eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej na ul. Kościuszki w Bielawie



Ogłoszenie z dnia 2006-03-15

POZYCJA 13489

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielawa: wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej na ul. Kościuszki w Bielawie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Bielawa, do kontaktów: Stefan Kornecki tel.(074)83-28-733, Antoni Jarosz tel (074) 83-28-700, ul. Plac Wolności 1, 58-260 Bielawa, woj. dolnośląskie, tel. (074) 8334-255, fax 074 8335838, e-mail: inwest@um.bielawa.pl, inwest@um.bielawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej na ul. Kościuszki w Bielawie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm wraz z podbudową na powierzchni - 3.432 m2, 2. Regulacja pozioma i pionowa istniejących wpustów ulicznych -ok.31 szt. 3. Regulacja skrzynek zasuw i zaworów sieci wodociągowej i gazowej, włazów studzienek kanalizacji sanitarnych i telekomunikacyjnych ok. 116 szt 4. Założenie rur osłonowych dwudzielnych z PE typu AROT PS 110 na kablach energetycznych - ok. 34,0 m 5. Oznakowanie pionowe i poziome. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Bielawa, ul. Kościuszki. Kod NUTS: 5.02.01.02.01.1. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powietrzchnia ok.3.432 m2. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w dwóch ratach - pierwsza płatność 50% po wykonaniu conamjmniej 50% wartości robót, płatność końcowa do 30 dni od odbioru robót. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót będących przedmiotem zamówienia poprzez wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 40.000 m2 nawierzchni dróg w tym co najmniej 20.000 m2 nawierzchni w kostce betonowej, a jeśli okres prowadzenia działności jest krótszy - w tym okresie 2. posiadać średnioroczne zatrudnienie na umowę o pracę w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy 15 pracowników rocznie w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działności jest krótszy - w tym okresie 3. posiadać personel kluczowy do realizacji zamówienia, który składa się z co najmniej z 1 osoby posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 upzp - oswiadczenie 5. posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczenony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: wypis z KRS lub zaświadczenie z gminy o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione (potwierdzona aktualność) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: posiadać (mieć dostęp) do następujących narzędzi i urządzeń: 1. samochód ciężarowy 5,0 t - 1 szt. 2. koparko-ładowarka - 2 szt. 3. walec wibracyjny - 1,0 t - 1 szt. 4. walec 10,0 t - 1 szt 5. zagęszczarki do gruntu - - 4 szt. 6. gilotyna do kostki - 2 szt. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Tak. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IZP.341-6/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.05.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto Zamawiającego BZ WBK o/Bielawa 26 1090 2284 0000 0005 8600 0060. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.05.2006, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego pok. nr 16.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.