) organizacji w przypadku każdej z wizyt programu kulturalno-turystycznego dla uczestników wizyty w wymiarze min. 4 godziny dziennie (np. zwiedzanie atrakcji turystycznych, jak również kulturalne formy zagospodarowania czasu wolnego - teatr, kino, koncert, zabawa przy muzyce) c) zapewnienia zakwaterowania w Szwajcarii: po 2 noclegi w Szwajcarii dla 23 osób w pokojach jednoosobowych z łazienką, d) zapewnienia wyżywienia w Szwajcarii: - 2 śniadania dla 23 osób (12 osób przy I wizycie oraz 11 osób przy II wizycie) - preferowany szwedzki stół - 2 obiady dla 23 osób (12 osób przy I wizycie oraz 11 osób przy II wizycie) - 2 kolacje dla 23 osób (12 osób przy I wizycie oraz 11 osób przy II wizycie) e) nadzór i koordynacja przebiegu wizyty na miejscu: zapewnienie koordynatora/osoby odpowiedzialnej wskazanej przez Wykonawcę do kontaktów roboczych z uczestnikami wizyty studyjnej, w tym udział koordynatora we wszystkich spotkaniach i wydarzeniach przewidzianych programem wizyty; f) zapewnienie tłumacza symultanicznego (z/na język angielski, francuski, niemiecki - w zależności od miejsca wizyty) podczas pobytu uczestników w Szwajcarii, jak również podczas podróży w obie strony; g) zapewnienie komfortowego transportu samochodowego uczestników wizyt studyjnych z Hrubieszowa do miejsc docelowych organizacji wizyt w Szwajcarii (zgodnie z ofertą wykonawcy) oraz transportu powrotnego. Wykonawca zabezpiecza również środek transportu do przemieszczania się w związku z realizacją programu podczas pobytu w Szwajcarii, zgodnie z programem wizyty przedłożonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. h) ubezpieczenia uczestników wizyty zawierającego KL na sumę ubezpieczenia min. 20 000 EURO (koszty leczenia w wersji standard, tj. min. zwrot kosztów poniesionych badań, zabiegów lekarskich, leków, pobytu w szpitalu, transportu do kraju); NNW uczestników wizyty na sumę ubezpieczenia min. 10 000 PLN oraz ubezpieczenie bagażu podróżnego na kwotę min. 500 PLN i) zapewnienia co najmniej dwóch postojów z dwoma posiłkami (obiad, kolacja) dla uczestników wizyt podczas podróży przy organizacji każdej z wizyt Lista uczestników każdej z wizyt zostanie określona przez Zamawiającego. Wykonawca pokrywa ewentualne koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz inne koszty dla osób niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO TURYSTYCZNE EWA Ewa Sanetra, Rynek 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148212,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.