eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Zakup samochodu osobowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-21

Sucha Beskidzka: Zakup samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 135133 - 2012; data zamieszczenia: 21.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122629 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742341, 8749544, faks 033 8742266.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego spełniającego wszystkie poniższe wymagania. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć pojazd do siedziby Zamawiającego. Charakterystyka ogólna pojazdu: - samochód osobowy (kombi), fabrycznie nowy, rok produkcji 2012; w dniu dostawy gotowy do użytkowania oraz spełniający wszystkie wymagania przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.), - samochód musi posiadać polskie świadectwo homologacji oraz inne dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu, - nie dopuszcza się samochodów z homologacją ciężarową (tzw. kratka), - samochód musi spełniać wymagania dotyczące emisji spalin wg normy EURO 5, - nadwozie kombi, pełne przeszklenie, co najmniej dziewięcioosobowy (łącznie z kierowcą), - przesuwne drzwi boczne - co najmniej z jednej (prawej) strony, - drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone, - lakier: metalik, preferowany kolor: czerwony lub zielony, - kanapa drugiego i trzeciego rzędu z opcją wymontowania, - regulacja kolumny kierowniczej, - regulacja wysokości fotela kierowcy, - silnik: diesel (wysokoprężny), zgodny z normami UE, o mocy nie mniejszej niż 100 KM, - przedział pasażerski z szybami (boki i tył) przyciemnionymi (kolor: czarny), - skrzynia biegów: manualna. Wyposażenie (minimalny zakres): - system bezpieczeństwa ABS, - wspomaganie układu kierowniczego, - poduszka powietrzna kierowcy, - immobilizer - blokada zapłonu, - obrotomierz, - radioodtwarzacz, - hamulce tarczowe przód i tył, - klimatyzacja manualna dwustrefowa, - centralny zamek sterowany zdalnie, - elektryczne sterowanie szyb przednich, - elektryczne ustawiane i podgrzewane lusterka boczne, - alarm, - czujnik cofania, - koło zapasowe, - pasy bezpieczeństwa i zagłówki dla wszystkich miejsc, - mpreferowana tylna półka zakrywająca przestrzeń bagażową, - felgi stalowe (lub aluminiowe) z oponami letnimi, - komputer pokładowy, - tempomat, - ogranicznik prędkości, - podłokietnik kierowcy, - dodatkowe ogrzewanie tyłu pojazdu, - zestaw naprawczy, - instrukcja obsługi w języku polskim, - książka gwarancyjna. Warunki gwarancji: - okres gwarancji na silnik i podzespoły mechaniczne: min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez limitu kilometrów, - okres gwarancji na perforację nadwozia: min. 96 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, bez limitu kilometrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARIMEX Sp. z o.o. Sp. k., ul. Sobieskiego 44, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76422,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97785,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.