eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Świdwinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Koszalin: Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Świdwinie.
Numer ogłoszenia: 134625 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie , ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3485533, faks 94 3425262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Świdwinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Świdwinie.Wymiana pokrycia dachowego, malowanie elewacji w Inspektoracie ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; a) Wymiana pokrycia dachowego, dachówki betonowej na ceramiczną w kolorze istniejącej (ciemny brąz) w ilości 600,72 m2 wraz z robotami towarzyszącymi: demontaż i ponowny montaż instalacji i urządzeń kolidujących (instalacja odgromowa, płotki śniegowe, itp.); wymiana rynny z PCV na rynnę z blachy powlekanej w kolorze brązowym w ilości 67,15 mb; wymiana rur spustowych z PCV na rury z blachy powlekanej w kolorze brązowym w ilości 60,68 mb; wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej w kolorze brązowym w ilości 15,07 m2; wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na oprawy zewnętrzne typu LED w ilości 7 szt.; wymiana zamiennie opraw kasetonowych 60x60 4x18W w sufitach podwieszanych na oprawy typu LED przeznaczonych do oświetlenia ogólnego powierzchni biurowych ( korytarz) w ilości 15szt., w tym 2szt. z systemem zasilania awaryjnego; wymiana okien połaciowych w ilości 3 szt. (zbieżnych z istniejącymi); wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką w ilości 600,72 m2; wymiana folii dachowej (membrany paroprzepuszczalnej) w ilości 600,72 m2; Parametry dachówki ceramicznej - co najmniej 20 lat gwarancji producenta na materiał, odpornej na działanie czynników atmosferycznych (w tym przesiąkliwości i mrozu), powłoka angoby lub glazury. Parametry membrany paroprzepuszczalnej nie gorsze niż: masa powierzchniowa 150g/m2; klasa odporności ogniowej E; temperatura użytkowania od -40oC do +80oC; wytrzymałość na rozerwanie: wzdłuż: 270N/5 cm (+/- 20N); w poprzek: 220N/5 cm (+/- 15N); paroprzepuszczalność w granicach 2000 - 4000 g/m2/24h; wartość Sd 0,02 m (+0,4 / -0,01 m); wodoszczelność W1; stabilizacja przeciw UV: 2 miesiące; Parametry okien połaciowych wraz z kołnierzem: wymiary: 78 x 140 cm; materiał: drewno klejone z szybą energooszczędną hartowaną o współczynniku przenikania nie gorszym niż: Uw = 1,4 W/m2K; Ug = 1,1 W/m2K; Okna spójne z istniejącymi. b Malowanie elewacji: demontaż i ponowny montaż instalacji i urządzeń kolidujących (klimatyzatory, instalacja monitoringu, itp.); oczyszczenie mechaniczne i zmycie starego podłoża elewacji w ilości 509,21 m2; naprawa uszkodzonych zarysowań elewacji; gruntowanie i wzmocnienie ścian i murków preparatem do zastosowania na podłoża nieorganiczne w ilości 509,21 m2, zgodnie z zaleceniami producenta farby (wg. jednego systemu); dwukrotne malowanie ścian i murków farbą elewacyjną w ilości 509,21 m2; dwukrotne malowanie drzwi i bramy garażowej w kolorze brązowym w ilości 8,18 m2; spoinowanie murków - rolki z cegły klinkierowej w ilości 30,29 m2; wymiana podbitki typu Siding w kolorze białym w ilości 162,29 m2; Parametry farby elewacyjnej: min. 5 lat gwarancji producenta na odporność farby elewacyjnej na warunki atmosferyczne w tym na zazielenienie elewacji, farba powinna posiadać efekt samooczyszczenia, powinna być dodatkowo wzmocniona środkami zwiększającymi jej odporność na oddziaływanie algi grzybów, powinna posiadać wysoką przepuszczalność Co2 i pary wodnej, wysoką odporność na działanie wody i zabrudzenia. Parametry techniczne nie gorsze niż: gęstość: ok. 1,5g/cm3, min 1,45 g/cm3; odczyn: pH 8-10; współczynnik przenikania wody kategorii W3 wg. PN-EN 1062,1; opór dyfuzyjny dla pary wodnej Sd <_ 0,08 m wg. PN-EN 1062-1; grubość powłoki kategorii E3, 100-200 ?m wg. PN-EN 1062-1; wielkość ziarna kategorii S1 wg. PN-EN 1062-1; c) Wywóz gruzu, utylizacja. Dla wszystkich urządzeń i materiałów o parametrach nie gorszych niż wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ) Wykonawca dołączy karty techniczne lub karty katalogowe.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do Specyfikacji;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości (co najmniej 80 000 zł z VAT), daty i miejsca wykonania a także dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone (m.in. referencje, protokół odbioru). Wykaz wykonanych robót budowlanych stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami, które będą posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami, które będą posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące Załącznik nr 2 do Specyfikacji; Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia stanowiącego Załącznik nr 7 do Specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy sporządzony wg. załączonego przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na roboty budowlane - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pok. 333 lub pocztą - na wcześniejszy wniosek wykonawcy - fax 94 348 12 33. SIWZ jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego w Koszalinie, ul. Fałata 30, pokój 021, parter do dnia 28.07.2016 r do godziny 11:00. Godziny pracy pokoju nr 021: poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-15.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków z Unii Europejskiej, EFTA. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.