eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębówUhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda i Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów, powiat parczewski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Parczew: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda i Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów, powiat parczewski.
Numer ogłoszenia: 135136 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Parczewski , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, faks 083 3550673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.parczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda i Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów, powiat parczewski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków: (1.) obrębu 061301_2.0017 Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda realizowanego jako I część zadania, (2.) obrębu 061303_2.0009 Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów realizowanego jako II część zadania, W zakres realizacji obydwu części zadania wchodzi: (1.) Pobranie materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (dalej PODGiK) i ich analiza pod kątem przydatności do prac modernizacyjnych. (2.) Odszukanie w terenie i włączenie do zakładanej osnowy pomiarowej stabilizacji punktów osnowy, które zachowały się w terenie od czasu założenia ewidencji gruntów oraz pomiar na osnowę III klasy. (3.) Uzgodnienie, ustalenie i pomiar granicy obrębu. (4.) Ustalenie przebiegu granic i pomiar punktów załamań granic oraz budynków wybudowanych w granicach działek ewidencyjnych, w odległości do 1,0 m od granic oraz występujących w terenie, ale nie wykazanych na mapie. (5.) Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych w oparciu o ortomapę, mapy syt.-wys., opracowania Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (dalej LPIS), oraz pomiar bezpośredni na gruncie. (6.) Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, z uwzględnieniem rowów, które są wykazane w ewidencji jako odrębne działki. (7.) Ustalenie stanów prawnych nieruchomości. (8.) Obliczenie współrzędnych punktów osnowy pomiarowej do układu 2000 pas 8 w oparciu o punkty osnowy III klasy. (9.) Obliczenie współrzędnych punktów załamania granic działek, współrzędnych narożników budynków, oraz obliczenie powierzchni obrębu, arkuszy, działek, konturów użytków i klas w działkach. (10.) Wykonanie nowych map ewidencyjnych, w systemie EWMAPA wersja 10 FB, wyplot map w wersji roboczej. (11.) Sporządzenie kartotek budynków i lokali zgodnie z § 26 i 27 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.). (12.) Zobiektowanie i weryfikacja geometrii budynków objętych ewidencją gruntów i budynków. (13.) Założenie rejestru budynków na podstawie danych ewidencyjnych wymienionych w § 63 ust. 1 i § 64 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 3.11. (14.) Przygotowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego w terminie do dnia 31 października 2014 r. (15.) Wyłożenie projektu operatu na okres minimum 15 dni roboczych. (16.) Rozpatrzenie przez Starostę uwag i zastrzeżeń zgłoszonych do tego projektu, oraz poinformowanie zainteresowanych osób o sposobie ich rozpatrzenia. (17.) Ogłoszenie w dzienniku urzędowym woj. lubelskiego informacji, że projekt operatu opisowo-kartograficznego stał się operatem ewidencji gruntów i budynków. (18.) Zajęcie stanowiska w sprawie ewentualnych zarzutów zgłoszonych w ciągu 30 dni od ogłoszenia informacji w dzienniku urzędowym województwa. (19.) Ostateczny wyplot map ewidencyjnych w 2 egz. - do dnia 15 grudnia 2014 roku. (20.) Uruchomienie informatycznego systemu prowadzenia zmodernizowanych baz danych ewidencyjnych. (21.) Skompletowanie operatu i przekazanie do zasobu PODGiK w Parczewie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

(1.) Formularz ofertowy. (2.) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=86
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, pok. 16, - parter, w terminie do dnia 28.04.2014 r., do godz. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew w BOK (pok. 28, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 061301_2.0017 Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres realizacji obydwu części zadania jest taki sam dotyczy tylko innego terenu i został podany w pkt. części ogólnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 061303_2.0009 Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres realizacji obydwu części zadania jest taki sam dotyczy tylko innego terenu i został podany w pkt. części ogólnej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.