Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Reszel: Remont dachów bazyliki, krużganków i klasztoru w Świętej Lipce.
Numer ogłoszenia: 134789 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 755 35 59, fax 089 755 35 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swlipka.pl, www.jezuici.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachów bazyliki, krużganków i klasztoru w Świętej Lipce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachów bazyliki, krużganków i klasztoru w Świętej Lipce: 1) remont dachów bazyliki (zakończenie 31.12.2010), obejmujący: -remont więźby dachowej z częściową wymianą deskowania, -częściową wymianę blachy miedzianej na dachu bazyliki, 2) remont dachów krużganków (zakończenie 31.12.2010), obejmujący: -wymianę pokrycia dachowego (dachówki), -impregnację drewna, -obróbki blacharskie, 3) remont dachów klasztoru (zakończenie 30.11.2008), obejmujący: -remont więźby dachowej wraz z adaptacją lukarn, -wymiana pokrycia dachowego (dachówki), -montaż stolarki okiennej w lukarnach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się składania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia; b) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi przy zabytku, tj. posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; c) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 3 roboty budowlane o wartości powyżej 100.000 tys. zł netto każda, których przedmiotem były: remont więźby dachowej lub wymiana pokrycia dachowego z dachówki lub blachy miedzianej przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków; d) wykonawca zatrudniał w okresie ostatnich trzech lat przeciętnie co najmniej 5 pracowników. e) wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; f) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż równowartość kwoty 50.000 EURO oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. SPOSÓB OCENY: Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat wykonał w sposób należyty co najmniej 3 roboty budowlane określone w pkt. c) otrzyma 50 pkt, a za każdą kolejną robotę otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych robót - nie więcej niż 100 pkt. Jeżeli wpłynie więcej niż pięć wniosków o dopuszczenie do postępowania, do składania ofert zostanie zaproszonych pięciu wykonawców z najwyższą ilością punktów. Pozostałych wykonawców uznaje się za wykluczonych z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje); d) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (oświadczenie wykonawcy lub dokumenty urzędowe); e) dokumenty potwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej do kierowania robotami (tj. uprawnienia budowlane oraz potwierdzające co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych); f) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; h) oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. Z oświadczenia powinno wynikać, że wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Wniosek, zawierający co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy, oznaczenie przedmiotu zamówienia, powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna). Jeżeli wniosek będzie podpisany przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do wniosku pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania wniosku przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniosek wraz z dokumentami i oświadczeniami w/w należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym (Remont dachów bazyliki, krużganków i klasztoru w Świętej Lipce) . Dokumenty, o których mowa w pkt a - g mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone napisem (za zgodność z oryginałem) oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z wnioskiem. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. Dokumenty i oświadczenia pochodzące od wykonawcy powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Termin gwarancji - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Zakonny Towarzystwa Jezusowego, Święta Lipka 29, 11-440 Reszel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Mechanizm Finansowy EOG, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej w m. Babinek"
- Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku w Gminie Niedźwiada, Górka Lubartowska 66, 21-104 Niedźwiada
- Modernizacji łazienek wraz z instalacją elektryczną w Szkole Podstawowej nr 300 im. Wandy Rutkiewicz przy ul. Gubinowskiej 28/30" cz. 1
- Budowa samodzielnej pojedynczej kancelarii leśnictwa Brzeźce
- Remont polegający na wymianie pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej i rynien oraz rur spustowych w budynku głównym Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Zwoleniu
- Twardocice Kościół Ewangelicki - remont konstrukcji hełmu wieży I poziom
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.