eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobra › BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-05

Dobra: BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej
Numer ogłoszenia: 134802 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65174 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Dobra 545, 34-642 Dobra, woj. małopolskie, tel. 018 3330011, faks 018 33344613.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: BUDOWA WINDY ORAZ SCHODÓW ZEWN. O KONSTRUKCJI STALOWEJ WRAZ Z ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ FRAGMENTU ISTNIEJACEGO BUDYNKU UŻYTECZNOSCI PUBLICZNEJ ORAZ WEWNETRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ realizowana w ramach projektu Likwidacja barier architektonicznych - podniesienie jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy w S.P.Z.P.O.Z w Dobrej. Przedmiot zamówienia obejmuje : Prace Przygotowawcze, Budowa Szybu I Montaż Windy, Prace Instalacyjne -Elektryczne I Odgromowe, Uporządkowanie Terenu Budowy, Prace Budowlane i Wykończeniowe, Udział w badaniach i uzyskanie decyzji UDT dopuszczającej nowy dźwig do eksploatacji. W okresie udzielonej gwarancji utrzymywanie dźwigu we właściwej i stałej sprawności technicznej (z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych) zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego, na podstawie ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o Dozorze Technicznym (Dz. U. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.), w tym m.in. wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych, wykonywanie przeglądów rocznych, prowadzenie wymaganych przepisami, pełnych dokumentacji technicznych przeglądów i konserwacji oraz wykonywanie pomiarów okresowych, prowadzenie całodobowego pogotowia dźwigowego we wszystkich dniach tygodnia i stawiennictwo na wezwanie telefoniczne Zamawiającego, w ciągu 2 godzin od otrzymania zgłoszenia chyba, że Zamawiający ustali inny dłuższy termin, usuwanie na bieżąco awarii, usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigu, w tym również zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego drobne naprawy bieżące. Wykonywanie innych czynności i prac niezbędnych które według obowiązujących przepisów należy wykonać do prawidłowego funkcjonowania windy. Wymagane jest, aby zamawiany dźwig osobowy był dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu deklaracje zgodności dla zainstalowanych urządzeń, wystawione przez jednostkę notyfikowaną. Wykonawca winien uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie. Wymagany okres gwarancji jakości dla zamówienia - minimum 60 miesięcy (liczony od daty odbioru robót i dopuszczenia do użytkowania przez UDT). Wykonywanie napraw dźwigu wykraczających poza wyżej wymieniony zakres, będących następstwem niewłaściwego użytkowania, dewastacji i innych zdarzeń z winy użytkowników będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych odrębną umową. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wyciągiem z projektu budowlanego oraz wytycznymi budowlanymi stanowiącymi załącznik nr 9.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.31.00 - Instalowanie wind 42.41.61.00 - Windy 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.23.00 - Betonowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDARUS Dariusz Sułkowski, Sowliny 280, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 266764,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305408,25

  • Oferta z najniższą ceną: 286742,27 / Oferta z najwyższą ceną: 394705,22

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.