eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 ZADANIE GMINY MIRCZE - PARTNERA PROJEKTU Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-26

Hrubieszów: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 ZADANIE GMINY MIRCZE - PARTNERA PROJEKTU Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 135085 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 ZADANIE GMINY MIRCZE - PARTNERA PROJEKTU Odnawialne źródła energii i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie TERMOMODERNIZACJI BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4, Zakres robót obejmuje wykonanie robót polegających na doociepleniu budynku, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie instalacji odgromowej, wymianie obróbek blacharskich, wykonaniu opasek odwadniających, nawierzchni z kostki brukowej oraz przebudowie kotłowni, polegającej na wymianie kotła centralnego ogrzewania, wymianie instalacji centralnego ogrzewania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn: 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w przypadku Zadania nr 1 a w przypadku Zadania nr 2 odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych , wpisanych na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - odrębnie dla poszczególnych zadań 2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnia- odrębnie dla poszczególnych zadań Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ, 3. w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 6 4. Oświadczenie z przeprowadzonej wizji w terenie - załącznik nr 9 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- jeżeli dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: - Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wielkość wynikającą ze zmiany stawki. - Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak intensywne opady deszczu, silny wiatr) zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne. - Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania - Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie pod adresem Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego( sekretariat), bądź przesłać na poniższy adres Zamawiającego: Gmina Miejska Hrubieszów ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 BUDYNEK UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 - termomodernizacja budynku : Roboty dociepleniowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poniższego zakresu robót: 1. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - lecz parapety zewnętrzne okien. - 67.960 m2 2. Rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku. - 67.960 m2 3. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wypraw elew. z got. suchej mieszanki. Płyty styropianowe EPS 70-040 grubości 8 cm. - 1025.330 m2 4. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z betonu. - 6315.000 szt 5. Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - zamocowanie listwy cokołowej. - 112.500 m 6. Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym. 846.500 m 7. Rusztowanie ramowe przyścienne RR - 1/30 wysokości do 10 m. - 1025.330 m2 8. Instalacje odgromowe na rusztowaniach zewnętrznych przyściennych wysokości do 15 m. - 1025.330 m2 9. Instalacje cieplne I przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome z płyt układanych na sucho - jedna warstwa -gr. 14 cm. - 270.000 m2 10. Wyjęcie ościeżnicy o powierzchni ponad 2 m2. - 314.010 m2 11. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2. - 220.910 m2 12. Okna tradycyjne - drewniane. - 79.980 m2 13. Montaż drzwi stalowych I przegród pełnych. - 13.120 m2 14. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką - oczyszczenie mechaniczne i zmycie. Cokół. - 122.000 m2 15. Ocieplenie ścian budynków z betonu płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z got. suchej mieszanki. Płyty styropianowe gr. 8 cm. Tynk mozaikowy Bolix TM. - 122.000 m2 16. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi metodą lekką-mokrą przy użyciu gotowych zapraw klejących - przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z betonu. 732.000 szt 17. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przyklejenie dodatkowej warstwy siatki na ścianach-cokół. - 122.000 m2 18. Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. suchej mieszanki - ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym. - 58.000 m 19. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych I przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej. - 190.290 m2 20. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce piaskowej. - 82.300 m 21. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. - 190.290 m2 22. Ława pod krawężniki z pospółki. - 2.058 m3 23. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. - 82.300 m 24. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m (kat. gruntu III). (pod część opaski). - 2.940 m3 25. Rynny dachowe półokrągłe o śr. 12 cm - z blachy stalowej ocynkowanej. - 279.000 m 26. Rozebranie rynny z blachy nie nadającej się do użytku. - 279.000 m 27. Rury spustowe okrągłe o śr. 12 cm - z blachy stalowej ocynkowanej. - 197.000 m 28. Rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku. - 197.000 m 29. Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej (zwód pionowy) na uprzednio zainstalowanych wspornikach na ścianie. 28.000 m 30. Docieplenie ścian płytami styropianowymi - przy użyciu got. zapraw klejących - ościeża okien. Płyty styropianowe EPS 70-40 gr.2 em. - 13.330 m2 Część dociepleniowa styropianem nie dotyczy starego budynku szkoły wpisanego do rejestru zabytków. Zakres robót określają załączone przedmiary robót: Załącznik nr 2 - roboty budowlane -Wszystkie obmiary są wartościami orientacyjnymi i należy przeprowadzić dokładne obmiary na miejscu Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. Zastosowanie materiałów równoważnych musi być zaakceptowane przez pracownika. Pracownik urzędu zgadza się na zastosowanie materiałów równoważnych przed ich wbudowaniem po otrzymaniu od wykonawcy niezbędnych dokumentów, badań itp. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących Zadania nr 1 zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych. na etapie składania ofert. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa. Przedmiary robót i kosztorysy załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 BUDYNEK UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ - SZKOŁA PODSTAWOWA im. Batalionów Chłopskich w KRYŁOWIE/ GMINAZJUM PUBLICZNE W KRYŁOWIE PRZY UL. HRUBIESZOWSKIEJ 4 Przebudowa kotłowni, wymiana kotła centralnego ogrzewania, wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - Demontaż istniejących urządzeń, armatury, rurociągów i izolacji cieplnej w kotłowni, - Demontaż grzejników armatury i rurociągów w obiektach, - Montaż kotłów, - Montaż urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją techniczną; - Montaż instalacji odprowadzenia spalin i wentylacji; - Montaż grzejników, - Montaż rurociągów i armatury; - Zabezpieczenie antykorozyjne i izolacja cieplna rurociągów; - Uruchomienie i regulacja pracy kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania, - Wykonanie robót budowlano-adaptacyjnych. Kotłownia Kotłownia będzie wytwarzać ciepło dla potrzeb instalacji centralnego ogrzewania obiektów Szkoły w Kryłowie. Jako paliwo podstawowe przyjmuje się pelet ze słomy (z możliwością spalania węgla - eko groszek). Przyjęto jeden kocioł CS 180 D Alessandro Termomeccanica o mocy 180 kW wyposażony w układ automatycznego podawania paliwa i odpopielania oraz w regulatory. Łączna maksymalna moc cieplna kotłowni wyniesie 180 kW Instalacja C.O. Należy wykonać wymianę instalacji c.o. w budynku - starym Szkoły. System zaprojektowano, jako wodny, dwururowy, mieszany, pompowy o parametrach czynnika grzewczego 75/55°C. Projektowane instalacje zasilane będą z projektowanej kotłowni zlokalizowanej w podpiwniczeniu przyległym do Szkoły. Projektuje się wykonanie instalacji z rur stalowych - grzejniki płytowe stalowe PURMO typ C. lub równoważne. Wszystkie grzejniki wyposażone będą w zawory grzejnikowe termostatyczne i powrotne Danfoss lub równoważne. 1. Zakres robót określają załączone przedmiary robót: Załącznik nr 2a - instalacja co. Załącznik nr 2b - kotłownia Wszystkie obmiary są wartościami orientacyjnymi i należy przeprowadzić dokładne obmiary na miejscu 2. Dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 10 3.W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących Zadania nr 2 zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych, a w przypadku przebudowy kotłowni centralnego ogrzewania Wykonawca przedstawi dokumenty, które jednoznacznie określą spełnienie równoważności materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, projekcie budowlanym i SST na etapie składania ofert..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.