eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-20

Łaziska Górne: Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 134785 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 5 im. Przyjaciół Bohaterów Bajek , ul. Chopina 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 224 10 39, faks 32 224 10 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dodatkowych z rytmiki dla dzieci w przedszkolach na terenie Gminy Łaziska Górne objętych projektem Szóstka z plusem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. Zamówienie podzielone zostało na 3 części: 1 część - przeprowadzenie 34 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Miodowej 11 w Łaziskach Górnych 2 część - przeprowadzenie 255 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej , w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej, w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych 3 część - przeprowadzenie 136 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych . Zajęcia z rytmiki polegać będą na: - kształceniu motoryki dziecka - ćwiczeniach rytmicznych, - zabawach rytmiczno-ruchowych - śpiewie i ćwiczeniach słuchowo-głosowych. Zajęcia należy prowadzić przy akompaniamencie instrumentu muzycznego będącego własnością wykonawcy - keyboardu oraz instrumentów muzycznych, które posiada placówka przedszkolna tj. bębenki, tamburyno, dzwonki, grzechotki, trójkąty, marakasy. Zajęcia z rytmiki przeprowadzane będą w grupach, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Wymiar godzinowy prowadzenia zajęć: 60 minut dla każdej grupy dzieci. Zajęcia odbywać się będą między 13.00-15.00, tj. w godzinach otwarcia w/w placówki przedszkolnej, lecz poza godzinami realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego tzn. poza godz.8.00-13.00, po uzgodnieniu planu tych zajęć bezpośrednio z dyrektorem przedszkola. Do pozostałych obowiązków Wykonawcy należeć będzie opracowanie własnego programu zajęć na okres obowiązywania umowy oraz sporządzenie sprawozdania z jego realizacji, bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem zajęć, w tym prowadzenie miesięcznej karty czasu pracy, przeprowadzenie na zakończenie zajęć otwartych dla Rodziców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: Dotyczy 1 części zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu i umiejętność gry na instrumencie (pianino, keyboard) lub ukończone studia artystyczne w zakresie sztuki muzycznej lub szkołę muzyczną lub ognisko muzyczne, potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Dotyczy 2 części zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu i umiejętność gry na instrumencie (pianino, keyboard) lub ukończone studia artystyczne w zakresie sztuki muzycznej lub szkołę muzyczną lub ognisko muzyczne, potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. Dotyczy 3 części zamówienia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenie lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. Nr 50 poz.400 ) wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonywania zamówienia posiadającą: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w przedszkolu i umiejętność gry na instrumencie (pianino, keyboard) lub ukończone studia artystyczne w zakresie sztuki muzycznej lub szkołę muzyczną lub ognisko muzyczne, potwierdzone świadectwem lub dyplomem - kwalifikacje pedagogiczne. W przypadku złożenia oferty na kilka części , wykonawca winien wykazać , że dysponuje osoba posiadająca kwalifikacje do prowadzenia zajęć, do każdej zaoferowanej części zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/P5-002-12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 5, 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 14:30, miejsce: Przedszkole nr 5, 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy projekt Szóstka z plusem współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie 34 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Miodowej 11 w Łaziskach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie 34 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 2 przy ul. Miodowej 11 w Łaziskach Górnych . Zajęcia z rytmiki przeprowadzane będą w 2 grupach, do 25 osób każda grupa, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 7 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie 255 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej , w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej, w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 255 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 3 przy ul. Zielonej , w Przedszkolu nr 4 przy ul. Mokierskiej, w Przedszkolu nr 5 przy ul. Chopina oraz w Przedszkolu nr 7 przy ul. Dworcowej w Łaziskach Górnych.Zajęcia z rytmiki przeprowadzane będą w grupach do 25 osób, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Liczba grup w przedszkolach wynosi: - Przedszkole nr 3 - 3 grupy - Przedszkole nr 4 - 3 grupy - Przedszkole nr 5 - 7 grup - Przedszkole nr 7 - 2 grupy.Zajęcia przeprowadzane będą według planu: a. w Przedszkolu nr 5 - 7 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012 r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r. b. w Przedszkolu nr 3, w Przedszkolu nr 4, w Przedszkolu nr 7 - 8 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012 r. - 9 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r. W sumie zaplanowano następującą liczbę godzin do zrealizowania: - w Przedszkolu nr 3 - 51 godzin - w Przedszkolu nr 4 - 51 godzin - w Przedszkolu nr 5 - 114 godzin - w Przedszkolu nr 7 - 34 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie 136 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie 136 godzin zajęć dodatkowych z rytmiki w Przedszkolu nr 6 przy ul. Wyszyńskiego w Łaziskach Górnych 4. Zajęcia z rytmiki przeprowadzane będą w 8 grupach, do 25 osób każda grupa, z podziałem dzieci ze względu na wiek: - grupa dzieci w wieku od 3 do 4 lat - grupa dzieci w wieku 5 lat. Zajęcia przeprowadzane będą według planu: - 7 zajęć każda grupa w okresie wrzesień-grudzień 2012 r. - 10 zajęć każda grupa w okresie styczeń-czerwiec 2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.