eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Usługa digitalizacji starych druków (XVI-XVIII w.), rękopisów oraz książek, gazet i czasopism z XIX i XX wieku z oryginałów Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J. Słowackiego w Tarnowie oraz wykonanie OCR-u

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Tarnów: Usługa digitalizacji starych druków (XVI-XVIII w.), rękopisów oraz książek, gazet i czasopism z XIX i XX wieku z oryginałów Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J. Słowackiego w Tarnowie oraz wykonanie OCR-u
Numer ogłoszenia: 134662 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. J. Słowackiego , ul. Krakowska 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 80 21, faks 14 688 80 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa digitalizacji starych druków (XVI-XVIII w.), rękopisów oraz książek, gazet i czasopism z XIX i XX wieku z oryginałów Miejskiej Biblioteki Publicznej im. J. Słowackiego w Tarnowie oraz wykonanie OCR-u.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie 45 700 skanów z dokumentów różnego typu i formatu (A6 do A2) w tym ze zbiorów historycznych (stare druki), czasopism zszytych i oprawnych, pojedynczych dokumentów archiwalnych w różnym stanie zachowania, - wykonanie OCR-u z książek i czasopism z XIX i XX wieku z około 12 600 stron różnego formatu (A6 do A2). Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia (-10%) w zależności od rzeczywistych potrzeb wynikłych w toku realizacji zamówienia. 2. Rozdzielczość rzeczywista skanowania od 450 dpi do 600 dpi dla formatu A6 - A2. Rozdzielczość uzgadniana będzie na bieżąco podczas skanowania uwzględniając stopień zniszczenia zbiorów i jego czytelność. 3. Rodzaj pliku: 24 bitowy kolor z opcją 256 odcieni szarości dla zbiorów czarno-białych. 4. Skany należy przygotować w formacie TIFF na dyskach HDD lub płytach DVD, stanowiących macierz archiwalną.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Powtórzenie usługi określonej w przedmiocie zamówienia w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania 72.31.22.00 - Usługi optycznych urządzeń rozpoznawczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 usługi polegające na skanowaniu zbiorów bibliotecznych z autopsji dotyczące starych druków, rękopisów, książek, gazet i czasopism w postaci tomów oprawnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda z wykonanych usług. Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku świadczenia usług ciągłych lub okresowych Wykonawca może wskazać również usługę wykonywaną, z tym że zrealizowany dotychczas w ramach takiej usługi zakres musi obejmować kwotę min 50.000 zł brutto. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu - zasobach innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentów musi wynikać, że usługi zrealizowane przez te podmioty zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów i oświadczenia - pkt III.4.1).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zadania, minimum dwoma: - Skanerami do książek z komputerem i oprogramowaniem, oświetlenie zimne, pozbawione promieniowania UV, odległość źródła światła od obiektu skanowanego co najmniej 80 cm, wielkość stołu co najmniej na format A2, docisk płyty szklanej regulowany, wymagana możliwość skanowania bez docisku, szalki uchylne, głowica skanująca 24 bitowa, rozdzielczość optyczna od 450 dpi do 600 dpi dla formatów A6 - A2, czas naświetlania nie dłuższy niż 0,3 sek., oprogramowanie - funkcja wypłaszczania z możliwością korekty bez powtórnego naświetlania. - Komputerami z oprogramowaniem do obróbki zeskanowanych plików. Jeżeli Wykonawca w przetargu (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - potencjale technicznym zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. Przedstawia w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji środków zasobów jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych środków przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - pkt III.4.1).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - pkt III.4.1).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument ustanawiający pełnomocnika - w przypadku składania oferty przez konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.biblioteka.tarnow.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Krakowska 4 33-100 Tarnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 11:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna ul. Krakowska 4 33-100 Tarnów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Programu Zasoby Cyfrowe Priorytet I Digitalizacja materiałów bibliotecznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.