Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Główczyce: Przeprowadzenie prac budowlano - konserwatorskich części elewacji w kościele parafialnym w miejscowości Główczyce
Numer ogłoszenia: 134958 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka św. Ap. Piotra i Pawła, ul. T. Kościuszki 9, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 811 60 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie prac budowlano - konserwatorskich części elewacji w kościele parafialnym w miejscowości Główczyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac budowlano - konserwatorskich w kościele parafialnym w miejscowości Główczyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, która jest załącznikiem do SIWZ. Zakres robót do wykonania: - remont elewacji wieży kościoła, - remont elewacji naw, - naprawa i czyszczenie cokołów fundamentu, - zabezpieczenie drewnianej konstrukcji kościoła preparatami ochronnymi, - wymiana wewnętrznych tynków wieży.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.21.23.61 - Kościoły Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.61 - Roboty budowlane w zakresie kościołów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, b) dysponują pracownikami z uprawnieniami do pracy na wysokościach. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) udokumentują wykonanie jednej roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. remontu kościoła wpisanego do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości minimum 100 tys. złotych brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, metodą spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1 i 2, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia - (wg załącznika nr 4 do SIWZ) do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego. 4) wykaz pracowników posiadających uprawnienia do kierowania pracami na wysokości (wg załącznika nr 5 do SIWZ) 5) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane udokumentowanie wykonania jednej roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. remontu kościoła wpisanego do rejestru zabytków o wartości minimum 100 tys. złotych brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Plebanii Parafii Rzymskokatolickiej, 76-220 Główczyce ul. Kościuszki 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 12:00, miejsce: W Plebanii Parafii Rzymskokatolickiej, 76-220 Główczyce ul. Kościuszki 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GŁÓWCZYCE
więcej: przetargi GŁÓWCZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.