Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Parczew: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda i Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów, powiat parczewski.
Numer ogłoszenia: 135136 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Parczewski , ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3551470, faks 083 3550673.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.parczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda i Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów, powiat parczewski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków: (1.) obrębu 061301_2.0017 Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda realizowanego jako I część zadania, (2.) obrębu 061303_2.0009 Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów realizowanego jako II część zadania, W zakres realizacji obydwu części zadania wchodzi: (1.) Pobranie materiałów z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (dalej PODGiK) i ich analiza pod kątem przydatności do prac modernizacyjnych. (2.) Odszukanie w terenie i włączenie do zakładanej osnowy pomiarowej stabilizacji punktów osnowy, które zachowały się w terenie od czasu założenia ewidencji gruntów oraz pomiar na osnowę III klasy. (3.) Uzgodnienie, ustalenie i pomiar granicy obrębu. (4.) Ustalenie przebiegu granic i pomiar punktów załamań granic oraz budynków wybudowanych w granicach działek ewidencyjnych, w odległości do 1,0 m od granic oraz występujących w terenie, ale nie wykazanych na mapie. (5.) Wykonanie aktualizacji użytków gruntowych w oparciu o ortomapę, mapy syt.-wys., opracowania Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (dalej LPIS), oraz pomiar bezpośredni na gruncie. (6.) Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej zmienionych użytków gruntowych, z uwzględnieniem rowów, które są wykazane w ewidencji jako odrębne działki. (7.) Ustalenie stanów prawnych nieruchomości. (8.) Obliczenie współrzędnych punktów osnowy pomiarowej do układu 2000 pas 8 w oparciu o punkty osnowy III klasy. (9.) Obliczenie współrzędnych punktów załamania granic działek, współrzędnych narożników budynków, oraz obliczenie powierzchni obrębu, arkuszy, działek, konturów użytków i klas w działkach. (10.) Wykonanie nowych map ewidencyjnych, w systemie EWMAPA wersja 10 FB, wyplot map w wersji roboczej. (11.) Sporządzenie kartotek budynków i lokali zgodnie z § 26 i 27 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2001 r. Nr 38, poz. 454 z późn. zm.). (12.) Zobiektowanie i weryfikacja geometrii budynków objętych ewidencją gruntów i budynków. (13.) Założenie rejestru budynków na podstawie danych ewidencyjnych wymienionych w § 63 ust. 1 i § 64 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 3.11. (14.) Przygotowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego w terminie do dnia 31 października 2014 r. (15.) Wyłożenie projektu operatu na okres minimum 15 dni roboczych. (16.) Rozpatrzenie przez Starostę uwag i zastrzeżeń zgłoszonych do tego projektu, oraz poinformowanie zainteresowanych osób o sposobie ich rozpatrzenia. (17.) Ogłoszenie w dzienniku urzędowym woj. lubelskiego informacji, że projekt operatu opisowo-kartograficznego stał się operatem ewidencji gruntów i budynków. (18.) Zajęcie stanowiska w sprawie ewentualnych zarzutów zgłoszonych w ciągu 30 dni od ogłoszenia informacji w dzienniku urzędowym województwa. (19.) Ostateczny wyplot map ewidencyjnych w 2 egz. - do dnia 15 grudnia 2014 roku. (20.) Uruchomienie informatycznego systemu prowadzenia zmodernizowanych baz danych ewidencyjnych. (21.) Skompletowanie operatu i przekazanie do zasobu PODGiK w Parczewie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
(1.) Formularz ofertowy. (2.) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=86
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, pok. 16, - parter, w terminie do dnia 28.04.2014 r., do godz. 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew w BOK (pok. 28, parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 061301_2.0017 Uhnin, jednostka ewidencyjna Dębowa Kłoda,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres realizacji obydwu części zadania jest taki sam dotyczy tylko innego terenu i został podany w pkt. części ogólnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 061303_2.0009 Okalew, jednostka ewidencyjna Milanów,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres realizacji obydwu części zadania jest taki sam dotyczy tylko innego terenu i został podany w pkt. części ogólnej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- Rozbudowa i przebudowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Przerośl, gm. Przerośl
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- "Przebudowa drogi 1107L wraz z budową chodnika w miejscowości Krasówka i Korczówka"
- Pomiary profili głębokościowych metodą spektrometrii mas jonów wtórnych dla 60 próbek
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.