eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczew › ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Karczew: ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie.
Numer ogłoszenia: 135029 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie , ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, faks 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie. Dostawa i montaż stanowi pierwsze wyposażenie budynku dla placówek w nim się mieszczących tj.: Gminnego Przedszkola nr 3 oraz Miejsko Gminnej Biblioteki Publicznej w Karczewie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewidział pięć niżej wymienionych części zamówienia: Część I: Lp Część Nr I (dostawa i montaż) - MEBLE BIUROWE ilość szt 1. Biurko dla nauczyciela 4 2. Regały 3 3. Regały narożne 2 4. Stół konferencyjny składany 2 5. Stół kwadratowy 2 6. Biurko proste 1 7. Biurko 2 8. Regał biurowy A 2 9. Regał biurowy B 6 10. Regały biblioteczne 8 11. Stojek na mapy 1 12. Szafa ubraniowa 6 13. Drabinka przyścienna podwójna 1 14. Drabinka przyścienna pojedyńcza 1 15. Stoliki pod komputery 6 16. Stolik komputerowy 1 17. Stolik komputerowy dla dzieci 4 18. Szafka wysoka A 4 19. Szafka z półkami odkryta A 3 20. Szafka z półkami odkryta B 3 21. Szafka z półkami odkryta C 10 22. Szafka wysoka B 4 23. Szafka na telewizor 4 24. Słupek ekspozycyjny 1 Część II: Lp Część Nr II (dostawa i montaż) - MEBLE PRZEDSZKOLNE ilość szt 1. Stoliki dziecięce prostokątne 4 2. Stoliki dziecięce kwadratowe 3 3. Leżaki - łóżeczka dziecięce 25 4. Wózek na łóżeczka dziecięce 2 5. Kącik na książki i gry 4 6. Kącik zabaw - zlewozmywak 2 7. Kącik zabaw - kuchnia A 2 8. Kącik zabaw - kuchnia B 2 9. Kącik ekologiczny 4 10. Kącik plastyczny A: 2 11. Kącik plastyczny B: 2 12. Suszarka na prace plastyczne 4 13. Kącik dla lalek - wypoczynkowy 2 14. Fotelik do kącika wypoczynkowego 2 15. Stolik do kącika wypoczynkowego 2 16. Zestaw wypoczynkowy 2 17. Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami A 1 18. Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami B 1 19. Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami C 2 20. Szafka z głębokimi kolorowymi szufladami 4 21. Szafka z kolorowymi szufladami głębokimi i płytkimi 2 22. Aplikacje do mebli przedszkolnych 12 23. Półka na pacynki 4 24. Szatnia dla dzieci A 4 25. Szatnia dla dzieci B 16 Część III: Lp Część Nr III (dostawa i montaż) - MEBLE METALOWE ilość szt 1. Regały metalowe jednostronne 12 2. Regały metalowe dwustronne 12 3. Półki dodatkowe do regałów metalowych 36 4. Sejf gabinetowy 1 5. Szafa metalowa na dokumenty 1 6. Szafa gospodarcza 4 7. Szafka na klucze 1 8. Szafka na klucz ewakuacyjny 3 9. Regał magazynowy 8 10. Szafki apteczne wiszące 6 11. Wieszak wolnostojący na ubrania 6 Część IV: Lp Część Nr IV (dostawa i montaż) - KRZESŁA ilość szt 1. Ergonomiczne krzesła obrotowe na kółkach z podłokietnikami 2 2. Krzesło - fotel obrotowy 4 3. Krzesło tapicerowane 26 4. Krzesło z siedziskiem i oparciem z plastiku 15 5. Krzesełka dla dzieci 26 20 6. Krzesełka dla dzieci 31 10 Część V: Lp Część Nr V (dostawa i montaż) - WYPOSAZENIE SANITARNE ilość szt 1. Poręcz prosta 1 2. Poręcz uchylna z uchwytem na papier toaletowy 1 3. Dozownik mydła w płynie. 2 4. Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe. 2 5. Pojemnik na papier toaletowy. 2 6. Kosz na odpady otwierany przyciskiem pedałowym. 2 7. Dozownik mydła w płynie. 15 8. Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach. 2 9. Kosz na odpady z zamykaną pokrywą. 15 10. Pojemnik na papier toaletowy. 16 11. Lustro. 8 12. Wieszak do luster. 16 Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 SIWZ, dowód wniesienia wadium, obliczenie ceny ofertowej - sporządzone na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr: 12, 13, 14, 15, 16 do SIWZ - dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia (odpowiednio), rysunki, zdjęcia lub wizualizacje oferowanych elementów wyposażenia - dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia (odpowiednio), w przypadku składania przez Wykonawcę oferty częściowej (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia) oświadczenia lub dokumenty określone w pkt 5 SIWZ Wykonawca może złożyć w jednym egzemplarzu (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: - dla Części I - 460,00 zł, - dla Części II - 582,00 zł, - dla Części III - 589,00 zł, - dla Części IV - 133,00 zł, - dla Części V - 107,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedno (1) zamówienie polegające na dostawie mebli o wartości zamówienia nie mniejszej niż 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.4. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawa została wykonana z należytą starannością. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1.3., składają dokument zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., winny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 15 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.