eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników Izby i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego o puchar Dyrektora Izby Skarbowej w Rzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Rzeszów: Świadczenie usług w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników Izby i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego o puchar Dyrektora Izby Skarbowej w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 135030 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90128 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Rzeszowie, ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8503600, faks 17 8521130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników Izby i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego o puchar Dyrektora Izby Skarbowej w Rzeszowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników Izby i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego o puchar Dyrektora Izby Skarbowej w Rzeszowie w oparciu o: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Regulamin zawodów sportowych pracowników Izby i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego o puchar Dyrektora Izby Skarbowej w Rzeszowie stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 upzp. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tego samego zakresu zamówienia przez wykonawcę, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. Przy zastosowaniu prawa opcji wykonawca będzie świadczył usługi w tym samym okresie, jaki został podany dla zadania podstawowego. Cena świadczenia usługi w ramach prawa opcji nie ulegnie zmianie w stosunku do określonej w Ofercie (i formularzu cenowym) ceny usługi w (zadaniu podstawowym) w przeliczeniu na jedną osobę. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem (oświadczeniem) nie później niż pięć dni przed rozpoczęciem realizacji umowy w (zakresie podstawowym). 3. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 15% (do 63 uczestników), przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług dla 420 uczestników (zadanie podstawowe), 4. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.30.00.00 - Usługi rozrywkowe 92.62.20.00 - Usługi w zakresie organizowania wydarzeń sportowych 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Domy Wczasowe WAM Sp. z o.o. ul. Syrokomli 6 03-335 Warszawa Oddział WDW Solina 38-612 Solina, Solina, 38-612 Solina, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142878,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159387,10

  • Oferta z najniższą ceną: 159387,10 / Oferta z najwyższą ceną: 159387,10

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.