eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI TRÓJMIASTO ORAZ RAJDU KOTLINA KŁODZKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Kielce: ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI TRÓJMIASTO ORAZ RAJDU KOTLINA KŁODZKA
Numer ogłoszenia: 134752 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Kielcach , ul. Seminaryjska 12 A, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3402373, 3402372, faks 41 3402573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYCIECZKI TRÓJMIASTO ORAZ RAJDU KOTLINA KŁODZKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dwóch autokarowych imprez turystycznych (wycieczki i rajdu) dla sędziów, sędziów w stanie spoczynku, emerytów, rencistów i pracowników sądów okręgu Sądu Okręgowego w Kielcach, to jest: 3.1.1. Wycieczka Trójmiasto 1) Ilość uczestników: maksymalnie 80 osób. 2) Termin wycieczki: 5 dni pomiędzy 5 a 16 września 2012 r. (włącznie), z zastrzeżeniem, iż powrót musi być w niedzielę. 3) Trasa wycieczki: Kielce -Toruń - Gdańsk / Gdynia / Sopot - Szymbark - Kielce. 3.1.2. Rajd Kotlina Kłodzka 1) Ilość uczestników: maksymalnie 80 osób. 2) Termin rajdu: 5 dni pomiędzy 10 a 21 października 2012 r. (włącznie), z zastrzeżeniem, iż powrót musi być w niedzielę. 3) Trasa rajdu: Kielce - Kłodzko - Kudowa Zdrój - Wambierzyce - Duszniki Zdrój - Międzygórze - Książ - Kielce..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.1. Wadium w wysokości 2 000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 7.2.1. pieniądzu, 7.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 7.2.3. gwarancjach bankowych, 7.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 7.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 ze zm.) 7.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 31 1130 1192 0027 6154 0720 0005, z dopiskiem Wadium - Trójmiasto i Kotlina Kłodzka. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być uznane przez bank na koncie Zamawiającego przed terminem (dniem i godziną) składania ofert. 7.4. Kopia dowodu wniesienia wadium potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty niezależnie od formy wniesienia wadium. Dodatkowo w przypadku, gdy wadium złożone jest w innej formie niż pieniężna, to oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, ale niezwiązany z nią trwale, aby Zamawiający mógł zwrócić je w sposób niepowodujący naruszenia oferty. 7.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7.6. Zamawiający zwraca wadium w sposób i na warunkach określonych w art. 46 ust. PZP. 7.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 7.7.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomoc-nictw, chyba że udowodnił, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 7.7.2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.7.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdz. 17, 7.7.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany we właściwym rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z właściwymi postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach tury-stycznych (t.j. Dz. U. z 2004 r. nr 223 poz. 2268 ze zm.) ze wskazaniem: zasięgu terytorialnego wykonywania działalności obejmującego miejsca realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia i proponowanej trasy przejazdu. Wykonawca, jako dowód, przedłoży zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystki i pośredników turystycznych prowadzonego przez właściwego marszałka województwa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) 1 usługę polegającą na zorganizowaniu nie krótszej niż czterodniowej wycieczki dla minimum 60 uczestników o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł, oraz b) 1 usługę polegającą na zorganizowaniu nie krótszego niż czterodniowego rajdu pieszego dla minimum 60 uczestników o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. Wykonawca, jako dowód, przedłoży wykaz zrealizowanych usług zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadcze-nie, iż spełnia ten warunek zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadcze-nie, iż spełnia ten warunek zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, iż: a) Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (organizatora turystyki i pośred-nika turystycznego) na sumę nie mniejszą niż 100 000 zł. Wykonawca, jako dowód, przedłoży opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia oraz informację o rocznych przychodach zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. W przypadku płatności ratalnej za ubez-pieczenie odpowiedzialności cywilnej, Wykonawca załącza dokument potwier-dzający opłacenie wszystkich rat składek wymagalnych na dzień składania ofert, a w przypadku płatności jednorazowej - dowód opłacenia składki w pełnej wysokości (o ile jest wymagalna w dniu składania ofert) określonej w polisie lub innym dokumencie ubezpieczeniowym. oraz b) Posiada roczne przychody za lata 2009, 2010, 2011 (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - za ten okres) z działalności gospodarczej w kwocie nie mniejszej niż 100 000 zł rocznie. Wykonawca, jako dowód, za lata obrotowe 2009, 2010, 2011, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przedłoży oświadczenie o wysokości rocznych przychodów zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8.2. Ocena spełniania warunków nastąpi metodą spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    9.3. W celu potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca załącza do oferty ramowe programy imprez turystycznych z dokładnym adresem, oficjalną nazwą i standardem bazy noclegowej (miejsca noclegów) oraz jego odległością od określonego przez Zamawiającego punktu - zgodnie z Załącznikiem nr 7a i 7b do SIWZ. 9.3.2. Opis oraz kolorowe fotografie lub foldery obrazujące aktualny stan obiektów stałej bazy lokalowej.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

9.1. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych przez Zamawiającego warunków Wykonawca załącza do oferty: 9.1.4. Oświadczenie o wysokości rocznych przychodów za lata obrotowe 2009, 2010, 2011, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zgodne w treści z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 9.4. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba/osoby, której/których umocowanie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, Zamawiający wymaga przedłożenia pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 15
  • 3 - Atrakcyjność pobytu - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY ORAZ WARUNKI JEJ ZMIANY. 18.1. Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 18.2. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. 18.3. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy PZP nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: 18.3.1. zmianę cen jednostkowych w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 18.3.2. zmianę terminu rozpoczęcia lub zakończenia imprezy turystycznej na wniosek Zamawiającego, 18.3.3. zmianę obiektu stałej bazy lokalowej, o ile nie będzie miało to wpływu na zmniejszenie standardu i zwiększenie jego odległości określonej w ofercie od miejsc określonych w pkt. 3.1.1.6b) lub 3.1.2.6b), 18.3.4. odstąpienie od umowy na zasadach określonych w pkt. 3.3 niniejszej umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę, o ile ilość chętnych na wycieczkę/rajd nie przekroczy 60 osób w terminie do 30 czerwca 2012 r., w ciągu 7 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższej okoliczności. 18.4. Istotnej zmiany postanowień umowy nie stanowi między innymi: 18.4.1. zmiana osób, o których mowa w § 3 umowy, 18.4.2. aktualizacja danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej itp., 18.4.3. zmiana kolejności zwiedzania lub rezygnacja z niektórych programów wycieczki/rajdu z przyczyn obiektywnych, np. z uwagi na niedostępność obiektu, indywidualne preferencje uczestników warunki pogodowe lub drogowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Kielcach, Oddział Inwestycji i Remontów, ul. Seminaryjska 12a, 25-372 Kielce, tel. 41 3402372-73, fax 41 3402573, e-mail: inwestycje@kielce.so.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 11:50, miejsce: W sekretariacie Prezesa Sądu Okręgowego w Kielcach, pokój nr 12, I piętro, ul. Seminaryjska 12a, 25-372 Kielce..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.