To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Chełm: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 134 000 euro, na sukcesywne dostawy warzyw oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 134967 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74935 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Kolejowa 112, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5653485, faks 082 5653557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Chełmie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 134 000 euro, na sukcesywne dostawy warzyw oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Chełmie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będą powtarzające się sukcesywnie dostawy, warzyw oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Chełmie. 3.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: Część 1 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 30 czerwca 2017r. Część 2 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 31 październik 2016r. Część 3 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 31 październik 2016r. Część 4 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 31 październik 2016r. 3.2. Dostawy realizowane będą w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 8:00 do 14:00. 3.3. Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia powinien dostosować środek transportu do warunków bramy wjazdowej (rozsuwanej) do jednostki wg. poniższego zestawienia: Wymiary gabarytowe bramy wjazdowej do Zakładu Karnego w Chełmie szerokość 4,20 m wysokość 3,55 m 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany całkowitej ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia lub zwiększania), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem lub zwiększenia liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. 3.5. Z tytułu zmiany całkowitej szacunkowej ilości dostaw, Wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 3.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części, na które zostały podzielone produkty stanowiące przedmiot zamówienia, jednakże oferta musi obejmować pełny asortyment artykułów zawartych w poszczególnych częściach. 3.7. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). 3.8. Opakowania produktów spożywczych powinny zapewniać zachowanie cech istotnych dla danego rodzaju artykułu spożywczego, decydujących o jego tożsamości, a oznakowanie opakowania wykonane w języku polskim w sposób czytelny, zrozumiały i widoczny bez możliwości ich usuwania. 3.9. Produkty spożywcze dostarczane będą do zamawiającego środkami transportu Wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności. 3.10. Zamówienia cząstkowe określające asortyment, ilość i termin dostawy cząstkowej składane będą telefonicznie lub faksem. 3.11. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonym w Polskich Normach. 3.12. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony, zapakowany, oznakowany i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami: - ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z dnia 27 września 2010r Nr. 136 poz. 914 z późn. zm. ) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy -rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966). 3.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których stanowi art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 3.14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.15. Zgodnie z art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z § 1 pkt 1 a) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 282 poz. 1649), postępowanie ogłoszone przez zamawiającego z sektora finansów publicznych, w rozumieniu przepisów o finansach publicznych, wartość tego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 134 000 euro. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z wydatków budżetowych Zakładu Karnego w Chełmie. 3.16. Oznakowanie w/w wyrobów: metki na każdym opakowaniu powinny zawierać (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 roku w sprawie znakowania środków spożywczych): -nazwę środka spożywczego, -składniki występujące w środku spożywczym, -datę minimalnej trwałości, -dane identyfikujące, -zawartość netto, -warunki przechowywania, -oznaczenie partii produkcyjnej, -klasę jakości handlowej albo inny wyróżnik jakości handlowej - wymagane na podstawie odrębnych przepisów. Opis przedmiotu zamówienia na sukcesywne dostawy Część - I 1. Tusza rybna mrożona -czerniak- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.200 kg 2. Płaty śledziowe - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 500 kg 3. Fishburgery - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 4. Marchew mrożona kostka- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3.000 kg 5. Mieszanka Warzywna mrożona- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 4.000 kg część - II 1. Ogórki świeże gruntowe - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.500 kg 2. Pomidory - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.500 kg 3. Kapusta biała - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 3.000 kg 4. Kapusta pekińska - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.500 kg 5. Kapusta czerwona - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 2.000 kg 6. Jabłka - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 5.000 kg część - III 1. Burak- Przewidywana całkowita wielkość dostaw 7.000 kg 2. Marchew w korzeniu - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 6.000 kg 3. Cebula - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 5.000 kg 4. Rzepa czarna - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 1.000 kg 5. Pietruszka w korzeniu - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 700 kg część - IV 1. Ziemniaki jadalne workowane - Przewidywana całkowita wielkość dostaw 30.000 kg IV - Termin wykonania zamówienia. 4. Zamówienie należy zrealizować w terminach: Część 1 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 30 czerwca 2017r. Część 2 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 31 październik 2016r. Część 3 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 31 październik 2016r. Część 4 od dnia 01 lipca 2016r. do dnia 31 październik 2016r...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mrożonki.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ICE-CREA Sp. z o. o Zdzisław Petelski, ul. Rejowiecka 169, 22 - 100 Chełm, ul. Rejowiecka 169, 22-100 CHEŁM, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41690,00
Oferta z najniższą ceną: 41690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54423,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: WARZYWA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FRUPAKS - FRUIT GRZEGORZ IGNATIUK
jakie przetargi wygrała firma
FRUPAKS - FRUIT GRZEGORZ IGNATIUK
- FRUPAKS FRUIT Grzegorz Ignatiuk, Ul. Chemiczna 15 a, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23530,00
Oferta z najniższą ceną: 23530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: WARZYWA.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUMANA AGATA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
DUMANA AGATA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Agata Dumana, Kobyle 16, 32-720 Nowy Wiśnicz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22800,00
Oferta z najniższą ceną: 22800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23654,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: ZIEMNIAKI.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STEK Grzegorz Łukasiewicz, ul. Poświątne 5 a, 18-413 Miastkowo, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16500,00
Oferta z najniższą ceną: 16500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- ZP.260.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku przeznaczony do anestezjologii oraz na blok operacyjny
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ulicy Energetyków 9
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w roku 2024 na potrzeby Gdańskiej Szkoły Szermierki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.