eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Budowa kompleksu sportowego -Moje boisko ORLIK 2012- przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze , Al. Jana Pawła II nr 25 I etap wykonanie boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Jelenia Góra: Budowa kompleksu sportowego -Moje boisko ORLIK 2012- przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze , Al. Jana Pawła II nr 25 I etap : wykonanie boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego
Numer ogłoszenia: 135005 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata", ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, fax 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego -Moje boisko ORLIK 2012- przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Jeleniej Górze , Al. Jana Pawła II nr 25 I etap : wykonanie boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu _Moje Boisko- Orlik 2012_ 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 - rozbiórkę zniszczonej nawierzchni asfaltowej stanowiącej nie użytkowaną płytę boisk sportowych, łącznie z utylizacją asfaltu ( ~ 2570m2 = ~130m3); 2.2 - wykonanie podbudowy pod boiska: grunt rodzimy, warstwa odsączająca z piasku lub pospółki - gr.10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego ( fr.31,5 - 63mm) - gr.10 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0 - 31,5mm) - gr.5 cm, warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr.0 - 4mm) - gr.4 cm; 2.3. - wykonanie drenażu gałązkowego: pod płytą dwóch boisk - z rur drenarskich z filtrem, Dz 126mm, i=0,5%, z odprowadzeniem wód rurami PVC fi 200 , i=1,5% ( ok.181mb) poprzez studnię betonową fi 1800 do istniejącej sieci deszczowej , ilość studni pośrednich - narożnych: PVC fi 1000 - 1 szt , PVC fi 600-2 szt, PVC fi 425- 3 szt; 2.4. - położenie 1860 m2 nawierzchni boiska piłkarskiego o wymiarach 30x62 [m] , : nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane , o wysokości całkowitej trawy min. 52 [mm], w kolorze zielonym , z wklejonymi liniami boiska , wypełnienie: piasek kwarcowy , granulat gumowy o śr.min. 0,5 [mm] do max. 2,5 [mm]; wyprofilowane spadki nawierzchni- 0,5%; 2.5. - położenie 706,2m2 nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22x32,1 [m], na którym umieszczone zostaną 2 boiska do piłki koszykowej i boisko do gry w siatkówkę: nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa - włókna: monofil wiązany lub włókna niefibrylowane, o wysokości min. 18 [ mm] , w kolorze czerwonym- z wklejonym boiskiem do siatkówki w kolorze zielonym i liniami boisk, wypełnienie: piasek kwarcowy; wyprofilowane spadki nawierzchni - 0,5% Pożądana trawa DD Crown 2020 lub inna- o zbliżonej gęstości włókien, z której wykonana nawierzchnia umożliwiać będzie dobre odbijanie piłki przy grze w koszykówkę . Dobre odbijanie się piłki jest wtedy, kiedy swobodnie puszczona z wysokości 1m odbije się do około 75% wysokości (około = ± 2% ) 2.6. - oddzielenie boisk od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 25x8x100[cm] układanych na ławie z betonu B15 z oporem . 3. Na wykonany przedmiot zamówienia (podbudowy + drenaż + nawierzchnia boisk) wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne - z potwierdzeniem tej gwarancji ( w części dotyczącej nawierzchni) przez producenta trawy syntetycznej, z której wykonana będzie nawierzchnia boisk, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru i przedłożenia instrukcji użytkowania boisk .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej , z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem uprawnień oraz zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 : Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru,referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej , oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jelenia-gora.bip.info.pl ;zakładka: spis podm.-jednost.organiz.miasta-jednost.oświat.-Zespół Ob

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pocztą:Zespól Obsługi Oświata, 58-500 Jelenia Gora ul.1.Maja 62, po uprzednim zgłoszeniu telef. (075 /75 225-91) lub faksem (075/ 6420970); pocztą elektroniczną; ze str.internet.Zespołu Obsługi Ośw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 08:15, miejsce: budynek Zespołu Obsługi Oświata - 58-500 Jelenia Góra, ul. 1.Maja 62, pokój 21 (II piętro) lub za pośrednictwem operatora publicznego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu Ministerstwa Sportu _Moje boisko ORLIK 2012 _ , z wykorzystaniem opracowanych materiałów wzorcowych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.