eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Dostawa i montaż sztucznej ściany wspinaczkowej w hali sportowej Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Nowe Miasto Lubawskie: Dostawa i montaż sztucznej ściany wspinaczkowej w hali sportowej Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie
Numer ogłoszenia: 134744 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie , Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-56 472-63-32.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sztucznej ściany wspinaczkowej w hali sportowej Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sztucznej ściany wspinaczkowej w hali sportowej Zespołu Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: a) sporządzenie projektu techniczno-wykonawczego wraz z obliczeniami statyczno-wytrzymałościowymi stacjonarnej ściany wspinaczkowej w oparciu o Polskie Normy dotyczące ścian wspinaczkowych PN-EN 12572, b) wykonanie wizualizacji ściany wspinaczkowej o wym. 7,0 x 7,0 m (ok. 70 m2 powierzchni paneli), z drogami wspinaczkowymi dla równoczesnego wspinania się 5 osób, c) wykonanie konstrukcji wsporczej ściany z kształtowników stalowych oraz montaż w miejscu ustawienia ściany wspinaczkowej, d) pokrycie konstrukcji panelami: min. 80% powierzchni - panelami na bazie włókna szklanego i żywic poliestrowych grub. od 7 do 15 mm z formami przestrzennymi imitującymi naturalną skałę, max. 20% powierzchni - panelami na bazie sklejki grub. 18 mm powleczonej trudnozapalną żywicą poliestrową; panele muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 12572, e) montaż systemu asekuracji górnej i indywidualnej oraz ustawienie dróg wspinaczkowych, f) dostawa wyposażenia ściany - rodzaj i ilość akcesoriów w oparciu o uzgodniony na wstępie projekt techniczno - wykonawczy, g) przeprowadzenie prób wytrzymałościowych zgodnie z Polskimi Normami PN-EN 12572, h) przeszkolenie dwóch osób na stopień operatora ścianki wspinaczkowej. Zamontowana sztuczna ściana wspinaczkowa przeznaczona będzie do nauki, rekreacji, szkolenia i doskonalenia technik wspinaczkowych oraz technik asekuracji. Służyć będzie również rozgrywaniu zawodów wspinaczkowych przez młodzież w różnych grupach wiekowych jak i sprawnościowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.90 - Ścianki i liny do wspinania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 5.1.a i d musi spełniać każdy z Wykonawców, warunki opisane w punkcie 5.1.b i c muszą spełniać Wykonawcy łącznie. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca jest zarejestrowaną firmą uprawnioną do wykonywania i montażu sztucznych ścian wspinaczkowych, b) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie dostaw i montażu sztucznych ścian wspinaczkowych i wykaże się co najmniej 3 wykonanymi (ukończonymi) rzetelnie robotami w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Fakt rzetelnego wykonania robót potwierdzi referencjami od Zamawiających, c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenia osób zatrudnionych do pełnienia funkcji operatora ścianki wspinaczkowej. Osoby te obowiązane są przedstawić odpowiednie uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, d) W przypadku udostępnienia wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzętu przez inne podmioty należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu, e) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, f) W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot był dopuszczony do obrotu i spełniał parametry wytrzymałościowe zgodnie z Polską Normą dotyczącą ścian wspinaczkowych PN-EN 12572. Po wykonaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wyniki przeprowadzonych prób wytrzymałościowych zgodnie z PN-EN 12572 oraz certyfikaty dopuszczające panele do obrotu zgodnie z PN-EN 12572, a także atesty i certyfikaty dopuszczające pozostałe użyte materiały i wyposażenie do obrotu zgodnie z Polskimi Normami. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Wymóg spełnienia warunków określonych w punkcie 5.1 oraz braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5.1. dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, na przykład wszystkich członków konsorcjum. 7. Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, na zasadach określonych w art. 647 1 KC. Wykonawca ma obowiązek wykazać w ofercie zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcom. 8. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Niespełnienie chociażby jednego z tych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przetargu. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca dołączył do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony Formularz Oferty (Formularz stanowi Załącznik do SIWZ); b) podpisane przez przedstawiciela wykonawcy oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (Załącznik nr 1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie podpisuje przedstawiciel każdego Wykonawcy. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału. 1.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionej do reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi spełniać każdy z Wykonawców. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.2. w celu potwierdzenia przez wykonawcę posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykaz stacjonarnych ścian wspinaczkowych - co najmniej trzech - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (w latach 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. W wykazie należy podać ich wartość, termin, miejsce wykonania oraz inwestora. Wykonawca winien dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje lub opinie lub protokoły odbioru robót itp.) - (Załącznik nr 2); b) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć, dla osób których to dotyczy - w szczególności: sporządzającego dokumentację techniczno-wykonawczą, kierującego montażem elementów ścianki wspinaczkowej, osoby prowadzącej szkolenie dla operatorów ścianki wspinaczkowej - kserokopię posiadanych uprawnień oraz dowód przynależności do odpowiedniej izby zawodowej (Załącznik nr 3); c) wykaz podwykonawców wraz z zakresem i wartością robót im powierzonych - jeśli dotyczy (Załącznik nr 4); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w punkcie 6.1.2. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.3. w celu potwierdzenia przez wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100 000,00 PLN. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wykonawcy przedłożą następujący dokument w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa w punkcie 6.1.1. a - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.4. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy przedłożą następujący dokument w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mszanowie Ul. Podleśna 1 Mszanowo 13-300 Nowe Miasto Lubawskie w pokoju nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Sposób finansowania zadania: finansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.