To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-05
Lublin: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą:
Przebudowa pomieszczeń Placówki Terenowej KRUS w Rykach przy ul. Kościuszki 22
Numer ogłoszenia: 135046 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94662 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa pomieszczeń Placówki Terenowej KRUS w Rykach przy ul. Kościuszki 22.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych przy zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa pomieszczeń Placówki Terenowej KRUS w Rykach przy ul. Kościuszki 22 składające się z następujących zadań: 1) przebudowy pomieszczeń budynku wraz z wewnętrznymi instalacjami, 2)przebudowy pochylni dla osób niepełnosprawnych, 3) wyposażenia pomieszczeń w meble zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - projekty budowlane, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla całości przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu /na koszt Wykonawcy/ objętego przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi, STWiOR, przedmiarami robót a także decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 5. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Inwestycja realizowana będzie w budynku zlokalizowanym w Rykach przy ul. Kościuszki 22, położonym na działkach nr 3913 i 3584/2. 7. Dane techniczne dotyczące całego budynku: - budynek 6-cio kondygnacyjny, -wysokość budynku - 15,24 m, - kubatura budynku - 5558,84 m2, - powierzchnia zabudowy - 314,94 m2, - powierzchnia użytkowa budynku - 1238,92 m2 w tym powierzchnia należąca do Zamawiającego, której dotyczyć będzie inwestycja wynosi - 229,82 m2. 8. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 9. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancję na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące. Bieg rękojmi i gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości Przedmiotu umowy protokołem odbioru końcowego, a w przypadku wystąpienia wad lub usterek po protokolarnym ustaleniu usunięcia wad i usterek stwierdzonych w protokole odbioru końcowego. 10. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla całości przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót budowlanych, a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót budowlanych, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 14. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni wszelkie media niezbędne do prowadzenia robót. 15. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, który zostanie opracowany przez Inwestora zastępczego przy udziale wybranego wykonawcy robót budowlanych w ciągu 7 dni od dnia zawarcia z nim umowy na roboty budowlane. Powyższy harmonogram będzie uwzględniał realne dla Wykonawcy robót budowlanych terminy wykonania przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu środków finansowych, które może zapewnić Zamawiający na inwestycję oraz wymagań ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) i przepisów związanych z procesem inwestycyjnym. 17. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w budynku mieszkalno-usługowym a część z nich w funkcjonujących pomieszczeniach PT KRUS Ryki. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. 18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowych kosztorysów ofertowych dla wszystkich branż opiewających na wartość oferty. Powyższe kosztorysy ofertowe winny zawierać następujące dane: - zestawienie R robocizny i S sprzętu, - zestawienie M materiałów, - wskaźnik % k.p., - wskaźnik % zysku, - stawkę r-g. 19. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonymi przez Wykonawcę kosztorysami przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysach nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 20. Wykonawca we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia zatrudni kierownika budowy, który wykona przewidziany przepisami plan BIOZ w ciągu 7 dni od daty przejęcia placu budowy. 21. Wykonawca we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia ustanowi kierowników robót w branży: - ogólnobudowlanej o specjalności konstrukcyjno budowlanej, - elektrycznej o specjalności instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, - sanitarnej o specjalności instalacje sanitarne, urządzenia i instalacje C.O CCW, wentylacji i wodno-kanalizacyjnej. 22. Przed zamówieniem przewidzianych w dokumentacji materiałów wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w projekcie należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 23. Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 24. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 25. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w czystości zaplecza budowy, dróg dojazdowych, chodników itp. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracownikom przy realizacji umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Wojnicki Zakład Remontowo - Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Wojnicki Zakład Remontowo - Budowlany
- Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław Wojnicki, ul. Dwernickiego 38, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360039,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 313341,27
Oferta z najniższą ceną: 313341,27 / Oferta z najwyższą ceną: 475562,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.