eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Budowa zatok parkingowych przy ul. Czechowa w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-06

Tychy: Budowa zatok parkingowych przy ul. Czechowa w Tychach
Numer ogłoszenia: 134766 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, fax 032 2277008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zatok parkingowych przy ul. Czechowa w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Roboty drogowe: - rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych, nawierzchni asfaltowej, płyt betonowych 50x50x7, - ułożenie rur ochronnych dwudzielnych PE - 108,10 m - roboty ziemne - 280,19 m³ - podbudowa: - warstwa odsączająca z piasku grub. 15 cm - 490,82 m² - podbudowa z kruszywa łamanego grub. 15 cm - 490,82 m² - nawierzchnia z kostki brukowej, barwa szara i czerwona grub.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 490,82 m² - nawierzchnia z bet. asfaltowego 5 + 5 cm - 791,50 m² - krawężniki 15x30 na ławie betonowej - 326,15 m - nawierzchnia z płyt betonowych 50x50x7 - 9,75 m² - obrzeża betonowe 30x8 - 19,50 m b) Kanalizacja deszczowa - wykonanie wysokościowej regulacji, studzienek ściekowych, włazu kanałowego - 12,0 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2: a) udokumentowanie wykonania roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn.: wykonaniem drogi lub parkingu w technologii asfaltobetonu o wartości zamówienia min. 160.000,00 zł netto. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje personelem do pełnienia określonych funkcji o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu - wymagane jest skierowanie kadry technicznej posiadającej uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia tj. 1 osobę kadry technicznej do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń Wymagane jest skierowanie do wykonania zamówienia: osoby z uprawnieniami jw. a także min 12 pracowników (odpowiednią liczbę kierowców, operatorów sprzętu oraz osób do prac ręcznych). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. c) oświadczenie, iż wykonawca dysponuje co najmniej narzędziami i urządzeniami równoważnymi, niezbędnymi do wykonania zamówienia, przewidzianymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. 2. w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1: - posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń (należy załączyć kopię uprawnień i zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust.2 pkt.3, art. 26 ust.2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87 poz. 605) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot. Nadto należy załączyć dokument, w którym został wskazany pełnomocnik do reprezentowania podmiotu w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b). dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zależności od stanowiska, zgodnie z polskim prawem - należy załączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów potwierdzające przynależność do tej izby na dzień składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. c). oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot d). w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców podpisane przez pozostałych wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605) 2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a). wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - tj. zał. nr 10 druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie b). wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. nr 11 - druk WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW wraz z uprawnieniami. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jeden podmiot. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie. c). oświadczenie wykonawcy - tj. zał.nr. 12 INFORMACJA O ŚRODKACH SPRZĘTOWYCH. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentu w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.tychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59 pokój nr 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.