eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyn › Rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Wilczyn: Rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie
Numer ogłoszenia: 134814 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyn , ul. Strzelińska 12D, 62-550 Wilczyn, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 83 032, faks 63 26 85 045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wilczynie, która polegała będzie na: 1)Plaża i kąpielisko Utwardzenie powierzchni drogi - mechaniczne rozebranie powierzchni asfaltowych grubości od 3-5 cm - 2407 m2, - mechaniczne wykonanie koryta do 20 cm - 2853,75m2, - profilowanie i zagęszczenie podłoża - 2853,75m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 2853,75m2, - wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm ( kolor ) - 1337 m, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 2853,75m2 w tym: - droga i dróżki na polu biwakowym - 2781,75 m2, - plac pod wiatę na rowery - 40 m2, - plac pod szafki depozytowe - 12 m2, - plac przy toalecie - 18 m2, - plac pod infokiosk - 2 m2, STAROBRUK - odmiana 6, 9, 12 oraz Koło grubości 8 cm w barwach jesieni, ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład ), NOWA GRANIT - kolor grubości 8 cm Trapez o wymiarach 5,3/6,3x8, 6,3x7,3x8, 7,3/8,3x8, 8,3/9,3x8, 9,3/10,3x8 ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład ). Istniejące włazy studni kanalizacyjnych i telefonicznych oraz skrzynki sieci wodociągowej dopasować do nowej nawierzchni. Ławki, kosze - montaż nowych ławek żeliwno-stalowych z siedzeniem i oparciem drewnianym długość 185 cm waga 60 kg z zamocowaniem do podłoża na beton - 39 szt., - montaż nowych koszy na słupku żeliwno-stalowym z koszem drewnianym, wysokości 100 cm waga 20 kg z kotwą do zabezpieczenia w gruncie, drewno iglaste - 16 szt. Lampy na terenie ośrodka - przebudowa napowietrznej linii energetycznej - w załączeniu przedmiar robót, - demontaż istniejących lamp w ilości 15 szt., - montaż nowych lamp w ilości 15 szt. ( załącznik graficzny - przykład ). Przebieralnie - ustawienie sezonowej przebieralni D/M - 2 szt. ( jednorazowo 4+4 miejsc, wykonane z paneli z tworzyw sztucznych poliestrowych ). Kontener WC - kontener sanitarny ( wc ) D/M dla pań, panów i osób niepełnosprawnych oraz z miejscem do przewijania dzieci ( załącznik graficzny ) - 1 kpl. oraz : - podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej - 10 m, - podłączenie do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej - 10 m, - podłączenie energetyczne ze skrzynki - 12 m. Przystań - wykonanie przystani dla sprzętu pływającego typu MARINA na 25 jednostek pływających ( dostawa i montaż ) - 1 szt. ( wykonane na podstawie analogi do istniejącego pomostu i załączonego rysunku ). Pomost - wykonanie pomostu pływającego o wymiarach 50x3 m - 1 szt. ( jak istniejący ) w załączeniu projekt budowlany istniejącego pomostu. Rekultywacja plaży - roboty ziemne związane z plantowaniem plaży ( przekopy i plantowanie ) - 4500 m2 - dowóz i rozplantowanie piasku na plaży, warstwa około 15 cm - 675 m3 Piasek powinien być drobny, płukany o frakcji 0,1 -0,25 mm. Kort tenisowy - rozebranie istniejącego ogrodzenia - 354 m2 - wykonanie nowego ogrodzenia o wysokości 3,5 m z siatki na słupkach stalowych obsadzonych w gruncie i obetonowanych - 206,50 m Scena - zakup i montaż sceny z zadaszeniem ( estrady ) - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład ) Scena przenośna wykonana na bazie lekkich profili aluminiowych o powierzchni 48 m2, zadaszenie oparte na słupach z podporami o wysokości 6,0 m wykonane z trudno zapalnego materiału plandekowego. Wózki na słupach podnoszone za pomocą wciągarek łańcuchowych. Tablica informacyjna - zakup i montaż tablicy informacyjnej typu średniego ze wskazaniami temperatury powietrza i wody, daty i godziny oraz dodatkowego wyświetlacza - 1 kpl. (załącznik graficzny - przykład) montowana na plaży w odległości 30 m od wypożyczalni sprzętu, zasilanie z istniejącej skrzynki energetycznej Cyfry o wysokości 15 cm, wymiary zewnętrzne wyświetlacza 170x30 z super jasnymi diodami, sterowanie z sieci Ethernet, Wyposażenie - ustawienie wiaty na 30 szt. rowerów - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład ) - szafki depozytowe dla turystów - stalowe, malowane proszkowo, o głębokości 50 cm z zamkiem na monetę - 48 miejsc (załącznik graficzny - przykład ) oraz wykonanie lekkiego zadaszenia nad szafkami - zjeżdżalnia sucha dla dzieci wysokość 9 m, szerokość 8 m, długość 12,5 m, pneumatyczna z oprzyrządowaniem - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład ) 2)Budowa Placu Zabaw - wykonanie placu zabaw - dostawa i montaż zestawów ruchowo-rekreacyjnych oraz pozostałych elementów wyposażenia według istniejącego projektu zagospodarowania terenu placu zabaw ( projekt w załączeniu) w tym: - wykonanie powierzchni terenów zielonych - trawniki - 358 m2 - wykonanie zieleni wysokiej -krzewy iglaste - odmiany cyprys, cyprysik, jałowiec - wysokość 80 cm - 24 szt. -drzewa liściaste - odmiany lipa, jarzębina, klon - wysokość 2,0 m - 43 szt. - wykonanie nawierzchni piaskowej grubości 15 cm na placu zabaw - 930 m2 - wykonanie ogrodzenia - 158 mb (segmenty konstrukcji drewnianej o wys. 80-100 cm na słupkach metalowych malowanych proszkowo posadowionych w gruncie na zaprawie betonowej) - montaż nowych ławek żeliwno-stalowych z siedzeniem i oparciem drewnianym długość 185 cm waga 60 kg z zamocowaniem do podłoża na beton - 12 szt. - montaż nowych koszy na słupku żeliwno-stalowym z koszem drewnianym, wysokości 100 cm waga 20 kg z kotwą do zabezpieczenia w gruncie, drewno iglaste - 4 szt. - bramka wejściowa - 1 szt. - tablica informacyjna - 1 szt. (zawierająca informacje na temat ogólnych warunków użytkowania i korzystania z placu zabaw) - wykonanie altany z drewna o powierzchni około 16 m2 - 1 szt. (załącznik graficzny - przykład ) 3)Remont kempingu Ogrodzenie - wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 2,0 m na słupkach stalowych o średnicy 76 mm i rozstawie 2,1 m, obsadzenie w gruncie i obetonowanie - 329,5m - wymiana częściowa siatki o wys. 1,0 m na polach biwakowych ( 50%) oraz malowanie - 258,5 m Kuchnia turystyczna - licowanie ścian płytkami 30x30 cm na przygotowanym podłożu - 56,43 m2 - posadzki z płytek 30x30 cm na zaprawie klejowej - 55,68 m2 - wymiana baterii zmywakowych o średnicy 15 mm - 2 kpl. - wymiana zlewów - 2 szt. - wymiana kratek ściekowych o średnicy 50 mm - 3 szt. - wymiana starych rynien na rynny z blachy ocynkowanej półokrągłe średnicy 15cm- 25,2 m - wymiana rynien spustowych na rynny z blachy ocynkowanej średnicy 12 cm -7,5 m - demontaż ekranu dachowego wraz ze wspornikami - 46 m - pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 80,64 m2 - poszerzenie podestu betonowego - 5,2 m3 - posadzki z kamienia sztucznego 30x30 cm na zaprawie klejowej (taras) - 220,10 m2 - malowanie powierzchni z przygotowaniem podłoża farbami emulsyjnymi - 149,13 m2 - malowanie okien i świetlików - 34,02 m2 - zamontowanie kolektorów słonecznych na dachu kuchni do podgrzewania ciepłej wody - 3 szt. Kolektory o powierzchni 3 m2 na 1 szt. wraz z oprzyrządowaniem zamontowane na dachu kuchni turystycznej. Punkt informacyjny - zakup, montaż i instalacja infokiosku - 1 szt. (załącznik graficzny), połączenie i zasilanie z recepcji na ośrodku. Terminal wykonany z aluminium malowanego proszkowo, konstrukcja odporna na zniszczenie - zalanie płynem, silne słońce oraz wandaloodporna, wbudowany komputer PC z systemem operacyjnym oraz specjalnym oprogramowaniem dla kiosków internetowych na bazie systemu Windows XP. Parametry wbudowanego komputera : - procesor minimum 2 GHz - RAM minimum 1024 MB - dysk minimum HDD 160 GB 7200 rmp - napęd DVD - wyświetlacz LCD minimum 17 - karta graficzna i karta sieciowa zintegrowana 4)Remont parkingu Utwardzenie powierzchni parkingu - rozebranie nawierzchni z płyt wielootworowych oraz krawężników - 825 m2 - wywóz gruzu z rozbiórki - 123,75 m3 - mechaniczne wykonanie koryta o głębokości do 20 cm - 1680 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 1680 m2 - wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm ( kolor ) - 408 m - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 1680 m2 STAROBRUK - odmiana 6, 9, 12 oraz Koło grubości 8 cm w barwach jesieni, ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład ) NOWA GRANIT - kolor grubości 8 cm Trapez o wymiarach 5,3/6,3x8, 6,3x7,3x8, 7,3/8,3x8, 8,3/9,3x8, 9,3/10,3x8 ułożone we wzory ( załącznik graficzny ) Ogrodzenie - rozebranie istniejącego ogrodzenia - 502,25 m2 - wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 2,0 m na słupkach stalowych o średnicy 76 mm i rozstawie 2,1 m, obsadzenie w gruncie i obetonowanie - 287,0 m - montaż bram metalowych rozsuwanych o szerokości 5,0 m - 1 kpl. Lampy na terenie parkingu - demontaż istniejących lamp w ilości 5 szt. - montaż nowych lamp w ilości 5 szt. ( załącznik graficzny - przykład ) 5)Zagospodarowanie terenu domków turystycznych Utwardzenie powierzchni dróg wewnętrznych i tarasów - mechaniczne wykonanie koryta o głębokości do 20 cm - 1202 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15 cm - 1202 m2 - wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm ( kolor ) - 366 m - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 1202 m2 STAROBRUK - odmiana 6, 9, 12 oraz Koło grubości 8 cm w barwach jesieni, ułożone we wzory ( załącznik graficzny - przykład ) NOWA GRANIT - kolor grubości 8 cm Trapez o wymiarach 5,3/6,3x8, 6,3x7,3x8, 7,3/8,3x8, 8,3/9,3x8, 9,3/10,3x8 ułożone we wzory ( załącznik graficzny ) Ogrodzenie - wykonanie ogrodzenia z siatki wysokości 2,0 m na słupkach stalowych o średnicy 76 mm i rozstawie 2,1 m, obsadzenie w gruncie i obetonowanie - 133,0 m - montaż bram metalowych rozsuwanych o szerokości 5,0 m - 1 kpl. Lampy na terenie domków - demontaż istniejących lamp w ilości 5 szt. - montaż nowych lamp w ilości 5 szt. ( załącznik graficzny - przykład ) Ławki, kosze - montaż nowych ławek żeliwno-stalowych z siedzeniem i oparciem drewnianym długość 185 cm waga 60 kg z zamocowaniem do podłoża na beton - 11 szt. - montaż nowych koszy na słupku żeliwno-stalowym z koszem drewnianym, wysokości 100 cm waga 20 kg z kotwą do zabezpieczenia w gruncie, drewno iglaste - 4 szt. Doposażenie bazy noclegowej - stoły i ławy drewniane - 11 szt. (piknikowe wykonane z profili zamkniętych stalowych malowanych proszkowo o pow. blatu 200x100 może być wykonany z desek nieobrobionych na bokach, z przytwierdzonymi na stałe po obu stronach stołu ławami drewnianymi z oparciem o tej samej konstrukcji, konstrukcja drewniana malowana lakierobejcą na kolor brązowy) - grille stacjonarne betonowe, średniej wielkości - 11 szt. ( grille stacjonarne wykonane z uszlachetnionego betonu o wymiarach wys. 180-200 cm, palenisko 60-70x40-45, ruszt grilla wykonany ze stali nierdzewnej, grill wyposażony w blat roboczy, powinien posiadać akcesoria ze stali nierdzewnej z uchwytami drewnianymi w komplecie walizkowym). Wykonanie zieleni wysokiej -krzewy iglaste - odmiany cyprys, cyprysik, jałowiec - wysokość 80 cm - 11 szt. -drzewa liściaste - odmiany lipa, jarzębina, klon - wysokość 2,0 m - 11 szt. Donice ( Kwiatony ) - wykonane z betonu zbrojonego, powierzchnia - kamyk rzeczny, płukany , wysokość 30 cm, szerokość 40 cm, długość 80 cm, waga około 60 kg - 44 szt. (załącznik graficzny - przykład) Wyposażenie objęte projektem przed zakupem musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.10 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków wypoczynkowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000,00, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Koninie O/Wilczyn Nr 64 8530 0000 0300 0260 2000 0006 z adnotacją - wadium - Rewitalizacja terenu GOSiR-u w Wilczynie 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 2010-06-07, sposób przekazania: Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy, biuro 12, a kserokopię potwierdzoną za zgodność kopii z oryginałem dołączyć do oferty. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej z zakresu zagospodarowania lub urządzania terenów plaż, parków lub innych terenów rekreacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1 milion złotych brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokoły z odbioru robót, referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj: a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia: - w branży konstrukcyjno - budowlanej - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcji stalowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (kierownik budowy musi być wpisany na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia: - w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek w kwocie odpowiadającej co najmniej połowie wysokości całkowitej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej w swojej ofercie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kosztorys ofertowy na modernizację linii energetycznej oraz kosztorys ofertowy na pozostałe roboty wykonany na podstawie dołączonych przedmiarów robót - podpisany przez wykonawcę. 2) Formularz ofertowy - podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1. 3) Formularz cenowy obejmujący modernizację linii energetycznej oraz pozostałe roboty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2. 4) Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - zał. nr 3. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 4. 6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 5. 7) Zaparafowany Projekt umowy - zał. nr 8.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia; - Zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; - Zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); - Zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a)wystąpienia opóźnień w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy z winy Zamawiającego, b)przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, c)wystąpienia robót dodatkowych nieprzewidzianych i nieobjętych zamówieniem podstawowym, których nie można było przewidzieć, a warunkujących wykonanie i dalszą realizację zamówienia podstawowego, d)wystąpienia braków lub wad dokumentacji projektowej (lub w innych dokumentach dotyczących budowy) skutkujących dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, e)wystąpienia robót zamiennych w wyniku, których może zwiększyć się lub zmniejszyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym, f)wystąpienia opóźnień w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych, g)wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntów itp.) h)wystąpienia nieprzewidzianych przeszkód o charakterze formalno - prawnym lub faktycznym mającym bezpośredni wpływ na możliwość terminowego wykonania zamówienia, a niezależnych od żadnej ze stron umowy, i)wystąpienia działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, j)wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wilczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyn ul. Strzelińska 12 D 62-550 Wilczyn biuro nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Wilczyn ul. Strzelińska 12 D 62-550 Wilczyn sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu Samorządu Województwa Wielkopolskiego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.