eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawy sukcesywne przetworów warzywnych i owocowych grupa CPV 153

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Rawicz: Dostawy sukcesywne przetworów warzywnych i owocowych grupa CPV 153
Numer ogłoszenia: 134982 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468500, 5468551,53,56, fax 065 5454266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne przetworów warzywnych i owocowych grupa CPV 153.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne przetworów warzywnych i owocowych grupa CPV 153 . Zadanie I - dostawy przetworów warzywnych - kiszonych Kapusta kiszona - CPV 15331142-4 Ogórek kiszony - CPV 15331142-4 Ogórek małosolny - CPV 15331142-4 Zadanie II - dostawy przetworów warzywnych - sałatki Sałatka warzywna - CPV 15331000-7 Sałatka szwedzka - CPV 15331000-7 Surówka z pory - CPV 15331000-7 Leczo pieczarkowe - CPV 15331135-2 Zadanie III - dostawy przetworów owocowych i warzywnych Koncentrat pomidorowy - CPV 15331427-6 Groszek konserwowy - CPV 15331462-3 Kukurydza konserwowa - CPV 15331150-3 Chrzan tarty - CPV 15331110-1 Przecier jabłkowy - CPV 15332140-7 Sojowy granulat - CPV 15331000-7 Sojowa kostka - CPV 15331000-7 Sojowa krajanka - CPV 15331000-7 Dżem - CPV 15332290-3 Powidła śliwkowe - CPV 15332290-3 Syrop owocowy - CPV 15321000-4 Marmolada - CPV 15332230-5 1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Zakład Karny 17-go Stycznia 28 63-900 Rawicz 7:00 - 15:00 2) Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony 3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie, po złożeniu pisemnego wniosku do zamawiającego lub na stronie internetowej www.sw.gov.pl 4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Zadanie I - dostawy przetworów warzywnych - kiszonych Kapusta kiszona - ......................... 15.500 kg Ogórek kiszony - .......................... 12.000 kg Ogórek małosolny - ...................... 4.000 kg Zadanie II - dostawy przetworów warzywnych - sałatki Sałatka warzywna - ..................... 4.500 kg Sałatka szwedzka - ...................... 4.500 kg Surówka z pory - ......................... 3.000 kg Leczo pieczarkowe - ................... 3.000 kg Zadanie III - dostawy przetworów owocowych i warzywnych Koncentrat pomidorowy - ............. 4.500 kg Groszek konserwowy - ................. 3.000 kg Kukurydza konserwowa - ............. 3.500 kg Chrzan tarty - ............................... 1.600 kg Przecier jabłkowy - ....................... 300 kg Sojowy granulat -.......................... 500 kg Sojowa kostka - ........................... 1.200 kg Sojowa krajanka - ........................ 500 kg Dżem - ......................................... 4.500 kg Powidła śliwkowe - ..................... 3.100 kg Syrop owocowy - ........................ 3.500 kg Marmolada - ................................ 2.800 kg Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia za faktycznie dostarczone ilości towaru. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (poszczególne zadania). 5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6) Termin wykonania zamówienia: Dla artykułów z zadania I, II, III - od 01.10.2007 do 30.09. 2008 roku. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1,2 spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku oraz spełniają warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8) Informacja na temat wadium: Pobiera się wadium. 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Nazwa kryterium Waga Cena 100 % 10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego, tj.: Zakład Karny 17-go Stycznia 28 63-900 Rawicz Sekretariat do dnia 2007-08-29 do godz. 9:00 11) termin związania ofertą 1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni (art. 85 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.1 . -, 15.33.2 . -, 15.32.1 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. Dla zadania nr 1 w wysokości: 700,00 zł, słownie: siedemset złotych 00/100. Dla zadania nr 2 w wysokości: 700,00 zł, słownie: siedemset złotych 00/100. Dla zadania nr 3 w wysokości: 1.600,00 zł, słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: NBP o/Poznań numer konta 28 1010 1469 0035 8013 9120 0000 lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), sposób przekazania: Dokumenty wymienione w pkt 2, 3, 4,5 należy złożyć w siedzibie zamawiającego (w dziale finansowym ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu ( pkt.1 ) musi być dostępne na koncie zamawiającego w przeddzień otwarcia ofert, czyli 28.08.2007 roku. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców odbędzie się na podstawie przedstawionych zamawiającemu dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części IX niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - Wykaz podmiotów biorących udział w wykonaniu zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych czynności. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dla każdego z konsorcjantów, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń Społecznych dla każdego z konsorcjantów, potwierdzających odpowiednio, że dany wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. 3. Pozostałe dokumenty : Oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5, - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 2a, 2b, 2c - wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - załącznik nr 4,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.sw.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Rawiczu 17-go Stycznia 28 63-900 Rawicz w Sekretariacie Zakładu Karnego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.09.2007.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy przetworów warzywnych - kiszonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kiszona 15.500 kg, CPV 15331142-4, PN-72/A-77700, beczki do 100 kg Ogórek kiszony 12.000 kg, CPV 15331142-4, PN-A-77701:1997, beczki do 100 kg Ogórek małosolny 4.000 kg, CPV 15331142-4, PN-A-77701:1997, beczki do 100 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.1 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy przetworów warzywnych - sałatki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sałatka warzywna 4.500 kg , CPV 15331000-7, PN-A-77750:1997, opakowanie do 10 kg Sałatka szwedzka 4.500 kg , CPV 15331000-7, PN-A-77750:1997, słoiki do 2 kg Surówka z pora 3.000 kg, CPV 15331000-7, opakowanie do 10 kg Leczo pieczarkowe 3.000 kg, CPV 15331135-2, BN-71/8124-03, słoiki do 2 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.1 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy przetworów owocowych i warzywnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat pomidorowy 4.500 kg , CPV 15331427-6, PN-75/A-77601, słoiki do 1 kg Groszek konserwowy 3.000 kg , CPV 15331462-3, PN-76/A-77803 , puszki do 3 kg Kukurydza konserwowa 3.500 kg, CPV 15331150-3, PN-76/A-77803, puszki do 3 kg Chrzan tarty 1.600 kg , CPV 15331110-1, PN-92/R-75353, słoiki do 1 kg Przecier jabłkowy 300 kg, CPV 15332140-7, PN-A-77608:1997, słoiki lub wiaderka do 3 kg Sojowy granulat 500 kg, CPV 15331000-7 , PN-ISO 5506:2002, worki do 10 kg Sojowa kostka 1.200 kg , CPV 15331000-7, PN-ISO 5506:2002, worki do 10 kg Sojowa krajanka 500 kg , CPV 15331000-7, PN-ISO 5506:2002, worki do 10 kg Dżem 4.500 kg ,CPV 15332290-3, PN-A-75100:1994/Az1.2000, słoiki lub wiaderka do 15 kg Powidła śliwkowe 3.100 kg , CPV 15332290-3, PN-93/A-75102, słoiki lub wiaderka do 15 kg Syrop owocowy 3.500 kg , CPV 15321000-4, opakowanie do 5 l Marmolada 2.800 kg, CPV 15332230-5, PN-93/A-75103, słoiki lub wiaderka do 15 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.1 . -, 15.33.2 . -, 15.32.1 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.