eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smardzewice › 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montażmebli hotelowych, mebli konferencyjnych , mebli restauracyjnych oraz pozostałego wyposażenia pokoi hotelowych w LOS NAGÓRZYCE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Smardzewice: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż: mebli hotelowych, mebli konferencyjnych , mebli restauracyjnych oraz pozostałego wyposażenia pokoi hotelowych w LOS NAGÓRZYCE.
Numer ogłoszenia: 135088 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Smardzewice , ul. Główna 1a, 97-213 Smardzewice, woj. łódzkie, tel. 044 7257310, 12, 13, faks 044 7257310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż: mebli hotelowych, mebli konferencyjnych , mebli restauracyjnych oraz pozostałego wyposażenia pokoi hotelowych w LOS NAGÓRZYCE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż: mebli hotelowych, mebli konferencyjnych , mebli restauracyjnych oraz pozostałego wyposażenia pokoi hotelowych w LOS NAGÓRZYCE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem poszczególnych części zamówienia, znajduje się w załącznikach nr 1/I, 1/II i 1/III do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.15.30.00-9, 39.12.20.00-4, 39.51.21.00-5, 39.51.41.00-9, 39.51.51.00-6, 39.71.11.30-9, 39.51.54.10-2, 39.51.61.20-9, 32.32.46.00-6, 31.52.12.00-6, 39.22.43.40-3, 39.22.43.10-4, 42.96.82.00-1, 39.71.22.10-1, 39.29.93.00-7, 44.41.00.00-7, 44.41.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie uzależnionej od części zamówienia, której dotyczy tj: Część I - 5500,00- zł. Część II - 1800,00-zł. Część III - 300,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Dla prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, nie jest ustawowo wymagane posiadanie przez wykonawcę szczególnych uprawnień typu: koncesja, zezwolenie lub licencja. W związku z powyższym zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawcy będą zobowiązani wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwie główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę i o wartości nie mniejszej niż : 200 tyś. zł brutto, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr I; 40 tyś. zł brutto, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr II; 10 tyś. zł brutto, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr III; Przy czym, w przypadku składania przez wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat musi być odpowiednio zwiększony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie określa żadnych wymagań, których spełnienie dostawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w kwocie: minimum 100 000,00 zł - na I część zamówienia, minimum 50.000,00 zł. na II część zamówienia. minimum 10.000,00 zł. na III część zamówienia. W przypadku składania oferty na całość zamówienia suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 160.000,00 zł. posiada środki pieniężne zgromadzone na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości: nie niższej niż 300 000,00 zł - na I część zamówienia, nie niższą niż 100.000,00 zł. na II część zamówienia nie niższą niż 10.000,00 zł. na III część zamówienia W przypadku składania oferty na całość zamówienia wysokość zgromadzonych środków lub wykazana zdolność kredytowa nie może być niższa niż 410.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwie główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tej części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę i o wartości nie mniejszej niż : 200 tyś. zł brutto, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr I; 40 tyś. zł brutto, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr II; 10 tyś. zł brutto, w przypadku składania oferty na część zamówienia nr III;;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/smardzewice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Smardzewice ul. Główna 1a 97-213 Smardzewice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Smardzewice ul. Główna 1a 97-213 Smardzewice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.06.2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli i chłodziarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) dostawa mebli do pokoi dostawa mebli restauracyjnych dostawa mebli konferencyjnych dostawa chłodziarek do zabudowy Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Nr 1/I do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia dodatkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa ręczników dostawa pościeli dostawa firan, zasłon i karniszy dostawa wyposażenia łazienek Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku Nr 1/II do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.20.00-4, 39.51.21.00-5, 39.51.41.00-9, 39.51.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa telewizorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe informacje znajdują się w Załączniku Nr 1/III do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.