Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Hrubieszów: Zamówienie uzupełniające do Zadania nr 9 pn. Wyposażenie sali głównej Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Mirczu z przystosowaniem do sali kinowej, wyposażenie zaplecza kuchennego oraz wykonanie siłowni zewnętrznej w Mirczu
Numer ogłoszenia: 134900 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 56, faks 084 6962380.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do Zadania nr 9 pn. Wyposażenie sali głównej Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Mirczu z przystosowaniem do sali kinowej, wyposażenie zaplecza kuchennego oraz wykonanie siłowni zewnętrznej w Mirczu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy jest zamówienie uzupełniające obejmujące dostawę elementów sprzętu i wyposażenia Sali Kinowej oraz zaplecza kuchennego w Gminnym Ośrodku Kultury w Mirczu. W ramach przystosowania i wyposażenia sali kinowej w sprzęt, Wykonawca dostarczy krzesła bankietowe i stoły składane, sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy (kolumny szerokopasmowe pasywne, wzmacniacze, statywy mikrofonowe typu żuraw, pulpity orkiestrowe - profesjonalne, kabli głośnikowe, mikrofonowe i instrumentalne, mikrofony bezprzewodowe i reflektory PAR. W ramach wyposażenia zaplecza kuchennego w sprzęt, Wykonawca dostarczy zastawę stołową z serwisem kawowym. Szczegółowy zakres zamówienia określono w załącznikach do umowy: ofercie Wykonawcy i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz dokumentacji przetargowej określonej dla zamówienia podstawowego, udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu ZP 271.22.2015..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 32.35.00.00 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.22.11.00 - Zastawa kuchenna 39.22.11.10 - Naczynia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Rodziewicz CZAR - BUD Usługi budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Rodziewicz CZAR - BUD Usługi budowlane
- CZAR-BUD Usługi Budowlane Jarosław Rodziewicz, ul. Wyspiańskiego 6, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23925,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35387,10
Oferta z najniższą ceną: 35387,10 / Oferta z najwyższą ceną: 35387,10
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z artykułem 67 ust. 1 pkt. 6, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Dla zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego w postępowaniu przetargowym ZP.271.22.2015 (ogłoszenie nr 344916-2015) na roboty budowlane pn. ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ ORAZ TWORZENIE ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH NA TERENIE GOTANII w ramach realizacji projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, Zamawiający przewidział w ogłoszeniu zamówienie uzupełniające. Zgodnie z art. 66 ustawy Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki po negocjacjach z wykonawcą zamówienia podstawowego, które odbyły się w dniu 04.05.2016 r., wartość zamówienia nie przekroczyła 50 % wartości zamówienia podstawowego, a przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie elementów objętych zamówieniem podstawowym. Biorąc pod uwagę zaistniały stan faktyczny oraz prawny spełnione zostały przesłanki określone w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp uzasadniające udzielenie zamówienia publicznego, co pozwoliło wykorzystać dodatkowe środki w ramach projektu powstałe z tytułu przeliczenia różnic kursowych w związku z korzystnym kursem CHF.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej w szkole Zespołu Szkól nr 1 w Hrubieszowie
- Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie
- Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla potrzeb PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie
- Dostawa 725 ton soli drogowej dla potrzeb zimowego utrzymania dróg powiatowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Hrubieszowie.
- "DOSTAWA PŁYNÓW INFUZYJNYCH I PŁYNÓW DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i montaż konsolety oświetleniowej, ruchomej głowicy oraz oświetlacza do Domu Zdrojowego w Busku-Zdroju"
- "INWESTYCJA W INFRASTRUKTURĘ MOK W PORĘBIE GWARANCJĄ ROZWOJU EDUKACJI KULTURALNEJ I ANIMACJI KULTURY"
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Modernizacja infrastruktury turystycznej nad jeziorem Wiżajny w Wiżajnach
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.