eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłkowice › Dostawa i montaż dwóch zestawów kontenerów biurowo - administracyjnych. Zespoły sześciosegmentowe zespolone.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Miłkowice: Dostawa i montaż dwóch zestawów kontenerów biurowo - administracyjnych. Zespoły sześciosegmentowe zespolone.
Numer ogłoszenia: 135018 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłkowice , ul. II Armii Wojska Polskiego 71, 59-222 Miłkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8871212, faks 076 8871213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwóch zestawów kontenerów biurowo - administracyjnych. Zespoły sześciosegmentowe zespolone..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i montaż kontenerów biurowo-administracyjnych (dopuszczalny typ mieszkalny) przeznaczonych docelowo na 2 świetlice wiejskie. Każdy z zestaw tworzy sześć kontenerów. Kontenery po montażu będą tworzyły 5 pomieszczeń , 4 przeznaczone na świetlicę a pozostałe 2 na ciąg komunikacyjny, pomieszczenia pod węzeł sanitarny, pomieszczenie na szatnię i pomieszczenie na aneks kuchenny. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać dostawy i montaż kontenerów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miłkowice. Przed posadowieniem należy ustabilizować i wyrównać grunt tak żeby konstrukcja zachowała stabilność, stabilność minimalny prześwit pomiędzy podłożem (poziomem terenu) a poziomem dolnej części ramy konstrukcyjnej nie była mniejsza niż 25cm a większa niż 50cm. Warunki techniczne jakie muszą spełnić kontenery: a) Zamawiający zakłada zakup kontenerów używanych nie starszych niż 20 lat o maksymalnym stopniu zużycia nie więcej niż 50%- średni, stan techniczny dobry (ocena przez uprawnionego rzeczoznawcę). b) konstrukcja wykonana z materiałów nierdzewnych (stal nierdzewna, aluminium, inne) umożliwiające łączenie w dowolne układy funkcjonalne c) rama wykonana z profili zamkniętych (słupy narożne, dach, podłoga), łączenie spawane d) podłoga powinna być wzmocniona poprzecznymi profilami, izolacje powinny być wykonane z płyt styropianowych grubości min. 60mm lub wełny mineralnej grubości min. 100mm e) poprzecznice dachu mogą być drewniane lub metalowe, izolacja z płyt poliuretanowych grubości min. 60mm, pochylenie dachu wykonane z blachy ocynkowanej falistej lub trapezowej o spadku ~ 6 - 10% f) ściany zewnętrzne wykonane jako panele systemowe z blachy ocynkowanej lub płyty z tworzywa sztucznego, izolacje ścian wykonane ze styropianu o grubości min. 50mm lub wełny mineralnej min. 70 mm g) ściany działowe wykonane w lekkiej konstrukcji grubości 80 - 100 mm h) stolarka drzwiowa i okienna, dopuszczone są różne wymiary okien zapewniające dopływ światła dziennego i montaż standartowych drzwi ( ramy okienne i drzwi nie są wymagane) i) instalacje : elektryczna, wodociągowa, kanalizacyjna, grzewcza - nie są wymagane j) instalacja odprowadzająca wody opadowe wraz z rynnami spustowymi wykonana z rur stalowych lub tworzyw sztucznych b) Parametry wymiarowe 1 segmentu kontenerowego - wewnętrzna szerokość 260 -300 cm - wewnętrzna długość 570 - 610 cm - wysokość w świetle 235 - 265 cm - powierzchnia użytkowa nie mniejsza niż 13,80 m2 - kubatura nie mniejsza niż 33 m3 Zamawiający żąda dostarczenia oferty wraz z załącznikiem FOTO Zamawiający żąda Oświadczenia od Dostawcy, że w kontenerach nie były składowane materiały niebezpieczne dla zdrowia Data produkcji (dokumenty producenta i opinia techniczna podpisana przez rzeczoznawcę). Wymaga się aby rzeczoznawca podał stopień zużycia zestawów kontenerowych w procentach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga sie wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty- wg załącznika nr 1 do SIWZ. 4.Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 5.Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.1W ww przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowego dokumentu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza bądź mocodawcę. 5.2 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 1.2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Oświadczenie wymienione w punkcie I.1 lit. a ) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie lub każdy z nich na odrębnym dokumencie w zakresie spełnianych przez nich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 6.Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 7.Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Stopien zużycia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug-milkowice.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice pok. 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miłkowice ul. II Armii Wojska Polskiego 71 59-222 Miłkowice pok. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.