eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Rozbudowa Szpitala Ogólnego w Wysokim Mazowieckim obejmująca blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń, centralną sterylizatornią, szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniem, Znak sprawy14/2012 dla zamówienia o szacunkowej wartości nie przekraczajacej równowartości 5 000 000 euro

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Wysokie Mazowieckie: Rozbudowa Szpitala Ogólnego w Wysokim Mazowieckim obejmująca blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń, centralną sterylizatornią, szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniem, Znak sprawy: 14/2012 dla zamówienia o szacunkowej wartości nie przekraczajacej równowartości 5 000 000 euro
Numer ogłoszenia: 135139 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, faks 086 2752047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwysmaz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szpitala Ogólnego w Wysokim Mazowieckim obejmująca blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń, centralną sterylizatornią, szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniem, Znak sprawy: 14/2012 dla zamówienia o szacunkowej wartości nie przekraczajacej równowartości 5 000 000 euro.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowa Szpitala Ogólnego w Wysokim Mazowieckim obejmująca blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń, centralna sterylizatornią, szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniem terenu obejmującego rozbudowę w tym doprowadzenie i wykonanie niezbędnych instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy będący załącznikiem do niniejszego postępowania obejmująca: a) Przygotowanie w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy projektów budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę poprzez opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy w branży: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, (c.o., wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, wod-kan, sprężone powietrze, próżnia, gazy medyczne), instalacje elektryczne (ogólne, komputerowe, p.poż. technologiczne, rezerwowane), drogi, technologia medyczna, przedmiary robót, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych) na roboty budowlane polegające na rozbudowie Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem obejmującej blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń, centralną sterylizatornią, szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniu terenu obejmującego rozbudowę w tym doprowadzenie i wykonanie niezbędnych instalacji. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również: Określenie niezbędnego sprzętu medycznego, technicznego i wyposażenia dla nowo wybudowanego obiektu w oparciu o przeprowadzoną inwentaryzację posiadanego przez Zamawiającego sprzętu medycznego, technicznego i wyposażenia które zostanie przeniesione do nowo wybudowanego obiektu; Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie koniecznych pełnomocnictw, pozwolenia na budowę. b) Budowę, rozbudowę i przebudowę poprzez wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem obejmującej blok operacyjny z trzema salami operacyjnymi, salą wybudzeń, centralną sterylizatornią, szpitalnym oddziałem ratunkowym o powierzchni budynku około 1600 m2 wraz z podjazdem dla karetek oraz zagospodarowaniu terenu obejmującego rozbudowę w tym doprowadzenie i wykonanie niezbędnych instalacji w niezbędny sprzęt stały. W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również przygotowanie wszystkich koniecznych dokumentów i opracowań w celu skutecznego i kompletnego wystąpienia o wydanie pozwoleń na użytkowanie, wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i zgód oraz uzyskania atestów i aprobat technicznych dla wymagających tego typu procedur sprzętów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące 33.16.70.00 - Lampy chirurgiczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.15.14.00 - Wyroby do radioterapii 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 200 000,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.]. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 3) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych wykonawców, Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia tego warunku, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 (jedną) robotę budowlaną obejmującą wykonanie robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu służby zdrowia o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 (jedną) usługę projektową polegającą na sporządzeniu projektu budowlano - wykonawczego w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnej, instalacji elektrycznej obiektu służby zdrowia o minimalnej powierzchni 1 000m2 i załączy dokument potwierdzający, że: -roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, -usługi zostały wykonane należycie c) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 (jedną) robotę budowlaną obejmującą budowę i przebudowę centralnej sterylizatorni wraz z wyposażeniem na kwotę co najmniej 3 000 000,00 brutto. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone a usługi zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia, który zawiera jednocześnie dwa lub trzy w/w elementy, tj. minimum 1 robotę budowlaną obejmującą wykonanie robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu służby zdrowia oraz minimum 1 usługę projektową, polegającą na sporządzeniu projektu budowlano - wykonawczego w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej obiektu służby zdrowia, oraz 1 (jedną) robotę budowlaną obejmującą budowę i przebudowę centralnej sterylizatorni wraz z wyposażeniem na kwotę co najmniej 3 000 000,00 brutto Zamawiający uzna, że Wykonawca wykonał zamówienie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone a usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym i dysponującymi niezbędnymi kwalifikacjami i uprawnieniami w myśl ustawy Prawo Budowlane tzn. przekaże Zamawiającemu informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia tych osób, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wskazane zostaną osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: w szczególności Architekt/ci z uprawnieniami do projektowania w branżach architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, elektryczne i drogi oraz Kierownik robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w Rozdziale V ust. 1 pkt 3 SIWZ (Wykaz osób - załącznik nr 5 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 5a).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 2 mln zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu załączonego do oferty o wysokości posiadanych środków lub zdolności kredytowej określonej w Rozdziale V ust. 1 pkt 4 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji oraz wypełnione wszystkie załączniki. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i spełniają wszystkie parametry techniczne, o których mowa w załączniku nr 8 do SIWZ (Parametry techniczne urządzeń) oraz są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, a także są oznaczone znakiem CE (posiadają Certyfikat CE) - zgodnie z załącznikiem nr 8a do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy: - wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, - zmiany kolejności wykonania etapów przedmiotu umowy bądź rezygnacji z wykonania części umowy - przeszkód leżących w całości po stronie Zamawiającego, - termin może ulec przedłużeniu gdyby w trakcie wykonywania robót okazało się, że istnieją niezinwentaryzowane urządzenia podziemne i należy zmienić sposób wykonania zamówienia na roboty budowlane. - innych nie dających się przewidzieć przyczyn skutkujących wydłużeniem terminu realizacji prac, potwierdzonych przez Inspektorów Nadzoru Zamawiającego, których zaistnienie nie nastąpiło z winy Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiany i pod warunkiem akceptacji i wyrażenia na nie zgody przez Zamawiającego. W zakresie terminów płatności i innych: - nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, - zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - zmiany kolejności wykonania etapów przedmiotu umowy bądź rezygnacji z wykonania części umowy - wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomasconsulting.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.tomasconsulting.com.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w siedzibie Inwestora Zastępczego - Al. 1000-lecia P.P. 39A, 15-111 Białystok, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.