eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-05

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 134935 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81535 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji sprzętu komputerowego i oprogramowania, zwanych dalej sprzętem i oprogramowaniem. Zakres zamówienia obejmuje zakup sprzętu i oprogramowania wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: część A - Serwer z biblioteką taśmową - 1szt.- Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2 część B - Drukarki - 2 szt.- Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2 część C - Oprogramowanie różne - Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2 część D - Oprogramowanie Autodesk - Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem 2 3. Szczegółowy wykaz sprzętu i oprogramowania wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 (dotyczy części od A do D) do SIWZ. Oferowany sprzęt powinien posiadać stosowne certyfikaty. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w siwz. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 5. Adres dostawy - w zakresie wszystkich części: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 - Dział Logistyki. 6. Wymagany termin realizacji zamówienia: - w ramach części A i B: - do 28 dni od daty otrzymania zamówienia wystawionego w wyniku zawarcia umowy, - w ramach części C i D - do 28 dni od daty zawarcia umowy. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji: w ramach części A na serwer - minimum 36 miesięcy w ramach części B na drukarki - minimum 12 miesięcy w ramach części C i D na nośniki - minimum 3 miesiące - w przypadku zaoferowania oprogramowania na nośnikach (jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ - określono inaczej - zgodnie z wymaganiami podanymi w opisie). Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu. Bieg terminu gwarancji dla sprzętu rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia karty gwarancyjnej w każdym opakowaniu ze sprzętem. 8. Warunki realizacji zamówienia: - przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00; - termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; - w dniu dostarczenia sprzętu nastąpi jego sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego.W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za sprzęt nim objęty. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z projektu: Informatyka Inżynierska - Kierunek Zamawiany Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Priorytet IV - Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; umowa o dofinansowanie projektu w ramach POKL z dnia 28.11.2012r. nr UDA-POKL.04.01.02-00-071/12-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część A Serwer z biblioteką taśmową - 1szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIT-Technologies Piotr Tomczyk, Dariusz Biernat, Maciej Permus Spółka Jawna, Ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62914,50

  • Oferta z najniższą ceną: 62914,50 / Oferta z najwyższą ceną: 62914,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część B drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIT-Technologies Piotr Tomczyk, Dariusz Biernat, Maciej Permus Spółka Jawna, Ul. Uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2888,04

  • Oferta z najniższą ceną: 2888,04 / Oferta z najwyższą ceną: 2888,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część C oprogramowanie różne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRONET Kraków Rafał Świerczyński, ul. Wallek-Walewskiego 9, 30-094 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2261,98

  • Oferta z najniższą ceną: 2261,98 / Oferta z najwyższą ceną: 2261,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: część D oprogramowanie Autodesk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCAD S.A., ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8163,53

  • Oferta z najniższą ceną: 8163,53 / Oferta z najwyższą ceną: 9998,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.