eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45Zadanie I - dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych; Za

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Suwałki: dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych; Zadanie II - dostawa oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 135044 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania do Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45: Zadanie I - dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych; Zadanie II - dostawa oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: komputer przenośny - 2 szt; zestaw komputerowy - 25 szt; przełącznik sieciowy - 2 szt; drukarka monochromatyczna - 5 szt; zasilacz awaryjny UPS - 12 szt; Inne: kieszeń na dysk - 1 szt; sieciowy dysk twardy - 1 szt; tester RJ45 - 1 szt; wkrętarka - 1 szt. Zadanie II: Winmagic SecureDoc Disk Encryption Pro - 2 szt; SYMC CLIENT SECURITY 3.1 NODE BASIC-24 MONTHS GOV ( odnowienie licencji na okres 2 lat ) - 54 szt; SYMC ANTIVIRUS CORP ED WORKSTATIONS AND SERVERS 10.2 NODE BASIC-24 MONTHS GOV ( odnowienie licencji na okres 2 lat ) - 4 szt; SYMC ANTIVIRUS CORP ED WORKSTATIONS & SERVERS 10.2 NODE BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC 24 MONTHS GOV - 20 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.23.32.21 - 30.23.32.21 Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca /spełnia/ albo /nie spełnia/ poszczególne warunki. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nie skutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec urzędu skarbowego, c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, d) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy oraz jego akceptacji, e) formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pokój nr 138..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 13:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer przenośny - 2 szt; zestaw komputerowy - 25 szt; przełącznik sieciowy - 2 szt; drukarka monochromatyczna A-4 - 5 szt; zasilacz awaryjny UPS - 12 szt; Inne: kieszeń na dysk - 1 szt; sieciowy dysk twardy - 1 szt; tester RJ45 - 1 szt; wkrętarka - 1 szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.32.00-8, 30.23.11.00-0, 30.23.32.21-9, 30.21.72.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Winmagic SecureDoc Disk Encryption Pro - 2 szt; SYMC CLIENT SECURITY 3.1NODE BASIC- 24 MONTHS GOV ( odnowienie licencji na okres 2 lat ) - 54 szt; SYMC ANTIVIRUS CORP ED WORKSTATIONS AND SERVERS 10.2 NODE BASIC- 24 MONTHS GOV ( odnowienie licencji na okres 2 lat ) - 4 szt; SYMC ANTIVIRUS CORP ED WORKSTATIONS & SERVERS 10.2 NODE BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC 24MONTHS GOV - 20 szt...
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.