Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Przeworsk: Budowa dróg wewnętrznych Oś. Benbenka - I etap
Numer ogłoszenia: 134827 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Przeworska, ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487600, fax 016 6487600.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg wewnętrznych Oś. Benbenka - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka drogi dojazdowej o nawierzchni asfaltowej wraz z kanalizacją deszczową. Długość drogi 170 mb. Wykonanie dwóch studni kan sanitarnej wraz z kanałem o długości 20 mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie budownictwa drogowego i kanalizacji zewnętrznej. - wymagany dokument potwierdzający posiadane uprawnienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia .Wymagane co najmniej dwie brygady czteroosobowe z kwalifikacjami do wykonywania robót drogowych i jedna brygada do robót kanalizacyjnych, wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi o specjalności drogi kołowe oraz jedna osoba z uprawnieniami o specjalności sieci zewnętrzne w-k, wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, wykazać się doświadczeniem w budowie i remontach nawierzchni drogowych , wymagane zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 zamówienie z zakresu wykonywania kanalizacji zewnętrznych , oraz 2 zamówienia z zakresu budowy lub remontu dróg o nawierzchni asfaltowej . Powyższe należy potwierdzić pisemnymi referencjami z podaniem adresu zamawiającego, kontaktu telefonicznego , terminu wykonania i wartości kontraktu. dysponują w formie własności lub wynajmu sprzętem: min. 2 samochody samowyładowcze o ład. 5-10 t , walec drogowy gładki i wibracyjny , koparka o poj. łyżki 0,25 m , ładowarka , równiarka , rozściełacz masy asfaltowej, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: dysponują środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż cena składanej oferty, lub posiadają możliwość uzyskania kredytu w tej wysokości. wykażą średni obrót roczny nie mniejszy niż wartość składanej oferty za ostatnie dwa lata rozliczeniowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy jak 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót, wyrażą zgodę na zapłatę za wykonanie zamówienia, jednorazowo po wykonaniu całego zakresu robót . Termin zapłaty faktury do 30 dni po jej przyjęciu przez zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień publicznych. 5. Wykonawcy mogą składać ofertę wspólnie. W tym przypadku warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie z wyjątkiem wymagań określonych w p. 4 gdzie wymagania musi spełnić każdy z wykonawców . 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną załączają do oferty oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców oraz określają pełnomocnika upoważnionego do składania oferty i podejmowania decyzji w sprawie zamówienia. Oświadczenie i pełnomocnictwo muszą być podpisane przez wszystkich wykonawców. Ocena spełnienia warunków będzie się odbywać poprzez analizę dostarczonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. Data wystawienia dokumentu nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. c) wykaz pracowników firmy odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem oczekiwanych przez zamawiającego kwalifikacji. d) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji w/w zamówienia. e) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. f) referencje od innych zamawiających potwierdzające , że zamówienie zostało wykonane z należytą starannością. g) potwierdzenie , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -polisa lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia. h) wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. i) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego , ZUS lub KRUS potwierdzające , że wykonawca nie zalega z płaceniem składek i podatków lub decyzję o odroczeniu lub umorzeniu płatności. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. j) zaświadczenie z banku finansującego o wysokości środków finansowych jakimi dysponuje lub może dysponować wykonawca względnie informacja o zdolności kredytowej wykonawcy. k) informacja określająca wynik finansowy za ostatnie dwa lata a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy to za ten okres. l) potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego. m) oświadczenie o wyrażeniu zgody na zapłatę za wykonanie zadania na warunkach określonych przez zamawiającego. n) informacja z Krajowego Rejestru Karnego na zapytanie o karalność w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 3 - 8 ustawy P.z.p. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. o) informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Pzp. Dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. p) oświadczenie , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk , pok. 122.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Przeworska , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, pok 124.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 110806R - Grzęska - Parcelacja od km 0+000 do km 1+520, budowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+292,72 wraz z niezbędną infrastrukturą i przebudową sieci
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: "Scalenie gruntów wsi Krasne, Pawłowa gm. Adamówka"
- Zakup licencji na serwerowy system operacyjny
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- Rozwój infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Uścimów
- Wykonanie odwodnienia budynku Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi
- Budowa zbiorników retencyjnych na wody opadowe w ramach projektu pn. "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w mieście Września w celu zwiększenia odporności na zmiany klimatu"
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody do przepustowości 100 m3/d w miejscowości Wietrzychowice - etap III
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.